مقایسه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس 1399

اشتراک گذاری پست

کیف پول لجر نانو را می توان امن ترین کیف پول بیت کوین دانست. این کیف پول ها برای نگهداری رمز ارز های دیجیتال مثل بیت کوین ، اتریوم و … استفاده میشوند. سطح امنیت در یک کیف پول ارز دیجیتال امری حیاتی است. چون در صورتی که این کیف پول هک شود، ارز از دست رفته قابل بازیابی نخواهد بود. کیف پول لجر انواع مختلفی دارد که از بین آنها ledger nano s و ledger nano x شهرت زیادی دارند. اما کدام کیف پول سخت افزاری لجر نانو برای نگهداری انواع ارز دیجیتال مناسب است؟ در صورتی که بین خرید لجر نانو اس و خرید لجر نانو ایکس تردید دارید، برای مقایسه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس در این مقاله همراه ما باشید.

ارز دیجیتال انواع مختلفی دارد. بیت کوین یکی از انواع ارزهای رمزنگاری شده است که از همه محبوبیت و شهرت بیشتری دارد. رشد روزافزون ارزش این ارزها باعث شده هر روز تعداد افرادی که به خرید بیت کوین توجه نشان میدهند افزایش یابد. برای نگهداری ارزهای دیجیتال به کیف پول مناسب آن ها نیاز دارید. از بین کیف پول های لجر نانو کدام یک به صرفه تر است؟ تفاوت ها و شباهت های مدل اس و ایکس در چیست؟

مقایسه ledger nano s و ledger nano x

شباهت های کیف پول لجر نانو اس و ایکس:

هر دو کیف پول ارز دیجیتال از انواع کیف پول سخت افزاری هستند. هر دو برای نگهداری و آسان ساختن تراکنش های رمز ارزها طراحی شده اند. ساختار چیپ تعبیه شده در هر دو دستگاه dual-chip architecture می باشد.

مقایسه کیف پول لجر نانو اس و ایکس

تفاوت کیف پول لجر نانو اس و ایکس:

طراحی ledger nano s در مقابل ledger nano x:

اولین تفاوت قابل توجه در کیف پول لجر نانو ایکس ( ledger nano x ) سنگین و بزرگ تر بودن آن است. سایر ویژگی های ظاهری تفاوتی ندارند. فقط تا جاییکه لجر نانو ایکس را روشن کنید. با توجه به اینکه صفحه نمایش بزرگ تری دارد، اطلاعات بیشتری را می تواند نشان دهد. برای مثال مانند ledger nano s دیگر نیازی به اسکرول کردن برای خواندن آدرس دریافت کننده نیست. همچنین دکمه های جهت یابی و تایید تراکنش ها نیز جابجا شده اند. این دکمه ها در کیف پول لجر نانو اس در کنار دستگاه تعبیه شده بودند. اما در نانو ایکس دو طرف صفحه نمایش هستند.

قابلیت حمل در ledger nano x:

در کیف پول لجر نانو ایکس قابلیت انجام تراکنش ها به صورت آنلاین و از طریق بلوتوث امکان پذیر است. یعنی با این کیف پول ارز دیجیتال می توانید با نرم افزار Ledger Live روی موبایل و دسکتاپ تراکنش داشته باشید. برای اینکار دیگر نیازی به اتصال با کابل یو اس بی نخواهد بود. اگرچه کیف پول لجر نانو ایکس پورت یو اس بی نوع سی نیز دارد. این پورت برای مواقعی ست که ترجیح می دهید به همان شیوه قدیمی کار کنید. در کیف پول لجر نانو اس پورت میکرو یو اس بی قرار داده شده بود.

فضای ذخیره بیشتر نسبت به ledger nano s:

کیف پول لجر نانو ایکس نسبت به مدل قبلی خود فضای ذخیره بیشتری دارد. طبق گزارش کمپانی، لجر نانو ایکس میتواند تا 10 نرم افزار ذخیره کند. که هر کدام از این نرم افزارها مختص به یکی از انواع ارز دیجیتال هستند. در مقایسه کیف پول لجر نانو اس و ایکس ، ledger nano s فضای کمتری دارد.

کیف پول لجر نانو اس

قیمت:

علاوه بر تمام موارد ذکر شده در مقایسه کیف پول لجر نانو اس و ایکس ، کیف پول لجر نانو اس ( ledger nano s ) اختلاف قیمت زیادی با نانو ایکس دارد. کیف پول لجر نانو اس 109 دلار قیمت دارد در حالی که لجر نانو ایکس قیمتی 199 دلاری دارد. این اختلاف قیمت باعث شده کیف پول لجر نانو اس به صرفه تر باشد.

مطالب مرتبط:

در صورتی که از ارز های دیجیتال مختلفی استفاده نمی کنید و با نانو اس با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهید بود، خرید لجر نانو اس ببیشتر توصیه می شود. چرا که قابلیت های کیف پول لجر نانو اس و ایکس تقریباً مشابه هستند. اما کیف پول لجر نانو اس مقرون به صرفه تر است. یعنی نسبت به افزایش قیمت خیلی زیاد در ledger nano x ویزگی ها و قابلیت ها تفاوت چندانی با ledger nano s ندارند. اگر چه برخی ویژگی برای راحتی کار با لجز نانو ایکس وجود دارد. اما به طور کلی در مقایسه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس، لجر نانو s برنده است.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا