معرفی سایت آمازون 1399

اشتراک گذاری پست

یکی از معتبر ترین و پرکاربرد ترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا، سایت Amazon.com است. این کمپانی از سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت تنها یک سایت فروش محصولات مختلف به صورت بین المللی نیست. بلکه به صورت بین المللی در تجارت الکترونیک، پردازش ابری، توزیع محصولات دیجیتال و هوش مصنوعی فعالیت می کند. اما بخشی که در این مقاله مد نظر ماست، سایت آمازون و نحوه انجام خرید اینترنتی از این سایت خارجی است. همراه ما باشید.

سایت امازون چیست؟

تا به حال قصد خرید محصولی را به صورت آنلاین داشته اید و محصول مورد نظر را به انگلیسی در گوگل جستجو کنید؟ اگر اینکار را کرده باشید در اکثر مواقع با سایت Amazon مواجه خواهید شد. این سایت، یک فروشگاه اینترنتی بزرگ در آمریکاست که به صورت بین المللی فعالیت می کند. روزانه کاربران زیادی در اینترنت کالاهای مورد نیاز خود را با خرید از آمازون و تحویل درب منزل تهیه می کنند. شاید بهتر باشد پیش از مطالعه ی ادامه ی این مطلب به این سایت مراجعه کرده و با محصولات عرضه شده در آن آشنا شوید.

مراجعه به سایت Amazon

خرید از آمازون

انواع محصولات آمازون

محصولات عرضه شده در سایت آمازون در دو دسته ی فیزیکی و دیجیتال قرار می گیرند که در زیر توضیحاتی در این باره ارائه می شود.

محصولات دیجیتال آمازون 

امروزه با وجود انواع فروشگاه ها و سرویس های عرضه محصولات دیجیتال، همچنان خرید از امازون برای دریافت انواع محصولات مثل کتاب های دیجیتال، آلبوم های موسیقی و انواع نرم افزار بر طرفدار است. با توجه به ین که امازون یک ناشر، شرکت پخش موسیقی و کمپانی ضبط فیلم نیز به حساب می آید، ممکن است محصولاتی که در این سایت عرضه می شوند جز تولیدات همین کمپانی باشند. اگرچه همچنان برای خرید انواع محصولات دیجیتال می توانید به وبسایت آمازون مراجعه کنید.

محصولات فیزیکی امازون

امازون در ابتدا سایت عرضه انواع کالا های فیزیکی بوده است. همچنان یکی از بهترین سایت ها برای خرید لباس یا خرید لپ تاپ لوازم دیجیتال قطعاً سایت امازون است. این سایت انواع مختلف محصولات را با قیمت های مختلف و حتی در برخی موارد با قیمت کمتر از قیمت بازار عرضه می کند. پس از خرید از امازون کالا توسط پست برای مشتری ارسال می گردد.

خرید از آمازون

خرید از آمازون

برای خرید از امازون در ایران نیاز به پرداخت ارزی دارید. که به این منظور باید به یکی از راه های پرداخت اینترنتی مثل انواع کردیت کارت یا کیف پول پی پال دسترسی داشته باشید. برای دریافت ویزا کارت یا مستر کارت فیزیکی نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. یکی دیگر از راه های خرید از وبسایت Amazon با استفاده از گیفت کارت آمازون است.

چنانچه به این راه ها دسترسی ندارید می توانید با ثبت نام در سایت امید احمدیانی نسبت به دریافت کارت اعتباری بین المللی یا اکانت پی پال خود یا هر روش دیگری اقدام نمایید. به علاوه چنانچه علاقه ای به استفاده از این روش ها ندارید می توانید از خدمات پرداخت ارزی امید احمدیانی بهره ببرید.

ثبت سفارش

خرید از امازون و تحویل درب منزل در ایران

خدمات خرید از آمازون امید احمدیانی شامل پرداخت هزینه محصول، دریافت آن در خارج از کشور و ارسال کالا به ایران می باشد. برای خرید کالای مورد نیاز خود از سایت امازون و دریافت آن در ایران با امید احمدیانی در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا