معرفی بهترین سایت های استخراج ابری رایگان بیت کوین – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

درباره بدست آوردن بیت کوین مقالات زیادی در وبلاگ fanavaraneomid منتشر کردیم. برخی از افرادی که نظرشان به استخراج بیت کوین جلب شده، روش هایی را در سر دارند ولی هر کدام از این روش ها نگرانی هایی را برایشان به همراه دارد. برای مثال برخی که به فکر خرید تجهیزات استخراج افتاده اند، از این نگران هستند که آن طور که حساب می کردند، نشود و متحمل ضرر زیادی بشوند. محیط نگهداری از این سخت افزار ها، هزینه های مربوط به سیستم های خنک کننده، هزینه برق مصرفی و در کنار این موضوع که خود بحث استخراج ممکن است به سختی سودآور باشد، همگی نگرانی هایی هستند که خیلی ها را از سرمایه گذاری روی آن منصرف می کنند. اما راهکار و شانسی برای افرادی که می خواهند با این موارد درگیر نشوند، وجود دارد. با استفاده از سایت های استخراج ابری رایگان بیت کوین که در ادامه برخی از آن ها را معرفی خواهیم کرد می توانید برای مدتی به صورت ابری بیت کوین استخراج کنید و اگر احساس کردید که شرایط مناسب است، قرار داد خود را تمدید کنید.

کمی درباره استخراج ابری بیت کوین

سرویس ابری به مشتریانش این امکان را می دهد تا برای بدست آوردن بیت کوین قدرت تولید هش خریداری کنند. مشتری مقداری سرعت تولید در یک دیتاسنتر راه دور خرید و از این طریق در ماینینگ بیت کوین شرکت می کند و به سادگی هر چه تمام می تواند در سود استخراج بیت کوین شرکت داشته باشد. ماینر ها فقط کافی است تا یک کیف پول بیت کوین و اتصال به اینترنت و پول کافی برای دست یابی به قدرت هش داشته باشند. استفاده از سرویس استخراج ابری بیت کوین مزیت های بسیاری دارد از جمله:

  • قبض برق زیاد برای شما نمی آید
  • نیازی به خرید تجهیزات ماینینگ نیست
  • نیاز به آماده سازی مکانی برای نگهداری تجهیزات نیست
  • نیاز به سیستم خنک کننده نیست
  • خبری از سر و صدا و گرمای بیش از حد حاصل از کارکرد تجهیزات نخواهد بود

همچنین بخوانید |  چگونه در انتقال بیت کوین از حریم خصوصی خود حفاظت کنیم؟

توجه : این نوشته صرفا جنبه معرفی دارد و تاییدی بر کیفیت کار هیچ کدام از سرویس دهندگان نیست و این وبسایت در قبال دریافت خدمات از این سرویس دهنده ها هیچگونه مسئولیتی ندارد.

استخراج ابری رایگان بیت کوین چگونه امکان پذیر است؟

پیش از این که وبسایت هایی را در این زمینه معرفی کنیم، لازم می دانیم این نکته را به شما یادآور شویم که بدست آوردن بیت کوین به صورت رایگان امکان پذیر نیست و قطعا اگر از پول خود سرمایه گذاری نکنید حتما باید زمان خود را صرف آن کنید. در این حالت حتی ممکن است با سرمایه گذاری مالی هم نتوانید به سود دست پیدا کنید. بنابراین برای افرادی که نمی خواهند خود را درگیر روش هایی که عملی بودن آن تضمین شده نیست، کنند پیشنهاد می کنیم، بصورت آنلاین بیت کوین خریداری کنند. وبسایت fanavaraneomid در این زمینه راهنما و پشتیبان شما خواهد بود.

استخراج بیت کوین تنها زمانی ممکن است سود آور باشد که اولا با ابعاد فنی آن کاملا آشنایی داشته باشید و سپس با سرمایه گذاری بر روی استخر های استخراج و… در این پروژه شرکت کنید چرا که امروز با توجه به گستردگی موضوع، این کار به طور فردی تقریبا نشدنی است و سود قابل توجهی به این روش بدست نمی آید.

برخی از وبسایت های استخراج ابری رایگان بیت کوین

اما جدای از این ویژگی ها این روش معایبی هم دارد. همانطور که می دانیم، امروزه استخراج بیت کوین معامله پر سودی نیست. بنابراین استخراج ابری هم از این قائده مستثنی نیست. درست است که می گوییم در استفاده از سرویس استخراج ابری نیاز به انجام خیلی از کار ها از جانب شما نیست ولی تمام این کار ها را دیتاسنتر ها باید انجام دهند و باز هم پول آن را از شما دریافت خواهند کرد.

وبسایت Terabox

بسیاری از سرویس های استخراج ابری یک مدت کوتاهی برای مثال یک یا دو ماه، به صورت رایگان سرویس دهی می کنند. این وبسایت 250 گیگاهش بر ثانیه قدرت هش به صورت رایگان ارائه می کند که مشتری در صورتی که بخواهد بیت کوین های استخراج شده را برداشت کند می بایست قرارداد ببندد. این وبسایت terabox.me است.

همچنین بخوانید |  معرفی بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در سال 2018

وبسایت Bitzfree

در کنار مثالی از یک وبسایت استخراج ابری رایگان بیت کوین که گفتیم، وبسایت دیگری به کاربران امکان کسب بیت کوین رایگان را بدون نیاز به پرداخت هرگونه هزینه ای می دهد. خیریه به نظر می رسد ولی صاحب این وبسایت توضیح می دهد که این وبسایت در واقع نوعی بازی بدون سود جالب است مانند سایت های Faucet که در ازای انجام کار های کوچک به شما پاداش اندکی می دهند.

آدرس و نام وبسایتی که گفتیم، bitzfree.com است. این سرویس به کاربران امکان شروع استخراج با داشتن قدرت هش 20 گیگا هش بر ثانیه را می دهد و بعد از آن می توانید قدرت بیشتری خریداری کنید. اما جالب این جاست که احتمال هک کاربران دیگر و به سرقت بردن قدرت تولید هش آن ها نیز وجود دارد و ممکن است شما هم مورد این حملات قرار بگیرد. کسانی که این وبسایت را اداره می کنند سعی دارند دریافت حمایت های مالی از دیگران و تبلیغات هزینه ها را در بیاورند، بنابراین این وبسایت هم در زمینه استخراج ابری رایگان بیت کوین و بدون صرف هزینه به امتحانش می ارزد.

وبسایت Micro BTC

این وبسایت هم مانند نمونه اولی که معرفی کردیم خدمات استخراج ابری رایگان بیت کوین ارائه می کند و 4 پلان مختلف برای سرویس دهی دارد. در توضیحات پلان رایگان قابلیت های زیر به کاربرانی که این پلان را انتخاب می کنند ارائه می شود.

  • 30 گیگاهش رایگان
  • قرارداد مادام العمر
  • سود تضمین شده
  • بدون نیاز به سرمایه گذاری
  • شروع فوری استخراج
  • بدون هزینه های مربوط به تعمیرات
  • ثبت نام رایگان

پلان های دیگر این وبسایت هم قیمت های خیلی کم و مقرون به صرفه ای دارد اما در استفاده از این سرویس ها پیشنهاد می کنیم حتما قوانین و سیاست های کاری آن را بخوانید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا