معمّای بازی Bitcoin Enigma را حل کنید و یک بیت کوین جایزه بگیرید! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

این بازی را شکست دهید، یک بیت کوین برنده شوید! این شعار شرکت MonteCrypto است؛ بازی Bitcoin Enigma محصول جدید این کمپانی برای PC است که طی دو روز آینده در تاریخ 20 فوریه منتشر خواهد شد.

سبک این بازی معمایی و راز آلود است و همچون فیلم های ایندیانا جونز، ماجراجویی هایی در رابطه با سنت قدیمی شکار گنج ارائه می دهد. بازیکنان فرصت رسیدن به یک جایزه پر منفعت را دارند؛ اگر بتوانند دو جفت پازل 12 تایی را حل کنند. در هسته اصلی آن، بازی Bitcoin Enigma اول شخص و در ژانر معمایی است که بازیکنان در آن به حل 24 پازل منحرف کننده ذهن می پردازند.

در فایل های بازی یک فایل با عنوان wallet.dat حاوی کلید خصوصی (Private Key) یک آدرس کیف پول حاوی 1 BTC جاسازی شده است. این کیف پول با 24 کلمه رمزنگاری شده که بازیکنان پس از شکست بازی آن را رمزگشایی می کنند. با این حال، تنها یک بازیکن میتواند برنده جایزه باشد و بقیه با یک کیف پول خالی مواجه خواهند شد.

اگر چه این بازی یک نفره است، اما بازیکنان می توانند پیام هایی را برای دیگران در محیط بازی بگذارند. آیا آنها برای حل پازل همکاری خواهند کرد یا اینکه از این ویژگی برای منحرف کردن دیگر بازیکنان از مسیر صحیح استفاده میکنند؟ این چیزی است که سازندگان بازی می خواهند بدانند.

به نقل از صفحه Steam بازی :

بازی Bitcoin Enigma یک آزمایش در انتخاب بازیکن و همکاری که هیچ مشابهی ندارد. با یک جایزه که نه تنها نقل قول نیست، بلکه به ارزش جهان واقعی تبدیل می شود. بازیکنان حاضر به اشتراک گذاری چقدر خواهند بود؟ چقدر می توانند به توافق برسند و چه کسی به غول نهایی مونت کریپتو دسترسی خواهد داشت؟

در ضمن تیم توسعه دهنده بازی، Gem Rose Accent، همانند خود بازی مبهم است. این شرکت هیچ بازی دیگری تحت این نام تجاری تولید نکرده است و توسعه دهندگان گفته اند که هویت خود را آشکار نمی سازند تا زمانی که یک بازیکن جایزه 1 بیت کوین را دریافت کند.

همچنین بخوانید |  سایت freebitco : بررسی و آموزش کامل کسب درآمد از این وبسایت

صفحه Steam بازی Bitcoin Enigma

بازی Bitcoin Enigma که در تاریخ 20 فوریه در پلتفرم Steam عرضه خواهد شد، هزینه ورودی 1.99 دلار دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا