معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری بین المللی و بررسی درآمد ماهیانه (قسمت اول) – فناوران امید

از گذشته تا کنون طلا و سکه به عنوان کالاهای سرمایه ای محسوب می شدند. حتی بسیاری از افراد که این فلز گرانبها را به عنوان کالای زینتی استفاده می نمایند، همواره نیم نگاهی به بحث اقتصادی آن نیز داشته اند. اما با نوسانات ارز از دو سال گذشته و ورود سفته بازان به بازار سکه، بسیاری از سرمایه گذاران ترغیب شده اند تا پول خود را به بازارهای بین المللی وارد نموده و از آن کسب درآمد ماهیانه نمایند. ما نیز در این دانشنامه سه بخشی به معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری بین المللی برای هموطنان داخل کشور خواهیم پرداخت.

بهترین روش سرمایه گذاری بین المللی برای ایرانیان

امروزه سیستم های مالی بین المللی در سراسر جهان کاربران ایرانی را تحریم نموده اند و از این رو سرمایه گذاری بین المللی بصورت مستقیم را با مشکلات بسیاری مواجه ساخته است. بطور مثال در تحریم های تازه ایالات متحده آمریکا که از اواسط تابستان 1397 به اجرا درآمده است، ایرانیان از خرید و فروش دلار آمریکا بصورت اسکناس فیزیکی منع شده اند.

حال پرسش اصلی این خواهد بود که هموطنان داخل کشور چگونه می توانند اقدام به سرمایه گذاری بین المللی نمایند و از این طریق به کسب درآمد ماهیانه بپردازند؟ شایان ذکر است که در حال حاضر ایرانیان می توانند سرمایه خود را بصورت دلار یا هر ارز بین المللی دلخواه در دو دسته سیستم های پرداخت آنلاین و یا کیف پول ارزهای الکترونیک سپرده گذاری نمایند. در ادامه این مطلب به بررسی همه روش های موجود و در دسترس ایرانیان جهت سرمایه گذاری بین المللی خواهیم پرداخت.


سیستم پرداخت پی پال (PayPal)


سیستم پرداخت پی پال

پی پال (PayPal) یک کمپانی آمریکایی و سیستم پرداخت بین المللی است که از طریق آن می توانید در سطح بین المللی پول انتقال دهید و به عنوان یک راهکار الکترونیکی به جای استفاده از روش های موجود در سیستم بانکداری سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. PayPal یکی از بزرگترین کمپانی های ارائه دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در سطح جهان است. برای صاحبان فروشگاه های آنلاین و کسانی که می خواهند از طریق اینترنت و در گستره بین المللی کسب و کار خود را پیش ببرند، PayPal واسطی بین مشتری و فروشندگان خواهد شد و البته برای این واسطه گری هزینه هایی نیز دریافت می کند.

خرید و فروش پی پال

برخی از کاربرد های سیستم پرداخت PayPal برای ایرانیان عبارتند از:

  • پرداخت با پی پال برای موارد مرتبط با خدمات وبمستر ها (مانند پرداخت هزینه های دوره ای دامنه، سرور و …)
  • خرید اینترنتی از فروشگاه های خارجی مانند آمازون، علی بابا، علی اکسپرس و …
  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی
  • ارسال پول به دانشجویان خارج از کشور
  • دریافت دستمزد کارهای فریلنسری
  • انتقال وجه و حواله بین المللی

که در حال حاضر و با توجه به تحریم های بین المللی ارائه برخی از آنها به کاربران ایرانی با مشکلات بسیاری مواجه است. از این رو سرمایه گذاری بین المللی از طریق سیستم پرداخت پی پال ریسک زیادی به دنبال داشته و احتمال بلوکه شدن دارایی شما در آن بسیار بالا است. همچنین هیچگونه سود ماهیانه ای در آن به سپرده گذاری شما تعلق نخواهد گرفت.

در نتیجه استفاده از پی پال جهت سرمایه گذاری بین المللی امری غیر منطقی محسوب می شود؛ به جز در مواردی که نیاز به پرداخت آنلاین در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر داشته باشید که در این صورت نیز می توانید از طریق پنل کاربری خود در وب سایت fanavaraneomid اقدام به ثبت سفارش در وب سایت موردنظر نموده و هزینه دلاری سفارش خود را با کارمزد بسیار پایین پرداخت نمایید.

همچنین بخوانید |  آموزش فروش کوین فیفا به دلار: کسب درآمد ارزی از اکانت FIFA


سیستم پرداخت اسکریل (Skrill)


سیستم پرداخت اسکریل

اسکریل (Skrill) یک نهاد تجاری است که در سال 2001 در کشور انگلستان تحت عنوان Moneybookers شروع به فعالیت نمود و به آن این امکان داده شد تا با پشتیبانی از 40 ارز مختلف، خدمات مرتبط با انتقال الکترونیکی وجه و سرمایه گذاری بین المللی را ارائه نماید. اسکریل از اینترنت به عنوان ابزاری برای انجام تراکتش های مالی استفاده می کند و به زبانی ساده یک کیف پول الکترونیکی است که امکان دریافت و انتقال وجه را به صورت آنلاین و با امنیت بالا فراهم می سازد.

اسکریل یکی از شرکت های پر نفوذ در زمینه ارائه خدمات انتقال وجه به صورت الکترونیکی است که پس از کمپانی پی پال به میان آمد. اصلی ترین امکانی که این نوع شرکت ها برای مشتریان خود فراهم می آورند، سطح امنیت بالا در زمینه کاهش خطرات کلاهبرداری و پولشویی است. تدابیر امنیتی که اسکریل به منظور افزایش امنیت اتخاذ کرده شامل تایید هویت در زمان انجام تراکنش ها است.

افتتاح حساب و شارژ اسکریل

در حال حاضر سیستم پرداخت اسکریل دارای 36 میلیون کاربر است و برخی از کاربرد های آن به طور خلاصه عبارتند از:

  • انتقال وجه به دیگران از طریق آدرس ایمیل با استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی
  • خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی
  • سرمایه گذاری بین المللی از طریق آدرس ایمیل

با این حال اسکریل نیز همانند پی پال بر اساس تحریم های بین المللی کاربران ایرانی را از بهره مندی از خدمات خود منع نموده و سرمایه گذاری بین المللی در آن با ریسک بالایی به لحاظ بلوکه شدن دارایی شما همراه است.


سیستم پرداخت پی پکس (PayPax)


پی پکس (PayPax) چیست

پی پکس یک سیستم پرداخت همه جانبه مستقر در کشور قبرس است که انتقال پول بین حساب های مختلف یا مبادله آن با یک ارز متفاوت را امکان پذیر می سازد. با PayPax می توانید به راحتی پرداخت های آنلاین را انجام دهید، پول به دیگران منتقل کنید و موجودی حساب خود را به هر سیستم پرداخت معتبر دیگر در سراسر جهان انتقال دهید.

ورود به سایت PayPax

یکی از ویژگی های اصلی پی پکس قابلیت اتصال این سیستم پرداخت به حساب بانکی شما در خارج از کشور یا کیف پول بیت کوین شما میباشد. پس از ثبت نام و در صورت احراز هویت حساب کاربری خود، پی پکس به سپرده شما سود ماهیانه 1 درصد و سود سالیانه 15 درصد (در صورت سپرده گذاری بلند مدت یکساله) اعطا خواهد نمود. شایان ذکر است در این سیستم پرداخت، سرمایه گذاری بین المللی با مبالغ بالا به شرط احراز هویت امری منطقی محسوب می شود؛ زیرا که خطر بلوکه شدن دارایی ها در آن برای کاربران ایرانی بسیار پایین است.

در صورتی که صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید می توانید با تبدیل حساب کاربری خود به نوع تجاری (Business) در وب سایت PayPax از خدمات مربوط به دریافت درگاه پرداخت و کسب درآمد خارجی بهره مند شوید. با استفاده از درگاه پرداخت پی پکس می توانید فروشگاه اینترنتی خود را به یک درگاه پرداخت بین المللی مجهز نمایید که از کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت و همچنین سرویس های پرداخت معتبر همچون پی پال، اسکریل، وب مانی و پرفکت مانی پشتیبانی نماید.

سیستم پرداخت پی پکس دارای یک سیستم همکاری در فروش نیز هست که از طریق آن و معرفی دوستان خود جهت ثبت نام در این وب سایت می توانید به کسب درآمد خارجی بپردازید. جهت کسب درآمد به دلار از طریق سیستم همکاری در فروش PayPax با استفاده از لینک ریفرال به مقاله منتشر شده در وبلاگ fanavaraneomid مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید |  پرستاشاپ (Prestashop) چیست : معرفی امکانات این سیستم فروشگاه ساز


کیف پول الکترونیک وب مانی (WebMoney)


سیستم پرداخت وب مانی

وب مانی (WebMoney) یکی از بزرگترین پردازنده های پرداخت الکترونیک در کشور روسیه است که از سال 1998 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود. این کیف پول الکترونیک مانند یک بانک آنلاین برای افرادی که می خواهند سرمایه گذاری بین المللی داشته باشند، عمل می کند.

وب مانی یکی از بهترین جایگزین ها و روش های پرداخت برای کاربران ایرانی محسوب می شود؛ زیرا تحریم های بین المللی اعمال شده از طرف سایر خدمات دهندگان مانند پی پال (PayPal) و اسکریل (Skrill) در آن وجود ندارد. کاربران ایرانی به لحاظ ریسک بلوکه شدن دارایی خود در سیستم پرداخت وب مانی نگرانی نخواهند داشت و امکان رخ دادن این اتفاق بسیار پایین خواهد بود.

در سیستم پرداخت وب مانی سود ماهیانه به سپرده گذاری شما تعلق نخواهد گرفت. همچنین انتقال وجه بین کیف پول های وب مانی مشمول 0.8 درصد کارمزد خواهد بود که رقم پایین تری نسبت به پرفکت مانی محسوب می شود.

در نتیجه گیری کلی، کیف پول الکترونیک وب مانی موقعیت مناسبی جهت تبدیل پول به دلار و حفظ دارایی افراد در قالب سرمایه گذاری بین المللی فراهم می نماید. هر چند که به لحاظ کسب درآمد ماهیانه در آن امکان خاصی تعریف نشده و این امر یک نقطه ضعف برای وب مانی محسوب می شود. اگر قصد سرمایه گذاری در دلار با استفاده از سیستم خودکار خرید و فروش وب مانی را دارید، هم اکنون به وب سایت fanavaraneomid مراجعه نموده و از خدمات آنلاین در این زمینه بهره مند شوید.

خرید و فروش وب مانی


کیف پول الکترونیک پرفکت مانی (PerfectMoney)


سیستم پرداخت پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) که به اختصار PM نوشته می شود، یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که عملکرد آن مشابه ارز های لیبرتی ریزرو و پکونیکس می باشد ولی قابلیت های بیشتری را به مشتریان خود ارائه می دهد. این سیستم پرداخت در سال 2007 بنیان گذاری شد و یک شرکت ثبت شده در پاناما می باشد که البته دفتر مرکزی آن در زوریخ سوئیس است.

ورود به سایت Perfect Money

پرفکت مانی به سپرده های شما سود ماهیانه 0.75 درصد اعطا می کند. همچنین در صورتی که حساب کاربری خود در پرفکت مانی را احراز هویت نمایید کارمزد انتقال وجه در آن به 0.5 درصد کاهش می یابد و این در حالیست که در حالت عادی کارمزد انتقال وجه پرفکت مانی 2 درصد میباشد. کیف پول الکترونیک پرفکت مانی همچنین امکان اتصال به حساب های بین المللی شما در هر جای دنیا را فراهم می کند. جهت خرید و فروش دلار پرفکت مانی می توانید به پنل کاربری خود در وب سایت fanavaraneomid وارد شوید.

یکی از ویژگی های اصلی پرفکت مانی که آن را از دیگر سیستم های پرداخت متمایز نموده قابلیت خرید طلا، یورو و دلار به صورت لحظه ای است. شما می توانید از طریق پرفکت مانی و با انواع حساب های کاربری موجود در آن بر روی دلار و طلا سرمایه گذاری نمایید که توضیح کامل آن در مقاله پرفکت مانی چیست؟ آمده است.


در قسمت اول از این مقاله سیستم های پرداخت آنلاین و کیف پول های الکترونیک را جهت سرمایه گذاری بین المللی مورد بررسی قرار دادیم و در قسمت های بعدی نیز به طور مفصل به موضوع کسب درآمد ماهیانه از بازار ارزهای دیجیتال و بازار بورس و فارکس خواهیم پرداخت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا