معرفی صرافی های رمزارز بدون کارمزد معامله – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

رمزارز ها به سرعت در حال رشد کردن هستند و صرافی های رمزارز هم با همین سرعت در حال افزایش هستند؛ اما اکثر صرافی ها در معاملاتی که انجام می دهید کارمزد بالایی دریافت می کنند و همچنین اگر بخواهید دارایی های خود را از صرافی خارج کنید، می بایست هزینه قابل توجهی بپردازید. به همین دلیل هم بسیاری از تریدر ها ترجیه می دهند که در صرافی ها معامله نکنند و اما در ادامه به معرفی برخی از صرافی هایی که می توانید در آن ها بدون پرداخت کارمزد معامله کنید، می پردازیم.

صرافی هایی که در ادامه معرفی می کنیم به منظور جذب کاربر بیشتر، در ازای معامله در پلتفرم خود هزینه ای به عنوان کارمزد دریافت نمی کنند.

لیست صرافی های رمزارز بدون کارمزد

نماد صرافی رمزارز cobinhood

Cobinhood

صرافی رمزارز

Cobinhood نام یک صرافی مستقر در هنگ کنگ می باشد که از محبوبیت و اعتماد بالایی هم بین تریدر ها برخوردار است. بدون هر گونه شرط و شروطی می توانید در این صرافی با کارمزد صفر به معامله بپردازید.
این صرافی از 12 زبان مختلف پشتیبانی می کند اما زبان پارسی در بین آن ها نیست و همچنین یک گروه تلگرامی برای گفتگوی بین کاربران دارد.

✔ دریافت توکن های رایگان از طریق کمپین هایی که این صرافی برگزار می کند؛ مانند Candy Machine و Airdrop Center

✔ بهره مندی از امکانات ویژه در پلتفرم COB

✔ امکان انجام معاملات مارجین

✔ رونق معاملاتی

نماد صرافی رمزارز BitMex

Bitmex

صرافی رمزارز

صرافی Bitmex یکی دیگر از صرافی هایی است که در ازای واسطه گری در معاملات شما هزینه ای دریافت نمی کند و یکی دیگر از صرافی های رمزارز بدون کارمزد است.
این صرافی در سال 2014 توسط آرتور هیز پایه گذاری شد و یک کمپانی مستقر در هنگ کنگ است و از پنج زبان انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره ای و روسی پشتیبانی می کند.
در این صرافی امکان خرید یا استفاده از ارز های فیات (اسکناس) وجود ندارد.

✔ حجم معاملاتی 2 میلیارد دلار در 24 ساعت

✔ نظارت سفت و سخت بر حساب های کاربری

✔ امنیت بالا

نماد صرافی رمزارز Liquid

Liquid

صرافی رمزارز

صرافی Liquid یکی از معروف ترین صرافی های رمزارز است که می توانید در آن بدون کارمزد معامله کنید.
این صرافی از سه زبان پشتیبانی می کند و در ژاپن مستقر است؛ در سال 2018 دو صرافی Quoinex و Qrypto با یکدیگر ادغام شدند تا Liquid را بسازند.

✔ شرکت در ایردراپ ها و دریافت تخفیف و سود با استفاده از توکن بومی QASH

✔ پشتیبانی از پول فیات

✔ امنیت بالا

✔ استفاده آسان برای افراد تازه وارد

نکته : صرافی هایی که بالاتر به آن ها اشاره شد ممکن است به مرور زمان قوانین و سیاست های کاری خود را تغییر دهند و شاید معامله در آن ها دیگر رایگان نباشد؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از شروع به استفاده از آن ها، تحقیقات خود را انجام دهید.

در صورتی که قصد دارید تا دارایی رمزارز خود را به ریال تبدیل کنید، می توانید از خدمات فروش ارز دیجیتال در فناوران امید استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا