معرفی 10 شهر برتر جهان برای علاقه مندان به بیت کوین و ارزهای دیجیتال – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بسیاری از کارشناسان، تحلیلگران و سرمایه گذاران بر این باورند که ارزهای دیجیتال فارغ از محدودیت های جغرافیایی عمل می کنند. هنگامی که شما به خرید و فروش بیت کوین مشغول هستید یا آن را به عنوان دستمزد یک کار فریلنسری دریافت می کنید، این واقعیت را درک خواهید کرد. اما سوال اساسی اینجاست که اگر بخواهید بیت کوین های خود را خرج کنید کدام کشورها و شهرها در سراسر دنیا این امکان را برای شما فراهم می کنند؟ ما در این مطلب به معرفی 10 شهر برتر جهان برای علاقه مندان به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

10 شهر برتر جهان برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال

در حالی که قطب های فناوری مانند سان فرانسیسکو یا سئول برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال مقاصد توریستی جذابی محسوب می شوند، اما شهرهای دیگری مانند پراگ و بوئنوس آیرس نیز وجود دارند که در آنها بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت معتبر و بین المللی در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تجاری پذیرفته شده است.

بزرگترین نقاط اتصال بیت کوین در جهان
بزرگترین نقاط اتصال بیت کوین در جهان

شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک، دارای بیشترین تعداد کسب و کارهای پذیرنده بیت کوین در جهان است. یکی از سرمایه گذاران معروف بیت کوین کل مدت تابستان سال 2017 را در این شهر سپری نمود. این کشور دارای تراکم زیادی از کسب و کارهای مبتنی بر ارز دیجیتال در مناطق روستایی نیز هست؛ چنانکه در منطقه مسکونی ژاتتس (Žatec) واقع در ناحیهٔ لوونی بیش از 50 کسب و کار بیت کوین را می پذیرند.

بوئنوس آیرس در آرژانتین دومین مقصد محبوب علاقه مندان بیت کوین میباشد. آمریکای جنوبی با داشتن شهرهایی همچون بوگوتا در کلمبیا، کاراکاس در ونزوئلا و سائوپائولو در برزیل به طور کلی یک قاره دوستدار بیت کوین و ارزهای دیجیتال به شمار می رود.

همچنین بخوانید |  استفاده از بیت کوین در تجارت کاهش چشمگیری داشته است

سومین شهر برتر جهان برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال سانفرانسیسکو با بیش از 100 کسب و کار پذیرنده بیت کوین است. بسیاری از کسانی که به این شهر واقع در ایالت کالفرنیا سفر کرده اند معتقد هستند که آنجا می توانید تنها با پرداخت بیت کوین نیازهای روزمره خود را برآورده نمایید.

دستگاه خودپرداز بیت کوین در یکی از مراکز خرید شهر پراگ (پایتخت جمهوری چک)
دستگاه خودپرداز بیت کوین در یکی از مراکز خرید شهر پراگ (پایتخت جمهوری چک)

مادرید در اسپانیا و نیویورک در ایالات متحده آمریکا به ترتیب در رده های چهارم و پنجم این لیست قرار دارند. مطابق لیست رده های ششم تا دهم نیز به ترتیب متعلق به شهرهای آمستردام در هلند، بوگوتا در کلمبیا، ونکوور در کانادا، لندن در انگلستان و پاریس در فرانسه میباشد.

اگر چه بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین اکثر اوقات فراغت خود را در کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند تایلند و اندونزی سپری می کنند اما مناطقی مانند خاورمیانه، آفریقا و آسیا در این رده بندی جایگاهی ندارند. از شهرهای مهم پذیرنده بیت کوین در این مناطق می توان به کیپ تاون در آفریقای جنوبی و سیدنی در استرالیا اشاره نمود.

در انتها گفتنی است تکنولوژی بلاک چین و ارزهای رمزپایه با نرخ رشد بسیار بالایی در حال توسعه هستند و هر لحظه کسب و کارهای بیشتری در سراسر جهان بیت کوین را به عنوان یک ارز دیجیتال و روش پرداخت قبول می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا