معرفی 6 ارز رمزپایه که آینده ای امیدوار کننده دارند – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

وجود نوسانات در ارزهای دیجیتال باعث خشمگین شدن سرمایه گذاران شده است و از طرفی میلیونرهای جدید، تشویق به سرمایه گذاری در بیت کوین شده اند. این در حالیست، که بیت کوین، به عنوان سرشناس ترین و قابل اعتمادترین ارز دیجیتال دنیا، رقبایی نیز دارد که از حمایت مردمی برخوردار هستند، مانند اتریوم و ریپل. حتی برخی دیگر از ارزهای دیجیتال نیز وجود دارند که به گونه ای رقبای بیت کوین، اتریوم و ریپل محسوب می شوند. هنوز نامشخص است که آیا می توان ارزهای دیجیتال را به ارزهای رایج یا پول نقد تبدیل کرد یا نه! در حقیقت برخی از ارزهای رمزپایه را می توان به سهولت به پول تبدیل کرد، چراکه تا کنون بسیاری از افراد قادر به انجام این عمل بوده اند. در این مقاله، قصد داریم، به معرفی 6 ارز رمزپایه آینده دار، که می توان به عنوان جایگزین بیت کوین از آن ها استفاده کرد، بپردازیم.

لیست معرفی 6 ارز رمزپایه

بیت کوین کش(BCH)

بیت کوین کش، در واقع از خود بیت کوین نشعت گرفته شده و در سال 2017 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد که در حال حاضر، ارزشی بالغ بر 28 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است. در لیست معرفی 6 ارز رمزپایه ، بیت کوین کش از جایگاه مناسبی برخوردار است. هدف از ارائه این ارز دیجیتال، ایجاد یک ورژن جدیدتر ارز بیت کوین، همراه با تراکنش های اطلاعاتی بزرگتر بوده است، چراکه تراکنش های اطلاعاتی در بیت کوین، تنها به حجم 1 مگابایت محدود می شود. این حجم کم از تراکنش های اطلاعاتی، باعث می شود که پردازش در تبادلات در بیت کوین، با تعداد و سرعت کم تری رو به رو شود. البته نباید فراموش کرد که بیت کوین از محبوبیت بیشتری در بین مردم برخوردار است. خالقان این ارز دیجیتال، از آن به عنوان انقلابی در ارزهای دیجیتال یا کرده اند که سرعت بیشتر و تعداد تراکنش های اطلاعاتی بیشتری در تبادلات بیت کوین ارائه می دهد. تنها هدف بیت کوین کش این است که به عنوان یک ارز رمزپایه، برای خرید و فروش کالا در دنیای واقعی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

لایت کوین(LTC)

در معرفی 6 ارز رمزپایه ، لایت کوین گزینه خوبی می باشد. این ارز رمزپایه در سال 2011 عرضه شد و توسط یکی از مهندسان اسبق شرکت گوگل، چارلی لی، راه اندازی شد. این ارز رمزپایه، در واقع برادر کوچک بیت کوین محسوب می شود و در بازار کنونی، ارزشی بالغ بر 7 میلیارد دلار دارد. درست همانند بیت کوین، لایت کوین نوعی ارز غیرمتمرکز می باشد که از ویژگی تبادلات لایت کوینی نیز برخوردار است. در بیت کوین، از الگوریتم SHA-256 استفاده می شود و در لایت کوین الگوریتم Scrypt به کار رفته است. همین تفاوت باعث می‌شود که تراکنش های لایت کوین، با سرعت سریع تر انجام پذیرد. برای مثال، هر تراکنش در لایت کوین، تنها 6 دقیق زمان بر خواهد بود، در حالی که تراکنش های بیت کوین، تا 10 دقیقه به درازا خواهد کشید. در مجموع، تراکنش ها در لایت کوین، با سرعت بیشتر و هزینه کم تر انجام می شود و این مهم می تواند، برتری لایت کوین نسبت به بیت کوین را نشان دهد.

همچنین بخوانید |  آموزش خرید بیت کوین کش در ایران به صورت آنلاین از وبسایت fanavaraneomid

مونرو(XMR)

مونرو یکی از ارزهای دیجیتال متن باز است که تاریخ ارائه آن به جولای 2012 باز می گردد. نام اصلی آن بیت مونرو بوده است که بعدها، به نام مونرو مخفف شده است. مونرو از ارزهای دیجیتالی است که غیرمتمرکز می باشد و الگوریتم CryptoNote در آن مورد استفاده قرار گرفته شده است. این الگوریتم، سرعت تراکنش ها را به 2 دقیقه رسانده است که این نشان‌دهنده سرعت بالاتر نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال می باشد. یکی از مزیت های استفاده از مونرو این است که به راحتی تبدیل به پول می شود و قابل تعویض هستند، به همین دلیل تراکنش ها امن و شخصی می باشند. مونرو را نمی توان با شرکت های استخراج کننده، به راحتی استخراج کرد، بنابراین، همین باعث می شود تا این ارز دیجیتال، ارزی غیرمتمرکز باشد.

آیوتا(IOTA)

امروزه، آیوتا از شهرت و آوازه ای زبان زد برخورار است و در سال 2014 به عنوان یکی از ارزها رمزپایه جایگزین عرضه بازار شد. اسم لاتین این ارز رمزپایه برگرفته شده از ایترنت اشیاء که به لاتین (Internet Of Things Applications) نام دارد، می باشد. در واقع این ارز رمزپایه برای تراکنش و پرداخت هزینه دستگاه های خریداری شده اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار می‌گرفت. هم چنین هزیه های خرید کالاهای مجازی مانند بازی ها و یا فایل های پی دی اف نیز با استفاده از آیوتا انجام می شد. یکی از مزیت های استفاده از آیوتا این است که به‌جای تکنولوژی بلاک چین، تکنولوژی تانجل در آن به کار رفته است که سرعت ذخیره اطلاعات تراکنشی در آن، سریع تر انجام می گیرد. برای انجام تراکنش در آیوتا، افراد باید در شبکه تراکنشی حضور داشته باشد که این با تایید کردن دو تراکنش آخر انجام پذیر است. این عمل باعث می شود که تراکنش ها در آیوتا، به صورت رایگان انجام پذیرد. انجام این تراکنش های رایگان در آیوتا، یکی از مزیت های آن است که برتری آن را نسبت به دیگر ارزهای رمزپایه نشان می دهد. به عنوان آخرین نکته، باید بدانید که آیوتا قابل استخراج نیست.

همچنین بخوانید |  افزایش قیمت بیت کوین اس وی در پی ادعای کریگ رایت

کاردانو(ADA)

در لیست معرفی 6 ارز رمزپایه ، کاردانو ممکن است کمی نآشنا به نظر آید، چراکه به تازگی، در سال 2017 عرضه شد. این ارز دیجیتال، ارزی نسل سومی محسوب می شود و نام آن از شخصی به نام گرولامو کاردانو، دانشمند ریاضی فیزیک، اقتباس گرفته شده است. در کاردانو، از تکنولوژی بلاک چین استفاده شده و رویکردی علمی نسبت به ارزهای دیجیتال در آن ایجاد شده که منطبق با مقاله های آکادمیک منتشر شده در دانشگاه های معتبر جهان می باشد. شخصی‌سازی شدن داده ها و غیرمتمرکز بودن این ارز، یک از مزیت های استفاده از آن محسوب می‌شود. در این ارز دیجیتال، از الگوریتم اوروبوروس استفاده شده که باعث می شود تراکنش ها با سرعت بالاتری انجام گیرند. به طور کلی باید گفت که کاردانو، ارزی است که کمی و کاستی های ارزهایی همچون اتریوم و ریپل را جبران کرده و گزینه‌ی خوبی می تواند برای جایگزینی بیت کوین باشد. کاردانو، براساس ارزش در بازار ارزهای دیجیتال، پنج امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا محسوب می شود. البته در لیست معرفی 6 ارز رمزپایه که در این مقاله مشاهده می کنید نیز، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

ورتکوین(VTC)

ورتکوین، در سال 2014 عرضه شد و مشابه ارزهای هم چون بیت کوین و لایت کوین می باشد، هرچند که شهرتی همانند آن ها ندارد. ورتیکون اوپن سورس و غیر متمرکز است که مدت زمان تراکنش اطلاعاتی در آن، 2 دقیقه و نیم می باشد. خالقان ورتکوین در تلاشند تا با جلوگیری از استخراج این ارز توسط کمپانی های مختلف و قوانین محدود کننده توسط بانک ها، آن را به یکی از ارزهای رمزپایه معروف دنیا تبدیل کنند. در تراکنش های بلاک چین در ورتکوین، شبکه لایتنینگ به کار رفته است تا این تراکنش ها با سرعت بالاتری صورت گیرد. شبکه لایتنینگ، تکنولوژی اتمیک کراس چین وجود دارد که باعث می شود تا کاربران بتوانند ورتکوین های خود را با بیت کوین و یا لایت کوین تعویض کنند.

در لیست معرفی 6 ارز رمزپایه که در بالا مشهاده کردید، تمامی ارزهای دیجیتال که به می توانند در آینده، همانند بیت کوین، از ارزش بالایی برخوردار شوند، ذکر شد. اما در میان ارزهای مذکور، بهترین ارز دیجیتال کدام است؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا