مقاومت بیت کوین برای تثبیت قیمت در بازار و سقوط سایر ارزهای دیجیتال – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بر اساس داده های موجود در وب سایت CoinMarketCap مورخ سه شنبه 11 سپتامبر، بازار ارزهای دیجیتال مجدداً شاهد افت قیمت ها بوده است. امروز نیز تمامی 20 ارز رمزپایه برتر (به غیر از دلار تتر) دچار کاهش قیمت شده و در راستای آن ارزش کل بازار نیز به رقم 187.42 میلیارد دلار رسیده است که پایین ترین میزان از اوایل ماه نوامبر 2017 میلادی محسوب می شود.

قیمت بیت کوین، اولین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش کل بازار، به میزان اندکی کاهش پیدا کرده و در حال حاضر در سطح 6,284 دلار معامله می شود که طی 24 ساعت گذشته افت حدوداً 1.2 درصدی را تجربه نموده است. اتریوم نیز همچون روزهای گذشته افت قابل ملاحظه ای داشته است و هم اکنون در سطح 172.3 دلار معامله می شود. این ارز رمزپایه طی 24 ساعت گذشته 11.7 درصد کاهش قیمت داشته و حجم معاملات آن نیز به رقم 1,704,882,996 دلار رسیده است.

درصد افت قیمت ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته
درصد افت قیمت ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته

طی 24 ساعت گذشته در میان بیست ارز دیجیتال برتر بازار، کاردانو (ADA) و وی چین (VeChain) به ترتیب با 13 درصد و 14 درصد کاهش بیشترین افت قیمت را شاهد بوده اند. طبق نمودارها طی هفت روز گذشته، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال حدوداً 20 درصد کاهش داشته است.

از سوی دیگر شاخص تسلط بیت کوین (Bitcoin Dominance Index) به صورت روزانه در حال رشد است و پتانسیل قابل توجهی در غلبه بر آلت کوین ها دارد. برای اولین بار از تاریخ 16 دسامبر 2017، میزان تسلط بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال به 57.95 درصد رسیده است؛ روزی که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود در 20,000 دلار رسید.

همچنین بخوانید |  رشد بازار ارزهای دیجیتال در پی افزایش قیمت بیت کوین و ارزهای رمزپایه برتر

اوایل صبح امروز خبر دستگیری ژو مینگ ژونگ، بنیان گذار دومین صرافی ارز دیجیتال بزرگ جهان، در رسانه ها منتشر شد. دستگیری وی به علت اتهام دست داشتن احتمالی در یک کلاهبرداری ارز دیجیتال ناشناخته در کشور چین صورت گرفته است. روز گذشته نیز پیام رسان چینی WeChat اعلام نمود که کانال اطلاع رسانی کمپانی بزرگ بیت مین (Bitmain) را در راستای ممنوعیت استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در این کشور مسدود خواهد کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا