معرفی سایت paddle

اشتراک گذاری پست

با گسترش روز افزون کاربران اینترنت، روز به روز به تعداد و تنوع کسب و کار های اینترنتی افزوده می شود. شروع کسب و کار در اینترنت عموماً با راه اندازی یک وب سایت یا اپلیکیشن همراه است. این فرایند در بیشتر موارد فرایندی زمان بر و پیچیده است. توجه به تمام ابعاد کار، پرداخت به موقع هزینه ها یا دسترسی منظم به پایگاه داده و اطلاعات وبسایت و مهم تر از همه، فضای امنی برای نگهداری این داده ها، از جمله معضلات ایجاد یک کسب و کار آنلاین هستند. اما یک پلتفرم انگلیسی به کمک کسب و کار های اینترنتی آمده است. در این مقاله برای معرفی سایت Paddle همراه ما باشید.

سایت Paddle چیست؟

Paddle یک پلتفرم همه کاره است که خدمات مربوط به ساخت و طراحی سایت یا اپلیکیشن ارائه می دهد. خدمات این سایت برای کسب و کار ها در حوزه ی SaaS (نرم افزار های آنلاین که ارائه دهنده خدمات باشند) ارائه شده اند. در حال حاضر بیش از 1000 نرم افزار در دنیا با این پلتفرم کار می کنند. برخی از این کسب و کار ها بزرگ و معروف هستند.

هدف اصلی این پلتفرم، فراهم آوردن شرایطی است که به واسطه آن کسب و کار های نو پا و استارت آپ ها تمرکز خود را معطوف به مسائل حاشیه ای کسب و کار نسازند و بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری روی رشد و گسترش کسب و کار خود تمرکز داشته باشند. سایت Paddle هزینه ها و پرداخت ها، خرید اشتراک سایت و درآمد حاصله از آن، جلوگیری از خطر کلاهبرداری و هر گونه فرایند مالی یک کسب و کار آنلاین را یکپارچه سازی می کند.

معرفی خدمات سایت Paddle

اکنون که با اهداف کلی سایت Paddle آشنا شدیم، نوبت به معرفی خدماتی می رسد که توسط این پلتفرم ارائه می شوند. بخش عمده ی خدمات سایت در حوزه مالی جای می گیرند. اما علاوه بر پرداخت و هزینه ها، در زمنیه ی برنامه نویسی و طراحی سایت نیز می توانید از این سایت استفاده کنید. برخی از خدمات این سایت به صورت زیر هستند:

اتصال به درگاه‌ های پرداختایجاد سبد خریدایجاد انواع پنل قیمت گذاری خدماتارایه فاکتور های هوشمند
امکان گزینش و پرداخت با ارز های مختلفپنل پرداخت با زبان های مختلفسیستم مدیریت برای تبلیغات و هزینهمحاسبه مالیات بر درآمد
محاسبه هزینه‌ های شیپینگ در هنگام پرداختبرگشت پول به کاربرانتسویه‌ حساب در پلتفرم های فریلنسریحسابداری هوشمند

چگونه در سایت Paddle پرداخت کنیم؟

برای پرداخت در سایت paddle مثل پرداخت در سایت های خارجی دیگر نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. به دلیل تحریم ها شبکه بانکی ایران با شبکه بانکی جهانی ارتباط ندارد. به عبارت دیگر، برای پرداخت در سایت های خارجی نمی توان از حساب بانکی ایران استفاده کرد. به همین دلیل باید از روش هایی استفاده نمود که دسترسی افراد را به بانکی جهانی فراهم می سازد. به این منظور از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که در ادامه معرفی می شوند:

افتتاح حساب ارزی

با افتتاح حساب ارزی می توانید نسبت به دریافت مستر کارت یا ویزا کارت از نوع دبیت اقدام نمایید. با استفاده از این کارت ها می توانید در تمامی سایت های خارجی پرداخت ارزی داشته باشید. دریافت کردیت کارت انواع خرید ها را ساده تر می سازد. با داشتن این کارت ها خرید از سایت های خارجی ، پرداخت های ارزی یا دریافت حواله ارزی به راحتی قابل انجام خواهد بود. هر یک از این کارت ها سقف برداشت و پرداخت مختلفی دارند، اما همه ی آن ها قابلیت دریافت حواله سوئیفت، برداشت از طریق ATM و پرداخت با استفاده از دستگاه پوز دارند.

خرید اکانت پی پال

پی پال در سراسر جهان به صورت روزانه و برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود. مزیتی که باعث شد این کیف پول الکترونیکی در سراسر جهان به صورت فراگیر استفاده شود، سهولتی بود که استفاده از آن داشت. اگرچه این کمپانی قصد دارد میانبری برای پرداخت بین المللی باشد و از این طریق روابط مالی بین افراد در کشور های مختلف را ساده تر کند، اما هچنان ملزم به تابعیت از سیاست های بین المللی کشور آمریکا است.

معرفی سایت paddle

استفاده از سرویس های این کمپانی آمریکایی در ایران با محدودیت همراه است. به همین دلیل کاربران ایرانی برای انجام پرداخت paypal در ایران مشکلات عدیده دارند. چنانچه نیاز به روشی برای پرداخت با پی پال دارید می توانید از خدمات مجموعه فناوران امید بهره ببرید. این خدمات شامل خرید و فروش دلار پی پال و ساخت حساب وریفای شده است.

استفاده از خدمات خرید اینترنتی فناوران امید

چنانچه تمایلی به استفاده از روش های معرفی شده ندارید، می توانید برای خرید از سایت paddle از خدمات پرداخت اینترنتی فناوران امید استفاده نمایید. این فرایند به سادگی و از طریق ثبت نام در سایت فناوران امید قابل انجام است. لازم به ذکر است که با استفاده از این روش کاربر معادل ریالی هزینه خرید از سایت paddle را پرداخت می نماید.

آیا شما تجربه ای از استفاده از سایت paddle دارید؟ شما چه سایت با خدمات مشابهی را معرفی می کنید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا