معرفی بهترین ربات معامله گر ارزهای دیجیتال در سال 2018 – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

امروزه ربات ها امکانات بسیاری جهت معاملات خودکار بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده در اختیار معامله گران قرار می دهند. استراتژی های معاملاتی مورد استفاده توسط ربات های معامله گر انواع مختلفی دارد که شامل آربیتراژ (Arbitrage) و بازار گردانی (Market Making) می شود. این ربات ها از تفاوت قیمت خرید و فروش ارزهای رمزپایه در صرافی های مختلف و همچنین نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال کسب سود می کنند. در این مطلب به معرفی بهترین ربات معامله گر بیت کوین در سال 2018 و نکاتی در رابطه با استفاده از آنها پرداخته ایم.

در کسب و کار آنلاین، اعتماد یک عنصر کلیدی موفقیت است. جهت بررسی قابل اعتماد بودن ربات های معامله گر این نکته اهمیت دارد که وابسته به یک شرکت تجاری و ثبت شده باشد. علاوه بر قابل اطمینان بودن، شما باید شفافیت معاملات و میزان سودآوری ربات معامله گر انتخابی را نیز بررسی نمایید.

گاهی با استفاده از این ربات ها شما سرمایه گذاری خود را در معرض ریسک های پر خطر قرار می دهید؛ زیرا آنها به همان میزان که کارآیی دارند، نمی توانند مواردی همچون تحلیل های بنیادی (فاندامنتال)، اخبار و عوامل بی شمار دیگر که باعث حرکت بازارها می شوند را بررسی کنند. در عین حال، استفاده از ربات های معامله گر برای سرمایه گذاران مبتدی و حرفه ای از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


ربات معامله گر Gekko


Gekko یک ربات معامله گر متن باز و پلتفرم معاملاتی است که کاربران را قادر می سازد تا استراتژی های سرمایه گذاری خودکار خود را در آن تعریف نمایند. این ربات یک برنامه تجاری نسبتاً ساده است که شامل یک رابط کاربری جذاب و استراتژی معاملاتی پایه می شود. استفاده از Gekko کاملاً رایگان است و در وب سایت Github قابل دسترسی است.

ربات معامله گر Gekko

ربات معامله گر Gekko کاملاً برنامه ریزی شده و دارای پلاگین های متعددی است که به شما امکان می دهد تا روش های تجارت خود را بروزرسانی نمایید. Gekko از 18 صرافی مختلف ارزهای رمزپایه پشتیبانی می کند که اسامی و قابلیت های برخی از آنها در جدول زیر آمده است:

همچنین بخوانید |  صفر تا صد آموزش الیمپ ترید: ثبت نام، افزایش موجودی و کسب درآمد

صرافیپردازش اطلاعات روز بازارقابلیت تجارت آنلاینپردازش تاریخچه بازار
Binance
Poloniex
GDAX
BTCC
Bitstamp
Kraken
Bitfinex
Bittrex
Gemini

Gekko در زمینه جمع آوری داده های بازار، محاسبه شاخص ها، اجرا و شبیه سازی سفارشات، محاسبه سود و معیارهای ریسک مورد استفاده قرار می گیرد و یک گزینه مناسب جهت شروع معاملات خودکار بیت کوین برای افراد مبتدی است. نکته قابل توجه این است که ربات Gekko نمی تواند از استراتژی معاملاتی آربیتراژ که توضیحات آن در ابتدا بیان شد، کسب سود کند.

دانلود ربات Gekko


ربات معامله گر Haasbot


ربات تریدر Haasbot در سال 2014 بوسیله شرکت HaasOnline ایجاد شد. این ربات معامله گر از بیت کوین و بسیاری دیگر از آلت کوین ها در معاملات خود پشتیبانی می کند و کامل ترین پلتفرم انجام خودکار معاملات است که در حال حاضر در دسترس سرمایه گذاران قرار دارد.

Haasbot با بسیاری از صرافی ها از جمله صرافی Binance و Gemini سازگار است. این ربات قابل تنظیم بوده و به برخی ابزارهای فنی پیشرفته مجهز شده است. Haasbot با استفاده از این ابزارها می تواند الگوهای روند را پیش بینی نموده و نقاط مناسب خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با خطایی اندک تشخیص دهد.

استفاده از این سرویس بسیار پر هزینه است و قیمت آن برای یک دوره سه ماهه بین 0.12 BTC و 0.32 BTC متغیر است. برای کسب بهترین نتیجه و سود، تعهد به استفاده از آن در یک دورۀ کامل ضروری است.

دانلود ربات Haasbot


ربات معامله گر Gunbot


Gunbot دارای تعداد بسیاری استراتژی داخلی است که شامل Bollinger Band ،Ping Pong و Step Gain می شود. اکثر کاربران گمان می کنند که “BB” بهترین استراتژی معاملاتی موجود در آن است و سود زیادی به همراه دارد.

همچنین بخوانید |  تحلیل بنیادی

Gunbot دارای 3 پکیج معاملاتی با قیمت های متفاوت می باشد که بین 0.1 BTC تا 0.3 BTC متغیر است. همچنین این ربات از چندین صرافی معتبر ارزهای دیجیتال از جمله Poloniex، Kraken، Bittrex و Cryptopia پشتیبانی می کند. هزینه استفاده از برخی سرویس های Gunbot در تصویر زیر آمده است:

قیمت پکیج های معاملاتی مختلف Gunbot
قیمت پکیج های معاملاتی مختلف Gunbot

هنگام استفاده از این ربات معامله گر توصیه می شود توجه زیادی به معاملات و قیمت های بازار داشته باشید؛ زیرا این ربات به گونه ای تنظیم شده است که بتواند با نوسانات موجود در بازار مقابله کند. بنابر این در صورت افزایش شمار نوسانات، حتماً باید آن را متوقف نمایید.

دانلود ربات Gunbot


ربات معامله گر Zenbot


Zenbot در لیست ربات های معامله گر متن باز بیت کوین قرار دارد که به معامله گران امکان می دهد تا کد مربوط به ربات را از وب سایت Github دانلود نموده و بر حسب استراتژی های معاملاتی خود آن را ویرایش نمایند. این ربات برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است.

Zenbot با استفاده از روش هوش مصنوعی توسعه داده شده است و به همین دلیل می تواند معاملات با فرکانس بالا را انجام دهد و از فرصت های آربیتراژ بهره برداری کند. همچنین، این نرم افزار می تواند معاملات ارزهای رمزپایه مختلف را بصورت همزمان انجام دهد.

ربات معامله گر Zenbot

این ربات معامله گر توسط صرافی های معتبر از جمله Gemini ،Kraken ،Poloniex ،GDAX ،Bittrex و Quadriga پشتیبانی می شود. توسعه دهندگان Zenbot می گویند که هنوز در حال تلاش برای بهبود محصول خود هستند و در آینده ای نزدیک از همه صرافی ها پشتیبانی خواهند نمود. نسخه فعلی یعنی Zenbot 3.5 نتایج قابل توجهی در سال جاری داشته و در یک دورۀ سه ماه ضریب بازگشت سرمایه (ROI) معادل 1.531 را به کاربران خود ارائه داده است.

دانلود ربات Zenbot

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا