مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال 1399

اشتراک گذاری پست

حال که بحث ارزهای رمزنگار در ایران بسیار داغ شده است، سوالی که برای بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران این نوع ارزها ایجاد شده، این است که بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال کدام است؟ در میان انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال وجود دارد، کدام یک برای نگهداری ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین بهتر است؟

در میان انواع کیف پول هایی که برای نگهداری ارزهای رمزنگار وجود دارد، کیف پول های ساخت افزاری بیشترین میزان توجهات را به خود جلب کرده اند چرا که از لحاظ عملکردی به طور کلی با سایر انواع کیف پول ها، مانند کیف پول های نرم افزاری و کیف پول های آنلاین متفاوت هستند. در حالت کلی می توان گفت که کیف پول های سخت افزاری به دلیل اینکه به صورت آفلاین عمل می کنند، بهترین انتخاب برای نگهداری ارزهای دیجیتال در دراز مدت هستند. چرا که برای انجام تراکنش های مالی نیازی به اینترنت نداشته و در نتیجه احتمال هکشان کاهش می یابد. بنابراین جای تعجب نیست که چرا روز به روز بازار انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال در حال داغ شدن است!

مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال

در ابتدای اینکه کیف پول های سخت افزاری معرفی شدند، کمپانی TREZOR به عنوان بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال شناخته می شد، در حالی که کمی بعد کمپانی Ledger با معرفی کیف پول Ledger Nano S شرایط را به نفع خود تغییر داد.

در حال حاضر این دو کمپانی دو مدل جدید از محصولات خود به ترتیب Ledger Nano X و TREZOR مدل T ارائه کرده اند که انتخاب را برای خریداران مشکل کرده است!

بررسی اجمالی کیف پول Ledger Nano X

در حال حاضر Ledger Nano X را می توان به عنوان جدیدترین انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال در نظر گرفت که در بازار وجود دارد. مزیت اصلی این دستگاه را می توان داشتن ویژگی بلوتوث و همچنین قابلیت اتصالش به دستگاه های iOS دانست. استفاده از این نوع کیف پول بیشترین میزان امنیت را در اختیار شما قرار می دهد چرا که تمامی تراکنش ها برای انجام شدن نیاز به تایید شدن توسط دستگاه Nano X دارند.

بررسی اجمالی کیف پول Ledger Nano X

بررسی اجمالی TREZOR مدل T

این کیف پول را می توان نسل دوم از بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال دانست که توسط کمپانی SatoshiLabs برای نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگار ارائه شد. این کمپانی فعالیت خود را در سال 2014 با ارائه TREZOR One آغاز کرد و تا کنون به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار شناخته می شود.

بررسی اجمالی KeepKey

کیف پول KeepKey یکی از راحت ترین کیف پول های سخت افزاری در نظر گرفته می شود که تنها مشکل آن را می توان عدم پشتیبانی اش از ارز رمزنگارهای متنوع است. بنابراین از این نوع کیف پول می توانید تنها برای نگهداری چند ارز پایه استفاده کنید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش یکی از مهمترین قسمت های هر کیف پول سخت افزاری است که با استفاده از آن می توانید جزئیات تمامی تراکنش ها را چک کرده و در صورت درست بودن تایید کنید. خوشبختانه هر سه کیف پول های گفته شده، دارای صفحه نمایش هستند.

پشتیبانی از ارز رمزنگارهای مختلف

در میان انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال ، کیف پول Ledger Nano X از بیشترین تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. (هر 3 دستگاه از ERC20 پشتیبانی می کنند.)

Ledger Nano XTREZOR TKeepKey
بیت کوین (BTC)بلهبلهبله
اتریم (ETH)بلهبلهبله
ریپل (XRP)بلهبلهخیر
لایت کوین (LTC)بلهبلهبله
Bcash بلهبلهبله
EOS بلهخیرخیر
Binance Coinبلهبلهبله
Bcash SV خیرخیرخیر
تتر (USDT)بلهبلهبله
Stellar بلهبلهخیر
Cardano بلهبلهخیر
TRON بلهخیرخیر
Monero بلهخیرخیر
Dash بلهبلهبله
Cosmos بلهبلهخیر
IOTA بلهخیرخیر
NEO بلهخیرخیر
Ethereum Classicبلهبلهخیر
Zcash بلهبلهخیر

طراحی و اندازه

اگر از لحاظ اندازه این سه کیف پول را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که کیف پول KeepKey سایز بزرگتری دارد. این کیف پول تنها از یک دکمه تشکیل شده است در حالی که کیف پول های Ledger Nano X و TREZOR مدل T هر یک دارای 2 دکمه مجزا هستند.

امنیت

هر سه کیف پول به دلیل اینکه به صورت آفلاین کار می کنند امنیت زیادی دارند. اما به دلیل این که کیف پول Ledger Nano X از تراشه های جدیدتری استفاده می کند، می توان گفت که امنیت بیشتری دارد.

رابط نرم افزاری

برای استفاده از هر یک از این کیف پول ها شما نیاز به یک رابط نرم افزاری دارید. در صورت که قصد خرید بیت کوین دارید، می توانید از نرم افزارهای زیر برای ارتباط با دستگاه استفاده کنید:

TREZOR TLedger Nano XKeepKey
Electrumبلهبلهبله
Myceliumبلهبلهبله
Copayبلهبله
MultiBit HDبلهبله
GreenBitsبلهبلهبله
GreenAddressبلهبلهبله
myTREZORبله

همراهان عزیز، به خاطر داشته باشید که در میان انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال نمی توان لقب بهترین را به یکی از آنها اختصاص داد چرا که همه چیز به نیاز و بودجه شما بستگی دارد! اگر تجربه استفاده از هر یک از دستگاه های گفته شده را دارید، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید …

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا