معرفی سه ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته سوم مهر ماه 1397 – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

دیروز شنبه 13 اکتبر 2018 حجم کل بازار ارزهای دیجیتال به رقم 201 میلیارد دلار دست یافت که نسبت به هفته گذشته رشد اندکی داشته است. این در حالیست که هفته گذشته حجم کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از تاریخ 5 نوامبر 2017 به زیر 200 میلیارد دلار سقوط کرد. با این حال، نشانه های دلگرم کننده ای مبنی بر فروش کوتاه مدت و رشد مجدد قیمت ها از سطوح فعلی وجود دارد.

هفته آینده یک شرایط بحرانی برای ارزهای دیجیتال محسوب می شود؛ زیرا مشخص خواهد شد که آیا ارزها از حمایت کلیدی خود سقوط می کنند یا به سطوح بالاتر از مقاومت های فعلی دست خواهند یافت. از این رو در این مطلب به معرفی سه ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته گذشته خواهیم پرداخت و به میزان ریسک سرمایه گذاری در هر یک از آنها اشاره خواهیم نمود.


ارز دیجیتال ترون (TRX)


در میان ارزهای دیجیتالی که حجم کل بازار آنها بیش از 1 میلیارد دلار است، ترون (TRON) تنها موردی است که در هفت روز گذشته سبز باقی مانده است و دو خبر مثبت نیز حرکت صعودی آن را تقویت نموده اند.

نخستین خبر که موجب افزایش قیمت ترون شد، توییت منتشرشده توسط جاستین سان در تاریخ 8 اکتبر بود. او گفت که آخرین بروزرسانی موجود این ارز دیجیتال را 200 برابر سریعتر از اتریوم (ETH) و 100 برابر ارزان تر از ای او اس (EOS) خواهد نمود. خبر دوم که منجر به افزایش قیمت شد، توییت منتشرشده در تاریخ 12 اکتبر بود که به همکاری ترون با یک غول صنعت اشاره نمود.

از سوی دیگر اندکی زمان لازم است تا این اخبار اساسی بتواند قیمت ها را افزایش دهد و سرمایه گذاران را به خرید ارزهای دیجیتال ترغیب نماید. در اینجا نگاهی به نمودار قیمت ترون در چند ماه گذشته خواهیم انداخت.

نمودار قیمت ترون (TRX)
نمودار قیمت ترون (TRX)

جفت ارزی TRX/USD در تاریخ 05 ژانویه 2018 به قیمت 0.35013935 دلار رسید و در سطح فعلی قیمت آن حدوداً 93 درصد کاهش یافته است. ترون از روز 14 آگوست حرکت نزولی خود را متوقف نموده و در حال تلاش برای تشکیل یک محدوده نوسانی است. بررسی های آماری نشان می دهد که صاحبان این ارز دیجیتال عجله ای برای فروش دارایی های خود ندارند و علاوه بر این با کاهش قیمت ها مشغول خرید بیشتر نیز می شوند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 13 اردیبهشت 97 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، ترون و ای او اس

اگر سیگنال های صعودی پدیدار شده و بتوانند ترون را به بالاتر از سطوح فعلی هدایت کنند، این احتمال شروع یک روند صعودی را نشان می دهد و اولین هدف آن نیز 0.03801042 دلار خواهد بود. بنابراین، در میان مدت سرمایه گذاران می توانند انتظار حرکت به سمت 0.0415 دلار و سپس یک نوسان قیمت به 0.052 دلار را داشته باشند.

اگر خرس ها (سیگنال های نزولی) قیمت ترون را پایین تر از 0.01587681 دلار تثبیت کنند، روند نزولی ادامه خواهد یافت. بنابراین ما پیشنهاد داریم که معامله گران منتظر یک معامله تایید شده باشند و تنها پس از آن یک موقعیت خرید را آغاز کنند.


ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)


هفته گذشته بیت کوین با فروش بیش از حد در بازارهای جهانی مواجه شد. از سوی دیگر صندوق بین المللی پول (IMF) هشدار خود را مبنی بر رشد سریع کلاس دارایی های جدید که می تواند آسیب پذیری های تازه ای در سیستم مالی بین المللی ایجاد کند، ابلاغ نمود.

از سوی دیگر نوریل روبینی، اقتصاددان جهانی، صحبت های خود در راستای مخالفت با ارزهای دیجیتال را ادامه داد. او ارزهای دیجیتال را مادر یا پدر کل کلاهبرداری ها و حباب ها در طول تاریخ نامید و تکنولوژی بلاک چین را در سطح یک پایگاه داده ارزیابی نمود.

همچنین مطالعه دیگری از موسسه پژوهشی Juniper Research نشان داد که یک انفجار در بازار ارزهای رمزپایه در حال رخ دادن است. با این حال، جفت ارزی BTC/USD به عنوان بهترین بازیکن در میان پنج ارز دیجیتال برتر بازار عمل نموده است.

نمودار قیمت بیت کوین (BTC)
نمودار قیمت بیت کوین (BTC)

بررسی نمودارها نشان می دهد که در دوره زمانی متوسط، بیت کوین یک الگوی مثلث نزولی بزرگ ایجاد نموده است. این الگو پایین ترین سطوح قیمتی را تشکیل داده است، اما تا پایان سال 2018 میلادی سطح 6,000 دلار را حفظ خواهد نمود. بررسی میزان فروش بیت کوین در روزهای گذشته نشان می دهد که سرمایه گذاران منتظر رشد قیمت ها از سطح فعلی نخواهند بود و در صورت افت بیشتر قیمت بیت کوین اقدام به فروش دارایی های دیجیتالی خود مینمایند.

همچنین بخوانید |  چرا نصف شدن پاداش بیت کوین موجب افزایش قیمت آن می شود؟

اگر سیگنال های نزولی بیت کوین را به سطوح پایین تر از 5,900 دلار هدایت نمایند، احتمال دارد فروش کوتاه مدت و افت طولانی مدت قیمت را به همراه داشته باشد و قیمت بیت کوین را به سطح 5,450 دلار و 5,000 دلار هدایت کند. لازم به ذکر است اولین نشانه تغییر در حرکت فعلی نزدیک به خط روند نزولی مثلث خواهد بود.

خرید و فروش بیت کوین


ارز دیجیتال لایت کوین (LTC)


دوقلوهای وینکلوس که مدیریت صرافی Gemini را بر عهده دارند، تاییدیه قانونی مورد نیاز برای اضافه کردن مبادلات لایت کوین و نگهداری آن را از تاریخ 12 اکتبر دریافت نموده اند.

نمودار قیمت لایت کوین (LTC)
نمودار قیمت لایت کوین (LTC)

بررسی نمودارها نشان می دهد جفت ارزی LTC/USD در ادامه دادن روند نزولی فعلی قدرتمند عمل کرده است. همچنین تلاش های قبلی برای تثبیت و شروع یک روند صعودی جدید در سطوح بالاتر با شکست مواجه شده است. در دو ماه گذشته، قیمت لایت کوین همواره در محدوده ای نزدیک به پایین ترین سطوح حمایتی قرار گرفته است.

اگر گاوها (سیگنال های صعودی) موفق به شکستن محدوده فعلی شوند، ممکن است قیمت لایت کوین به سطح 94 دلار نیز برسد. روند صعودی جدید تنها پس از آن آغاز خواهد شد که لایت کوین با موفقیت از حمایت فعلی دفاع کند و بتواند بالاترین و پایین ترین سطوح مشخص شده در نمودار را تأمین کند.

خرید و فروش لایت کوین

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا