معرفی کیف پول موبایل کاردانو (Infinito Wallet) – فناوران امید

یکی از مشکلات اساسی که کاربران کاردانو تاکنون درگیر آن بوده اند، دشواری استفاده از کیف پول های رسمی این ارز دیجیتال است. برای سرمایه گذارانی که کامپیوتر یا زمان کافی جهت اتصال به شبکه اصلی کاردانو در اختیار ندارند، نیاز به عرضه یک کیف پول موبایل کاردانو با رابط کاربری ساده شدیداً احساس میشد. Infinito Wallet یک کیف پول چند منظوره کاربرپسند است که در اواخر سال 2017 میلادی راه اندازی شد و به شما اجازه می دهد طیف گسترده ای از سکه ها و توکن ها را در آن ذخیره کنید.

این کیف پول نه تنها از ارز دیجیتال کاردانو (ADA) پشتیبانی می کند، بلکه این قابلیت را فراهم نموده است تا بتوانید در آن اقدام به ذخیره سازی بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، نئو و لایت کوین نمایید. این کیف پول موبایل کاردانو روز دوشنبه 24 سپتامبر 2018 در بروزرسانی نسخۀ 1.15.0 از Infinito Wallet رونمایی شد.

Infinito Wallet در حال حاضر در بسیاری زبانها از جمله انگلیسی، چینی، ژاپنی، ویتنامی، کره ای و روسی در دسترس است و قصد دارد تا انتهای سه ماهه سوم سال 2018 میلادی در مجموع از 12 زبان مختلف پشتیبانی نماید. این کیف پول چندمنظوره می خواهد در آینده ای نزدیک یک رابط گرافیکی ارائه دهد که کاربران مبتدی نیز بتوانند آن را به سرعت درک نمایند. کیف پول موبایل کاردانو همچنین جهت ایجاد انگیزه بیشتر برای کاربران، برنامه های پاداش مختلفی همچون همکاری در فروش و پشتیبانی از ایردراپ ارزهای دیجیتال را در سه ماهه چهارم امسال رونمایی خواهد کرد.

دانلود کیف پول موبایل کاردانو (Infinito Wallet)

دانلود کیف پول موبایل کاردانو

کیف پول Infinito Wallet از سیستم عامل های محبوب بر روی گوشی های تلفن همراه از جمله اندورید و iOS پشتیبانی می کند. جهت دانلود کیف پول موبایل کاردانو برای پلتفرم های مختلف می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

همچنین بخوانید |  بهترین کیف پول ارز دیجیتال در سال 2020

دانلود کیف پول Infinito Wallet (اندروید)                              دانلود کیف پول Infinito Wallet (آیفون)

امنیت کیف پول موبایل کاردانو (Infinito Wallet)

همانطور که در رابطه با تمام کیف پول های ارز دیجیتال صادق است، هیچ تضمینی در رابطه با امنیت Infinito Wallet وجود ندارد. در کیف پول موبایل کاردانو کلید خصوصی شما به لحاظ امنیتی بر روی گوشی تلفن همراه نگهداری می شود. همچنین عبارت عبور و کلید خصوصی هر یک به طور جداگانه و در فضایی با امنیت بالا رمزنگاری می شوند. کیف پول موبایل کاردانو با پشتیبانی از Touch ID (شناساگر اثر انگشت) دسترسی سریع، راحت و ایمن به دارایی های دیجیتالی شما را فراهم نموده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا