معرفی سایت Namecheap و نحوه خرید دامنه از آن

در طی  سال های گذشته ، تعداد شرکت های ثبت دامنه و میزبان وب (hosting) سایت بصورت تصاعدی افزایش یافته است. بنابراین انتخاب یک سرویس در میان بسیاری از شرکتهایی که ارائه دهنده خدمات رجیستری دامنه هستند می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از این سایت ها مانند joker.com تنها برای خرید دامنه هستند در حالی که دیگر سایت ها مانند گوددی و Name.com ویژگی های اضافی مانند میزبانی وب ، امنیت ، راه حل های برای ایمیل مارکتینگ و سرویس های ابری را به فروش می رسانند. در این مقاله  به معرفی سایت Namecheap  ، نحوه ی خرید دامنه از Namecheap  و پرداخت ارزی در این سایت می پردازیم پس از آن خواهیم گفت که چگونه یک سرویس ثبت دامنه مطمئن پیدا کنید. در نظر داشته باشید که برای خرید هاست خارجی و خرید دامنه از سایت های خارجی می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید.

معرفی سایت Namecheap  و خدمات آن

سایت NameCheap که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون اعتبار زیادی در زمینه ی خرید دامنه و هاستینگ به دست آورده است. این سایت اعتبار خود را از ICANN می گیرد بنابراین برای خرید دامنه های ایرانی مناسب است زیرا امکان تحریم از سمت ICANN  در ایران احتمال کمی دارد. اما خدمات این سایت به خرید دامنه محدود نمی شود. برای کسانی که به امکانات بیشتری نظیر وب سایت ساز، خدمات ایمیل و گواهی SSL نیاز دارند این امکانات با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ضمانت بازگشت پول در صورت نارضایتی ارائه می شود. در ادامه در مورد خدمات این سایت توضیحات مختصری ارائه می دهیم.

برای پرداخت در سایت Namecheap می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید

ثبت درخواست

 

  • خرید دامنه از Namecheap و خدمات مربوط به آن

در این سایت می توانید انواع دامنه در اکثر پسوند های موجود را تهیه کنید. با توجه با داشتن اعتبار ICANN شما می توانید از خرید خود اطمینان داشته باشید و از خدمات مخصوص دامنه مانند WhoisGuard استفاده کنید. WhoisGuard یک سرویس حریم خصوصی است که امکان حفاظت از حریم شخصی را فراهم می کند. در اصل شما به WhoisGuard اجازه ی دسترسی به اطلاعاتتان را می دهید و در برابر آن خدمات محافظتی دریافت می کنید.

  • خدمات هاستینگ

طی سال های گذشته خدمات هاستینگ در ایران پیشرفت های زیادی داشته است اما همچنان استفاده از هاست های خارجی به منظور دسترسی به سرعت بیشتر، طرفداران زیادی دارد. شما می توانید از پکیج های میزبانی وب سایت Namecheap استفاده کنید. هنگامی که از خدمات هاستینگ این شرکت استفاده می کنید در دو مرحله این میزبانی انجام می گیرد. ابتدا این سایت دسترسی از اطلاعات و داده های شما مانند گذر واژه ها ، اطلاعات DNS ها و فعالیت کاربری را خواهد گرفت و شما را در برابر هر گونه مشکلی که با سایتتان داشته باشید کمک می کند. در مرحله ی بعدی تمامی اطلاعات داخل سایت، محتوا ها، فایل های SSL و لاگ های ایمیل را به طور کامل برای شما ذخیره سازی می کند.

  • خدمات مربوط به ایمیل

با متصل کردن اکانت ایمل خود به Private Email در این سایت، گوگل اطلاعات کانتکت های شما را به این سرویس ارسال می کند. شما به تمامی اطلاعات کاربری گوگل مانند ایمیل ها و پیام ها به راحتی دسترسی دارید و می توانید از آن ها استفاده کنید اما زمانی که اکانت Private Email در سایت Namecheap متصل می کنید در اصل دسترسی اطلاعات محرمانه خود را به این سایت می دهید و اجازه می دهید اطلاعات را برای خدمات بهتر و بیشتر داشته باشد .

  • دیگر خدمات

Apps :  نیم چیپ علاوه بر سرویس هایی که در بالا اعلام شده به کاربران خود خدمات دیگری در زمینه CDN، ساخت لوگو برای وب سایت و ایجاد کارت ویزیت می دهد. این خدمات به منظور استفاده ی آسان و قابل دسترس کاربران طراحی و ارائه شده اند.
Transfer to Us :  این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند دامنه خود را از دیگر سرویس دهنده ها به namecheap  انتقال دهند و از سرویس های این سرویس دهنده استفاده کنند. این انتقالات در کمترین زمان انجام می گیرد.

خرید دامنه از سایت namecheap

مزایای استفاده از سایت Namecheap

پس از معرفی سایت Namecheap به سراغ مزایای استفاده از آن می رویم. در حال حاضر سایت های زیادی خدمات مشابه با Namecheap را ارائه می کنند. اما این سایت مزیت هایی نسبت به دیگر سایت ها دارد، در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

  • خرید دامنه با قیمت های مناسب

شما می توانید در این سایت با جست و جویی ساده نام دامنه ی خود را در کمترین زمان انتخاب و ثبت کنید. با توجه به خدماتی که سایت در کنار سرویس های خود قرار داده است استفاده از آن ها به نسبت قیمت گذاری های انجام شده، مناسب و به صرفه است.

  • سرعت load بالا

بعد از سرعت به روز رسانی ، مهم ترین ویژگی سرعت سایت است. سرعت سایت دقیقا فاکتوری است که به رضایت کاربران و نهایتا رضایت گوگل منجر می شود. طبق آخرین گزارش های گوگل نرخ پرش در سایت هایی که سرعت زیر 6 ثانیه دارند بسیار کم تر است. نیم چیپ می تواند به سایت شما سرعت ببخشد و اینکار به کسب و کار شما قدرت خواهد بخشید.

  • ضمانت بازگشت هزینه ها

سایت Namecheap یک ضمانت سی روزه بدون شرط برای بازگشت هزینه ها در نظر گرفته است که این یکی از نقاط قدرت این سایت محسوب می شود.

نحوه ی ثبت نام در سایت Namecheap

ثبت نام در این سایت به سادگی انجام می گیرد:

  • ابتدا به سایت https://www.namecheap.com/ رفته و بر روی گزینه ی sign in کلیک می کنید.
  • سپس با وارد کردن اطلاعات ایمیل و رمز یک حساب کاربری برای خود می سازید.

پس از تکمیل اطلاعات شما وارد سایت می شوید، سرویس مورد نظر به عنوان مثال دامنه را جست و جو می کنید و به سبد خرید خود انتقال می دهید.

در این مرحله می توانیدبرای خرید دامنه از Namecheap اقدام کنید اما جمعی از سرویس های دیگر نیز به شما نمایش داده می شود. در صورت نیاز می توانید هر کدام از آنها را به سبد اضافه کنید.

 

نحوه ی پرداخت در سایت Namecheap

پس از انتخاب سرویس های مد نظرتان به صفحه ی پرداخت هدایت می شوید. روش های پرداخت با پی پال و و کارت های اعتباری به شما نمایش داده می شود. در ادامه  هر کدام از این روش ها را به صورت خلاصه توضیح خواهیم داد.

پرداخت با پی پال : پی پال در واقع یک کیف پول الکترونیکی است که با آن می‌توانید خرید کرده و پرداخت‌های خود را انجام دهید. به دلیل اعتبار پی پال، بسیاری از سایت ها درگاه پرداخت پی پال دارند. برای افتتاح حساب پی پال شما به یک ایمیل و کارت اعتباری برای متصل کردن پی پال نیاز دارید. در ایران مستقیما نمی توان از پی پال استفاده کرد در صورتی که به این حساب نیاز داشتید در خواست خود را در فناوران امید ثبت کنید.

پرداخت با کارت های اعتباری:  کارت اعتباری کارتی است که بانک‏ها و مؤسسات مالی واعتباری خصوصی در اختیار مشتری خود قرارد می دهند تا او بتواند بهای کالا و خدمات مورد نیاز خود را بدون دغدغه پول فیزیکی با استفاده از دستگاه‏های مربوطه نظیر (ATM,pos) و یا اینترنت پرداخت کند. دسترسی به کارت های اعتباری  در ایران ممکن نیست چنانچه برای پرداخت های خود به ویزا کارت و مستر کارت احتیاج داشتید می توانید از طریق فناوران امید سفارش بدهید.

پرداخت با فناوران امید: برای پرداخت در سایت Namecheap.com   نیاز نیست حتما از کارت های ذکر شده استفاده کنید. شما می توانید به صورت مستقیم خرید خود را به فناوران امید بسپارید. در سایت فناوران امید ثبت نام کنید به قسمت پرداخت در سایت های خارجی ، خرید هاست و دامنه بروید، اطلاعات نام کاربری و رمز خود را وارد کنید، فناوران امید با دریافت ریالی، کیف پول شما در این سایت را به دلار شارژ کرده و پس از آن شما می توانید خرید خود را انجام دهید.

چگونه یک سایت معتبر در زمینه ی ثبت دامنه پیدا کنیم؟

پس از معرفی سایت Namecheap  باید صادقانه بگوییم که  هنگامی که به فکر پیدا کردن یک سرویس معتبر برای خرید دامنه هستنید، باید به یاد داشته باشید که هر یک از سایت های ثبت دامنه به نام های دامنه و آدرسهای اینترنتی دسترسی دارند. این بدان معنی است که هیچ شرکتی نمی تواند نام URL بهتری را نسبت به سایر شرکت ها در اختیار شما قرار دهد و یا تمایزی در دامنه ایجاد کند.

در اینجا چند سؤال وجود دارد که باید قبل از انتخاب ثبت دامنه ، از خود بپرسید. چه ویژگی هایی با بسته رجیستری دامنه ارائه می شود؟ آیا قیمت با سایر رجیسترهای دامنه رقابتی است؟ اگر اینگونه نباشد ، چه ویژگی هایی برای جبران اختلاف قیمت ارائه می شود؟ آیا این شرکت فرآیندهای ایجاد کرده است که مدیریت خدمات خود را بدون کمک برای شما آسان می کند؟

با پاسخ به این سوالات و مقایسه ی آن ها شما می توانید بهترین سرویس موجود را تهیه کنید.

خدمات GoDaddy namecheap name.com
تعداد ریجیستر شده ها 59,605,374 7,927,926 544,790
قیمت دامنه .com $12.99 $8.99 $7.99
سهم بازار 18% 2% 0.10%
Whois Privacy $9.99 رایگان $4.99
پشتیبانی 7/24 ساعته دارد دارد ندارد
محدودیت فروش متقابل ندارد دارد دارد
قیمت خدمات هاست 5-71 $ 2-199 $ 2-19 $
قیمت گواهی ssl رایگان رایگان 9-129 $
قیمت ایمیل اختصاصی 2-9 $ 0.78-3.7 $ 2-12 $

 

کلام آخر

در این مقاله به معرفی سایت Neamcheap  یکی از سایت های معتبر در حوزه خرید دامنه و هاستینگ آشنا شدید. نحوه ی پرداخت در این سایت را توضیح دادیم و مزایای آن را بررسی کردیم. اگر شما یک طراح سایت هستید و به صورت مدام به خرید دامنه و هاست نیاز دارید بهتر است به صورت  مستقیم خرید خود را از سایت های خارجی انجام دهید. در صورتی که به روش های پرداخت ارزی دسترسی ندارید برای خرید دامنه از Namecheap می توانید تمامی مراحل پرداخت را به فناوران امید بسپارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا