معرفی سایت خرید عکس 1399

تا کنون پیش آمده که نیاز به دانلود عکس داشته باشید و عکس مناسب را در سایت های رایگان پیدا نکنید؟ بیشتر طراح ها، گرافیست ها و کارشناسان تولید محتوا با این واقعیت که “پیدا کردن عکس خوب سخت است” موافق هستند. اما زمانی هم که پیدا می شود، یا باید آن را از سایت منتشر کننده با پرداخت هزینه خرید، یا به دانلود بی کیفیت آن راضی شد. امکان خرید عکس از سایت های خارجی با استفاده خدمات امید احمدیانی فراهم است. حتماً از بین همه ی سایت با شاتر استاک یا انواتو مارکت آشنایی دارید. در این مقاله برای معرفی سایت خرید عکس معتبر همراه ما باشید.

خرید عکس از سایت های خارجی

خرید عکس از سایت های خارجی با پرداخت ارزی امکان پذیر است. پرداخت ارزی با استفاده از شبکه های بانکی ایران امکان پذیر نیست. برای این فرایند نیاز به روش های جایگزین دارید که در ادامه معرفی می شوند:

لازم به ذکر است که برای دریافت هر یک از روش های پرداخت که در بالا اشاره شدند می توانید از خدمات مجموعه امید احمدیانی استفاده نمایید.

معرفی سایت خرید عکس

بهترین سایت های خارجی دانلود عکس

از بین تمامی سایت هایی که برای دانلود و خرید عکس وجود دارند شاتر استوک از همه معروف تر است. البته shutterstock تنها سایت خرید عکس خارجی نیست. در ادامه مقاله بهترین سایت ها در این زمینه معرفی می شوند.

StockPhotoSecrets

از چه سایت دیگری می توانید عکس با این حد از کیفیت دانلود کنید؟ عکس های ارائه شده در این وبسایت 300dpi کیفیت دارند. این سایت یک کمپین تخفیف راه اندازی کرده است که در آن کاربران می توانند 200 عکس با کیفیت را با پرداخت 99 دلار خریداری کنند. به این معنا که هزینه هر عکس به صورت میانگین 0.49 دلار خواهد بود. با کمپین 99club، وب سایت StockPhotoSecrets بهترین سایت خرید عکس برای کسب و کار های کوچک یا گرافیست های فریلنسر به حساب می آید. از بین تمامی سایت هایی که در این لیست معرفی می شوند، این سایت کمترین قیمت را ارائه می دهد.

shutterstock

از شاتر استاک علاوه بر دانلود می توانید حق انتشار تصاویر را نیز خریداری کنید. شاتراستاک بزرگترین مجموعه عکس را بین تمامی سایت ها ارائه می دهد. از این وبسایت می توانید انواع سایز ها و فرمت های عکس ها را خریداری کنید. اگر تیمی دارید که نیاز به دانلود عکس های تعداد بالا دارد، می توانید با خرید اشتراک های انعطاف پذیر این سایت، به نیاز خود برسید.

معرفی سایت خرید عکس

adobe Stock

این سایت به تازگی وارد بازار خرید عکس از طریق سایت شده است. با این حال نیازی به معرفی ندارد. همه ی ما با نرم افزار های adobe کار کردیم و به خوبی با آن ها آشنایی داریم. مجموعه ای که سایت adobe stock جمع آوری کرده را می توان یکی از غنی ترین ها به شمار آورد. که به دلیل یکپارچگی ای است که این سایت با نرم افزار های خود دارد. برای شروع می توانید با پرداخت 9.99 دلار در این سایت 3 عکس خریداری نمایید.

نظرات و تجربیات خود را از خرید عکس از سایت های معرفی شده با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا