مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش پرداخت ارزی بهتر است؟ 1399

اشتراک گذاری پست

همان‌طور که می‌دانید برای پرداخت ارزی روش‌های مختلفی وجود دارد که دو مورد از بهترین آن‌ها را می‌توان پی پال و اسکریل در نظر گرفت. یکی از سؤالاتی که بسیاری از مشتریان عزیز از ما دارند این است که پی پال بهتر است یا اسکریل؟ به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مقاله به مقایسه پی پال با اسکریل بپردازیم.

مقایسه پی پال با اسکریل

پی پال و اسکریل هر دو به عنوان روش‌هایی استفاده می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای دوستان خود در سراسر جهان انتقال وجه انجام داده و یا از سایت‌های مختلف خارجی خرید اینترنتی انجام دهید.

هردوی این سرویس‌ها برنامه‌ای برای تلفن همراه در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند، که انجام امور ارزی را ساده‌تر می‌کند.

باوجود این که روش کاری این دو سیستم شباهت زیادی به یکدیگر دارد، اما پی پال دارای 200 میلیون و اسکریل دارای 35 میلیون کاربر فعال است. به همین دلیل است که پی پال توسط بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین برای پرداخت هزینه استفاده می‌شود.

مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش پرداخت ارزی بهتر است؟

مقایسه پی پال با اسکریل از لحاظ ثبت نام

در هردوی این سیستم‌ها شما به سادگی می‌توانید ثبت نام رایگان انجام دهید. اما همان‌طور که می‌دانید برای اینکه شما قادر به استفاده از تمامی ویژگی‌های حساب کاربریتان باشید، باید حتماً آن را وریفای کنید. مدت زمانی که برای وریفای حساب پی پال نیاز است احتمالاً 2 الی 3 روز است. در حالی که وریفای حساب اسکریل تنها 24 ساعت زمان می‌برد. اما مزیتی که در هر دوی این سیستم‌ها وجود دارد، عدم اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی شما با سایت‌های میزبان است. بنابراین می‌توان گفت در این مرحله از مقایسه،اسکریل برنده است.

مقایسه پی پال با اسکریل از لحاظ کارمزد

اگر شما قصد برداشت وجه نقد با استفاده از پی پال و اسکریل داشته باشید به ترتیب باید به اندازه 3.4 و 4.9 درصد از مبلغ کل را به عنوان کارمزد بپردازید.

انتقال وجه با استفاده از پی پال رایگان است در حالی که با استفاده از اسکریل نیاز به 5 درصد پرداخت کارمزد است.

اگر در رابطه با کارمزد پی پال نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید از مقاله مرتبط با آن استفاده نمایید. اما با استفاده از اطلاعات بیان شده در همین بخش نیز می‌توان متوجه شد که استفاده از پی پال از نظر پرداخت کارمزد به صرفه تر است.

مقایسه پی پال با اسکریل از لحاظ سرعت انجام تراکنش‌های مالی

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید اینترنتی و با انتقال وجه باید به آن توجه داشته باشید، مدت زمانی است که انجام یک تراکنش به طول می‌انجامد. تراکنش‌های مالی با استفاده از پی پال، با سرعت بالاتری انجام می‌شوند. چرا که نهایتاً 2 ساعت زمان نیاز دارند در حالی که اسکریل ممکن است بیش از 24 ساعت به طول انجامد.

در نهایت می‌توان گفت اسکریل با استفاده از برنامه VIP به کاربرانش شرایط خاصی پیشنهاد می‌دهد در حالی که در پی پال با استفاده از برخی از کدها، می‌توانید خرید با تخفیف از برخی از فروشگاه‌های آنلاین داشته باشید.

مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش پرداخت ارزی بهتر است؟

با این وجود به دلیل اینکه پی پال انواع حساب با شرایط مختلف را در اختیار افراد قرار می‌دهد، استفاده از آن برای تمامی افراد چه کسانی که قصد استفاده شخصی چه تجاری دارند، بسیار راحت است.

همراهان عزیز با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله در رابطه با مقایسه پی پال و اسکریل بیان شد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از گرفتن تصمیم نهایی به این مسئله فکر کنید که قصد انجام چه کاری با استفاده از این حساب‌ها را دارید و کدام یک برای شما به صرفه تر است.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا