معرفی سایت CodeCanyon و پرداخت آن با پی پال 1399

اگر شما هم با یک سایت سر و کار داشته باشید، به عنوان مثال سایت فروشگاهی برای معرفی محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، قطعا تا کنون دچار مشکلاتی با سایت خود شده اید. فرقی نمی کند که از چه پلتفرمی برای راه اندازی سایت خود استفاده می کنید، شما می توانید با استفاده از قطعه کدهایی که در سایت CodeCanyon وجود دارند، مشکل خود را حل کنید! اما این مورد تنها مزیت استفاده از این سایت نیست، چرا که شما با استفاده از سایر خدمات سایت می توانید به کسب درآمد ارزی نیز برسید. امید احمدیانی در این مقاله نحوه خرید و پرداخت در این سایت را به شما آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید : آموزش خرید از سایت تم فارست ThemeForest و پرداخت در آن با پی پال

کسب درآمد ارزی از سایت CodeCanyon :

یکی از مزیت های که شغل برنامه نویسی دارد این است که شما می توانید با کار در خانه هم درآمد داشته باشید، اگر بدانید که چگونه باید این کار را انجام دهید. سایت CodeCanyon که یکی از مجموعه شرکت های Evanto است، این فرصت را به همه برنامه نویسان سطح جهان می دهد تا با ارائه قطعه کدهای مفید، انواع مشکلات وب سایت ها را برطرف نمایند. پس اگر شما توانایی انجام این کار را دارید، شانس خود را برای فروش کدها و برنامه نویسی هایتان امتحان کنید! اما فراموش نکنید که برای موفقیت در این سایت، کد شما باید کارآمد و بدون باگ باشد و همچنین ضمانت دهید که به موقع آن را به روز رسانی می کنید تا بتوانید هرچه بهتر به نیاز کاربران این سایت پاسخ دهید. اگر هم اکنون شما از این سایت درآمد ارزی دارید، می توانید از طریق لینک زیر، دلار پی پال وخود را به ریال تبدیل نمایید :

نقد کردن درآمد ارزی


معرفی سایت CodeCanyon و پرداخت در آن با استفاده از پی پال

خرید از سایت CodeCanyon :

همان طور که گفته شد، تمام برنامه نویسی ها و پلاگین هایی که در این سایت قرار داده شده اند، برای پلتفرم های مختلف قابل استفاده اند. پس طبیعتا پیدا کردن آنچه که شما به آن نیاز دارید، کار مشکلی خواهد بود. پس بهتر است که از فیلتر های مختلفی که این سایت در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید، تا هرچه سریعتر به پاسخ سوالتان برسید. فیلترهای مختلفی که در این سایت قرار دارند، عبارت هستند از :

  • دسته بندی هایی که خود سایت برای شما انجام داده است
  • جستجو بر اساس کلمه کلیدی مد نظر شما
  • فایل های محبوب
  • فایل های ارائه شده توسط برترین نویسندگان
  • فایل های پیشنهادی خود وبسایت

هنگامی که شما فایل مورد نظر خود را پیدا کردید، می توانید از طریق اطلاعاتی که در پایان هر صفحه وجود دارد، از عملکرد درست کد مطمئن شوید. فراموش نکنید که بخش نظرات کاربران را مطالعه کنید، چرا که در این قسمت است می توانید همه چیز را در مورد نحوه عملکرد قطعه کد مورد نظر خود بفهمید.

معرفی سایت CodeCanyon و پرداخت در آن با استفاده از پی پال

روش پرداخت هزینه سایت CodeCanyon :

چون این سایت در سطح بین المللی فعالیت می کنید، روش های مختلفی را برای پرداخت هزینه ها در نظر گرفته است.

پرداخت در سایت CodeCanyon با پی پال :

پی پال یکی از روش های پرداخت آنلاین است که با استفاده از آن شما می توانید از انواع وب سایت های خارجی خرید انجام دهید. پایین بودن کارمزد این نوع حساب، دلیل برتری آن نسبت به استفاده از روش های سنتی بانکی است.

افتتاح حساب پی پال

شارژ حساب پی پال

پرداخت در سایت CodeCanyon با ویزا کارت و مستر کارت :

کارت های اعتباری قابل شارژ، روش دیگری برای انواع پرداخت ارزی هستند که شما می توانید با استفاده از لینک های زیر، از مزایای آنها بهره مند شوید :

خرید کارت

شارژ کارت

همراهان عزیز اگر قادر به استفاده از دوروش بالا نیستید، می توانید از طریق لینک زیر، درخواست خود را برای تیم امید احمدیانی ارسال کنید، تا ما در زمانی کمتر از 3 ساعت کاری، خرید شما را در سایت انجام دهیم.

پرداخت در سایت CodeCanyon

اگر در مورد روش پرداخت در سایت CodeCanyon سوالی داشتید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا