معرفی 4 سایت خرید آنلاین بیت کوین 1399

اشتراک گذاری پست

با توجه به گسترش روز افزون کاربرد اینترنت، به شکل طبیعی تمامی عناصری که به صورت آنلاین قابل استفاده باشند نیز رشد خواهند کرد. افراد ترجیح می دهند بیشتر فعالیت روزمره خود را به صورت آنلاین انجام دهند. پس می توان نتیجه گرفت که در این شرایط انواع ارز دیجیتال نیز رو به رشد هستند. این ارز ها تنها برای انجام پرداخت ارزی یا خرید از سایت های خارجی استفاده نمی شوند، بلکه علاقمندان از طریق خرید و فروش بیت کوین نسبت به کسب درآمد دلاری اقدام می کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا با 4 سایت خرید آنلاین بیت کوین برتر آشنا شویم.

بهترین سایت های خرید آنلاین بیت کوین

علاقه مندان به کسب درآمد از رمز ارز ها، می توانند به دو روش اقدام نمایند. یا از صرافی ها و سایت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال خرید کنند یا با استفاده از دستگاه ماینر نسبت به استخراج این ارز ها از شبکه بلاک چین اقدام کنند. سایت ها و صرافی های آنلاین معتبر خدمات خود را به صورت بین المللی به کاربران ارائه می دهند.

اما ایرانیان برای بهره بردن از این خدمات با چالش پرداخت مواجه هستند. این شرایط به دلیل تحریم های مالی علیه ایران است. با این حال کاربران می توانند با خدمات ارز دیجیتال امید احمدیانی وارد بازار جهانی رمز ارز ها شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با 4 سایت برتر برای خرید آنلاین بیت کوین آشنا شویم. این سایت بسته به شاخص های مختلفی انتخاب شده اند. این شاخص ها در هر بخش معرفی می شوند.

سایت Coinbase : بهترین از همه نظر

کوین بیس بزرگترین و پر طرفدار ترین پلتفرم خرید و فروش رمز ارز به‌ خصوص بیت‌کوین در ایالات متحده آمریکا است. این پلتفرم همزمان هم خدمات کیف پول ارز دیجیتال و هم تبادل ارز دیجیتال را ارائه می دهد. به همین دلیل یکی از بزرگ ترین و ساده ترین پلتفرم ها برای شروع فعالیت در بازار ارز دیجیتال به حساب می آید. ارزهایی که این پلتفرم پشتیبانی می‌کند شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین است.

سایت Robinhood : کمترین کارمزد

این سایت در ابتدا یک کارگزاری بورس و سهام بود که بدون دریافت کارمزد فعالیت می‌کرد و خدمات خود را به کاربران ارائه می داد. امروزه robinhood گسترش یافته و به بازار ارز دیجیتال نیز پا گذاشته است. رابین هود همچنان کارمزدی برای ارائه خدمات خرید و فروش رمز ارز دریافت نمی‌کند و کاربران می توانند در این سایت خرید آنلاین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت کاملاً رایگان تجربه نمایند.

سایت خرید بیت کوین

لازم به ذکر است که حساب رمز ارز رابین‌هود با حساب سهامی آن متفاوت است. حساب های ارز دیجیتال این سایت توسط بازار پشتیبانی می شوند و قابلیت محدودتری نسبت به حساب های سهامی این مجموعه دارند.

سایت Square Cash : پر تنوع ترین

این سایت نیز پلتفرم دیگری است که به شما امکان می‌دهد بدون پرداخت کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید. کاربران در سراسر جهان از این نرم افزار برای ارسال پول به خانواده و دوستان خود به کشورهای دیگر استفاده می‌کنند. اما ارائه خدمات ارز دیجیتال بدون نیاز و پرداخت کارمزد، این نرم‌افزار را به رتبه های بالاتری از لیست سایت خرید آنلاین بیت کوین قرار می دهد.

سایت Binance : بیشترین ارز ها کمترین نرخ

احتمالاً با صرافی آنلاین بایننس آشنایی دارید. بایننس گستره پهناور تری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند. از جمله این ارز ها می توان اتریوم. بیت کوین و ارز دیجیتالی که متعلق به همین صرافی است یعنی بایننس کوین را نام برد. این صرافی برای تبادل ارز های دیجیتال کارمزد یک درصدی دریافت میکند. پس چنانچه تمایل به ورود به بازار ارز های دیجیتال کم طرفدار تری دارید می توانید از این گزینه استفاده کنید.

تجربه شما از خرید انلاین بیت کوین چسیت؟ شما از چه سایت هایی استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا