معرفی سایت فریلنسر دات کام : درآمد اینترنتی

اشتراک گذاری پست

اگر به دنبال درآمد بیشتری هستید، می‌توانید شانس خود را در زمینه فریلنسری امتحان کنید! فرقی نمی‌کند که از سایت فریلنسر خارجی استفاده می‌کنید یا ایرانی! در هر دو حالت می‌توانید از هرکجا که هستید کار کنید بدون آنکه در محل کار حضور داشته باشید. یکی از بهترین سایت‌هایی که در این زمینه در حال فعالیت است، سایت فریلنسر دات کام است. شما می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری در این سایت، فعالیتتان را در کسب درآمد اینترنتی آغاز کنید. بعد از اتمام هر پروژه‌ای، حقوق دریافتی شما به حساب کاربری‌تان انتقال داده می‌شود. برای دریافت این وجه می‌توانید از خدمت نقد کردن درآمد ارزی فناوران امید استفاده کنید. درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید و معادل ریال حقوقتان را دریافت کنید :

نقد کردن درآمد ارزی از سایت فریلنسر دات کام

معرفی سایت فریلنسر دات کام

Freelancer.com یکی از بهترین سایت‌های دورکاری است. با استفاده این پلتفرم می‌توانید چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین پروژه دریافت کنید و کسب درآمد دلاری داشته باشید. بهترین نکته‌ای که در مورد این سایت وجود دارد این است که شما محدودیتی برای پیدا کردن کرد ندارید. رنج وسیعی از مشاغل که شامل فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ تا نگهداری از بچه می‌شود، فرصت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

پرداخت به موقع این است یکی دیگر از دلایلی است که موجب محبوبیتش در بین افرادی باشد که از سایت‌های دورکاری استفاده می‌کنند. چرا که فردی که به عنوان فریلنسر کار می‌کند، همیشه نگران این مسئله است که آیا پرداختش به موقع انجام می‌شود یا نه!

از طرف دیگر ابزار مدیریتی که در این سایت قرار دارد، به کارفرما کمک می‌کند تا نحوه روند کار را زیر نظر داشته و به صورت مستقیم با فریلنسر در ارتباط باشد.

نحوه ثبت نام در سایت فریلنسر دات کام

برای شروع فعالیتتان در این سایت نیاز به یک حساب کاربری خوب دارید. مراحل زیر را دنبال کنید تا یک اکانت حرفه‌ای در سایت Freelancer.com ایجاد کنید.

  • وارد سایت شوید و از منوی بالا، گزینه Sign up را انتخاب کنید.

معرفی سایت فریلنسر دات کام : درآمد اینترنتی

  • آدرس ایمیل و رمز عبورتان را وارد نمایید.(فراموش نکنید که ایمیلتان را حتماً وریفای کنید تا از جدیدترین به روز رسانی‌ها مطلع شوید و امنیت حساب کاربری‌تان تأمین شود.)

معرفی سایت فریلنسر دات کام : درآمد اینترنتی

  • نام کاربری‌تان را انتخاب کنید. (انتخاب نامی عجیب و غریب اصلاً توصیه نمی‌شود چرا که به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.)

معرفی سایت فریلنسر دات کام : درآمد اینترنتی

  • بعد از آن تعیین کنید که قصد استخدام شدن دارید و یا به صورت پروژه‌ای کار می‌کنید. همان طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، شما می‌توانید اطلاعات این قسمت را بعداً تغییر دهید.
  • بعد از این مرحله باید جزئیات حساب کاربری‌تان را مانند نام و نام خانوادگی، محل زندگی و … تعیین نمایید. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات برای عموم نمایش داده می‌شود. علاوه بر این موقعیت جغرافیایتان را درست تعیین کنید چرا که در صورت انتخاب گزینه استخدام، تنها مشاغلی به شما پیشنهاد داده می‌شوند که در حومه شما باشند.
  • بعد از آن یک عکس مناسب برای حساب کاربری‌تان در سایت آپلود نمایید. بر اساس تجربه، افرادی که دارای عکس پروفایل از خودشان هستند از نظر کارفرما قابل اعتماد تر به نظر می‌رسند.
  • در مرحله بعدی، مهارت‌ها و میزان تجربه کاریتان را تعیین نمایید. همچنین فراموش نکنید که نرخ کار ساعتیتان را نیز تعیین کنید.

حالت‌های مختلف ثبت نام در Freelancer.com

به طور کلی تمامی افراد می‌توانند به صورت رایگان در این سایت ثبت نام کنند. اما 5 طرح مختلف برای ثبت نام در Freelancer.com وجود دارد، که شرکت در هر یک از آن‌ها مزایای خاص خودش را به همراه دارد. هزینه هر یک از این طرح‌ها از 0.99 دلار تا 59.95 دلار در هر ماه است.

معرفی سایت فریلنسر دات کام : درآمد اینترنتی

چگونه در سایت فریلنسر دات کام می‌توان کار کرد؟

در میان پروژه‌هایی که در این سایت وجود دارد، تنها مواردی به شما پیشنهاد داده می‌شوند که حداقل با یکی از توانمندی‌های شما تطابق داشته باشد. بنابراین در انتخاب مهارت‌هایتان در این سایت دقت کنید. با انتخاب هر یک از این طرح‌ها شما می‌توانید مهارت‌های بیشتری به پروفایل کاربری‌تان اضافه کنید و در نتیجه شانستان را برای دریافت پروژه‌های بهتر بیشتر کنید.

نحوه پرداخت حقوق در سایت فریلنسر دات کام چگونه است؟

در این سایت شما می‌توانید به صورت ساعتی و یا به صوت کلی حقوقتان را دریافت نمایید. در صورتی که حقوق شما از سوی کارفرما به صورت یکجا پرداخت شود، 10 درصد از مبلغ متعلق به سایت Freelancer.com خواهد بود. در صورتی که پرداخت به صورت ساعتی انجام شود، در هر پرداخت سایت از کارجو 10 درصد کم می‌کند.

آیا امکان کار در سایت فریلنسر دات کام در ایران وجود دارد؟

بله، امکان استفاده از خدمات این سایت چه به صورت گروهی و چه به صورت انفرادی در سراسر جهان وجود دارد. تنها محدودیتی که در رابطه با ایران وجود دارد، نقد کردن درآمد ارزی است که راه حل آن هم استفاده از خدمات ارزی فناوران امید است.

همراهان عزیز اگر برای ساخت حساب کاربری در سایت فریلنسر دات کام و یا نقد کردن درآمد ارزی سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا