معرفی بهترین سایت های آموزش آنلاین خارجی 1399

امروزه به دلیل دسترسی گسترده به اینترنت اکثر فعالیت ها در حوزه های مختلف به صورت آنلاین انجام می شود. حوزه آموزش نیز یکی از این حوزه می باشد. این روزها آموزش آنلاین به دلیل دسترسی آسان و سریع بسیار پرطرفدار شده است. به همین دلیل سایت های زیادی در حوزه آموزش آنلاین فعالیت می کنند. از سایت های معروف آموزش آنلاین می توان به سایت Udemy، سایت edX، سایت Coursera یا سایت Lynda اشاره کرد. اما به جز این موارد سایت های دیگری هستند که به خوبی در این زمینه فعالیت دارند. در این مقاله با بهترین سایت های آموزش آنلاین خارجی آشنا شوید.

سایت های آموزشی خارجی

Skillcrush

اگر به دنبال یادگیری طراحی وب سایت هستید سایت Skillcrush می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. سایت Skillcrush آموزش های آنلاینی در زمینه های برنامه نویسی وب سایت، طراحی و بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد. اگر به فکر ورود به بازار کار یا ارتقا سطح دانش و شغل خود هستید دوره های آنلاین این سایت را حتما ببینید.

مشاهده آموزش آنلاین در سایت های خارجی

Udemy

سایت Udemy یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین سایت های آموزشی خارجی می باشد. این سایت با ارائه بیش از ۳۵۰۰۰ ساعت دوره آموزشی طیف گسترده ای حوزه های عمومی و تخصصی را پوشش می دهد. معمولا آموزش های این سایت در حوزه های مختلفی مانند طراحی، بازاریابی، برنامه نویسی، عکاسی، توسعه فردی، موسیقی و غیره می باشد. لازم به ذکر است که مدرسان این سایت صرفا افرادی هستند که فکر می کنند در حوزه ای تخصص دارند و آموزش ارائه می دهند. این مدرسان اعتبارسنجی نمی شوند.

edX

یکی از معتبرترین سایت های آموزشی آنلاین خارجی سایت edX می باشد. این سایت توسط دانشگاه MIT و هاروارد در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است. دروه های آموزشی edX در حوزه های مختلفی اعم از دروس دانشگاهی و آکادمیک، هنر، موسیقی، بازاریابی، برنامه نویسی و غیره می باشد. معمولا دوره های آموزشی edX رایگان می باشند و برخی از آنها دارای تاییدیه و گواهینامه نیز می باشد. ناگفته نماند که برای دریافت گواهینامه دوره ها باید هزینه آن را پرداخت کنید.

آموزش آنلاین در سایت edx

Cousera 

Coursera یکی از سایت های معتبر آموزش آنلاین می باشد که با بیش از 100 دانشگاه برتر از 20 کشور مختلف همکاری می کند. این سایت علاوه بر دانشگاه ها، با برخی از مدرسان غیردانشگاهی متخصص نیز همکاری دارد. موضوع دوره های آنلاین این سایت  یادگیری ماشین، مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل داده ها و دیگر مهارت های فنی می باشد. در سایت Coursera بیش از 2000 دوره آموزش آنلاین وجود دارد که می توانید در ازای پرداخت هزینه گواهینامه معتبر برای دوره موردنظر دریافت کنید.

Khan Academy

این سایت همانطور که از نامش هم مشخص است جز اولین مراکز آموزش آنلاین است. سایت Khan academy کلیه منابع آموزش آنلاین را به صورت رایگان و برای تمامی سنین فراهم کرده است. یکی از قابلیت ها و ویژگی های بارز این سایت این است که معلمان و والدین می توانند روی پیشرفت فرزندان خود نظارت داشته باشند.

Udacity

سایت Udacity یکی دیگر از سایت آموزش آنلاین می باشد. از ویژگی های برتر محتوای این سایت می توان به اینکه طیف وسیعی از مقاطع تحصیلی از دبیرستان تا دانشگاه را پوشش می دهد. معمولا برای استفاده از آموزش های این سایت باید هزینه پرداخت کنید ولی آموزش های رایگان نیز دارد. بهتر است بدانید که برای دریافت گواهینامه و مدرک دوره ها نیاز به پرداخت هزینه دارید.

سایت های آموزشی خارجی

Lynda

سایت Lynda یکی از اولین و موفق ترین پلتفرم های آموزش آنلاین می باشد. آموزش های موجود در سایت Lynda در حوزه های مختلف و توسط افراد متخصص تایید شده تهیه می شود. تا کنون بالغ بر 6000 دوره آنلاین در این سایت بارگزاری شده است. طراحی، برنامه نویسی، بازاریابی، عکاسی، فیلمبرداری، انیمیشن و موسیقی از جمله موضوعاتی است که در این سایت ارائه می شود .

Memrise

اگر می خواهید زبان های مختلف را یاد بگیرید و به دنبال سایت یا اپلیکیشن مناسبی برای این موضوع هستید بهتر است سری به اپلیکیشن Memrise بزنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید زبان های مختلف انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و غیره را به راحتی بیاموزید. ویژگی هایی که باعث شده این اپلیکیشن محبوب شود پشتیبانی از دوره های آموزش آفلاین و شیوه آموزش و یاد دادن کلمات و عبارات می باشد. این برنامه با استفاده از تکنیک های مختلف آموزش در کنار گیمیفیکیشن آموزش زبان را برای همه افراد امکان پذیر کرده است.

جهت خرید دوره های آموزشی آنلاین از سایت های خارجی باید به صورت ارزی پرداخت کنید. برای پرداخت ارزی می توانید از کردیت کارت هایی مثل مسترکارت یا ویزاکارت استفاده کنید. اگر به این روش ها دسترسی ندارید می توانید از خدمات امید احمدیانی استفاده نمایید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا