معرفی سایت بنگ گود Banggood 1399

خرید از فروشگاه‌های معتبر و بزرگ خارجی برای ایرانیان، به دلیل وجود تحریم‌ها، دشوارتر از گذشته شده است. در این بین فروشگاه‌های بزرگ چینی که اغلب همچنان امکان خرید از ایران را فراهم کرده‌اند، بهترین راه برای خرید کالاهای خاص و با قیمت ارزان‌تر هستند که همچنان در دسترس قرار دارند. سایت‌های محبوبی همچون علی اکسپرس و علی بابا را همه به خوبی می‌شناسند. در کنار این غول‌های چینی، فروشگاه‌های کمتر شناخته شده‌ای نیز وجود دارند که امکان خرید ارزان قیمت‌تر را نیز فراهم کرده‌اند. سایت بنگ گود یکی از همین فروشگاه‌ها است. فروشگاهی که بیشتر به دلیل امکان خرید محصولات الکترونیکی ارزان قیمت معروف شده و حالا در بین 30 فروشگاه اینترنتی برتر دنیا قرار دارد. با ما همراه باشید تا به معرفی سایت بنگ گود بپردازیم.

آشنایی و معرفی سایت بنگ گود Banggood

سایت بنگ گود یک فروشگاه اینترنتی چینی است که در حوزه خرده فروشی آنلاین فعالیت می‌کند. این گروه کار خود را در واقع در سال 2006 و با همکاری با فروشگاه ebay آغاز کرد. بعد از آن که از طریق پلتفرم eBay در آمد بسیار خوبی نصیب بنگ گود شد، این شرکت تصمیم گرفت به صورت مستقل و با تأسیس وب سایت Banggood به خرده فروشی محصولات چینی به صورت جهانی بپردازد. قیمت بسیار پایین کالاها و خدمات مناسب باعث شد تا سایت بنگ گود خیلی زود جای خود را در بین بزرگان چینی پیدا کند و در حال حاضر یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های چینی با مشتریانی از تمام قاره‌ها است.

معرفی سایت بنگ گود و زمینه‌های فعالیت آن

هدف اصلی سایت بنگ گود فروش محصولات چینی به سراسر جهان است. اکثر محصولات Banggood توسط شرکت‌های چینی تولید شده‌اند. شرکت‌های معروفی همچون شیائومی و هواوی از اصلی‌ترین شرکای سایت بنگ گود هستند و محصولات خود را با قیمتی بسیار پایین در این سایت ارائه می‌کنند. در مجموع دسته‌های تلفن‌های همراه، اکسسوری های تلفن‌های همراه، اسباب بازی‌ها و ربات‌ها، کوادکوپتر ها، کامپیوتر و شبکه، ساعت و لباس از مهمترین حوزه‌های فعالیت این فروشگاه محسوب می‌شود. اکثر خریداران ایرانی از بنگ گود به دنبال گوشی‌های ارزان قیمت و دستگاه‌های ماینری هستند که در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

معرفی سایت بنگ گود

معرفی سایت بنگ گود و مزایای آن

سایت بنگ گود توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا معرفی کند و بازدید نزدیک به 45 میلیون نفر از سایت banggood نشان دهنده میزان محبوبیت بالای آن است. این سایت در حال حاضر در بین 400 سایت برتر دنیا قرار دارد. برای معرفی سایت بنگ گود، باید به مزایای زیر اشاره کنیم:

  • تنوع بسیار بالا با بیش از 20 هزار نوع محصول مختلف
  • قیمت بسیار پایین
  • کیفیت نسبتاً خوب کالاها
  • امکان خرید مستقیم از ایران
  • وجود کالاهای خاص در لیست محصولات فروشگاه
  • پشتیبانی مناسب
  • قابل اعتماد بودن

این دلایل به علاوه تخفیفات همیشگی باعث شده تا بسیاری از افراد در ایران نیز برای خرید از سایت بنگ گود اقدام کنند و محصولات مد نظر خود را از این فروشگاه چینی سفارش دهند.

معرفی سایت بنگ گود Banggood و فعالیت های جهاین آن

سایت بنگ گود Banggood علاوه بر اینکه در چین مشتریان بسیار زیادی دارد، دارای پایگاه‌های مناسبی در آمریکا و اروپا خصوصاً بریتانیا است. علاوه بر این در آمریکای جنوبی، استرالیا و خاورمیانه نیز مشتریان زیادی از بنگ گود استفاده می‌کنند. بنگ گود در بریتانیا، آمریکا و استرالیا دارای دفاتر رسمی است که سرعت تحویل بسیار بالایی دارند. به این ترتیب وب سایت بنگ گود کاملاً قابل اعتماد بوده و دارای اعتبار جهانی است و می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

امکان سفارش از سایت بنگ گود Banggood در ایران

خوشبختانه با وجود تحریم‌ها، سایت بنگ گود همچنان امکان سفارش کالا با مقصد ایران را فراهم کرده است. به این ترتیب ایرانیان می‌توانند محصولات مد نظر خود را به راحتی از طریق این سایت سفارش دهند و درب منزل در ایران دریافت کنند. مدت زمان سفارش از بنگ گود نیز نسبت به سایر سایت‌های خارجی کمتر است و در عرض یک هفته تا یک ماه بعد از ثبت سفارش می‌توانید کالای خود را تحویل بگیرید.

چگونگی پرداخت هزینه ثبت سفارش در سایت بنگ گود Banggood

در پایان معرفی سایت بنگ گود باید گفت امکان خرید از سایت بنگ گود با کارت‌های شتاب وجود ندارد و برای خرید محصولات مد نظر خود باید هزینه را با کارت‌های اعتباری ارزی همچون مستر کارت و ویزا کارت پرداخت کنید. علاوه بر این سایت Banggood این امکان را فراهم کرده تا از طریق وبمانی، پرفکت مانی و پی پال نیز خرید خود را نهایی کنید. اگر هیچ یک از حساب‌های ارزی یا کارت‌های اعتباری گفته شده را ندارید می‌توانید با استفاده از خدمات امید احمدیانی به راحتی از سایت بنگ گود خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید با خرید مستر کارت یا خرید ویزا کارت، شارژ حساب وبمانی و شارژ حساب پی پال خود از طریق خدمات امید احمدیانی از سایت بنگ گود و سایر سایت‌های چینی و بین المللی مانند آمازون و eBay محصولات دلخواه خود را خریداری کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا