معرفی Google Play Pass : دسترسی به اپلیکیشن های پولی با ماهانه 2 دلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

گوگل دیروز سرویس Google Play Pass را معرفی کرد؛ یک سرویس اشتراکی که دسترسی به اپلیکیشن و بازی های اندروید را باز می کند. می توانید با استفاده از آن تنها با پرداخت نهایتا 5 دلار در ماه اپلیکیشن های مورد نظر خود را استفاده کنید. این سرویس برای سال ها در دست ساخت بوده و گوگل می گوید که امیدوار است بتواند به این طریق به تعداد کاربر بیشتری دست پیدا کند.

اپلیکیشن های باز شده کدامند؟

اپلیکیشن و بازی های اندرویدی که از طریق Play Pass باز می شوند، بدون تبلیغات، پرداخت درون برنامه ای و سایر هزینه هاست. مواردی که می بایست برای آن ها پول پرداخت می کردید، به رایگان قبال دانلود می شوند و اپلیکیشن هایی هم که از قبل رایگان بوده اند بدون هر گونه تبلیغات درون برنامه ای در دسترس شما خواهد بود. شما فقط یک مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت می کنید تا بتوانید اپلیکیشن ها را بدون هرگونه محدودیتی استفاده کنید.

چه اپلیکیشن ها و بازی هایی در Play Pass هستند؟

حدود 350 اپلیکیشن و بازی در حال حاضر در این سرویس پوشش داده می شود و در این سرویس برخی از عناوین معروف از جمله :
Terraria (معمولا 4.99 دلار), Monument Valley (3.99 دلار), Risk و Star Wars: Knights of the Old Republic ( 9.99 دلار). Lesser شامل: LIMBO ($4.99), Lichtspeer (3.99 دلار), Mini Metro ($.99), و Old Man’s Journey (4.99 دلار) وجود دارد.
ولی فرق این سرویس با سرویس مشابه در اپل این است که علاوه بر اپلیکیشن های سرگرمی، اپلیکیشن های کاربردی نیز در لیست وجود دارد.اپلیکیشن های سرویس Play Pass

همچنین بخوانید |  خرید اکانت توسعه دهنده گوگل (Google Developer) ویژه برنامه نویسان اندروید

آیا عناوین دیگری هم در کار است؟

گوگل محتوا و عناوین جدید را به صورت ماهانه به Play Pass اضافه می کند.

چگونه می شود از Play Pass استفاده کرد؟

علاوه بر تبلیغات این سرویس، در اپلیکیشن Google Play، عبارت “Play Pass” در منوی ناوبری وجود دارد. پس از این که در این سرویس ثبت نام کنید، یک نوار به پایین اپلیکیشن Play Store شما اضافه می شود و اپلیکیشن هایی که در بستر این سرویس ارائه می شود، برای شما قابل مشاهده است. در صورتی که اپلیکیشنی که در حال مشاهده آن در پلی استور هستید، جزو این سرویس باشد یک آیکون برای تایید موضوع در کنار صفحه به نمایش در می آید.

هزینه خرید Play Pass چقدر است؟

هزینه این سرویس ماهانه 4.99 دلار است و می توانید این سرویس را بین 5 نفر دیگر به اشتراک بگذارید. اما در صورتی که پیش از 19 مهرماه این سرویس را تهیه کنید برای بار اول 1.99 دلار می پردازید.

جالب است بدانید که دولپر هایی که اپلیکیشن پولی در پلی استور منتشر می کنند بر اساس میزان زمانی که کاربر در اپلیکیشن آن ها صرف می کند، مبلغی را از گوگل دریافت می کنند و در این طرح آن ها متضرر نمی شوند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا