مقایسه کیف پول لجر Ledger و ترزور Trezor : قسمت دوم 1399

اشتراک گذاری پست

در قسمت اول این مقاله ویژگی هایی از دو کیف پول لجر نانو اس و کیف پول ترزور را مقایسه کردیم. هر دو کیف پول برتری هایی نسبت به دیگری داشتند. اما برای انتخاب بین خرید لجر ledger و خرید کیف پول ترزور trezor به جز مقایسه ویژگی های غیر ظاهری، نیاز به بررسی ظاهر این دو کیف پول ارز دیجیتال نیز می باشد. در این مقاله همراه ما باشید.

تفاوت های فیزیکی و ظاهری ledger و trezor

در ادامه ویژگی های ظاهری ای که در کیفیت یا عملکرد این دو کیف پول تاثیر گذار هستند را نام برده و با یک دیگر مقایسه می کنیم.

مقایسه صفحه نمایش کیف پول لجر نانو اس و کیف پول ترزور

همان طور که می دانیم امروزه هر دو نوع کیف پول سخت افزاری صفحه نمایش دارند. اما در ابتدا فقط کیف پول ترزور بود که بر خلاف ورژن های اولیه کیف پول لجر، صفحه نمایشگر داشت. اما به دلیل اینکه داشتن این ویژگی یک قابلیت مهم امنیتی محسوب می شود، در لجر نانو اس ledger nano s تعبیه شد. چرا داشتن صفحه نمایشگر از نظر امنیتی اهمیت دارد؟

  • نمایش عبارت بازیابی کیف پول برای آدرس کیف پول کاربرد دارد. بدون نمایشگر دیدن این عبارات ممکن نبود.
  • صفحه نمایش به شما نشان می دهد که چه مقدار بیت کوین در حال انتقال است. همچنین با نمایش آدرس گیرنده از صحت تراکنش نیز اطمینان خواهید داشت.

صفحه نمایشگر کیف پول ترزور بزرگ تر از صفحه نمایش لجر نانو اس می باشد. این اختلاف اندازه باعث شده انجام تراکنش روی ترزور بسیار راحت تر باشد.

کیف پول لجر نانو اس

ظاهر و مقاوت کیف پول ها!

بدنه ی کیف پول trezor از جنس پلاستیک است. در حالی که بدنه ی کیف پول لجر از جنس فلز ضد خش است. این تفاوت باعث شده لجر نانو اس ظاهر جذاب تری داشته باشد، اما نکته اصلی این نیست. نکته ی مهم تر ای است که لجر نانو S با بدنه ی فلزی در برابر آسیب مقاوم تر خواهد بود. اگر چه هر دو کیف پول مقاوم هستند، اما بدنه ی لجر نانو آن را نسبت به کیف پول ترزور مقاوم تر ساخته است.

روی هر دو دستگاه، دو عدد دکمه تعبیه شده که برای مدیریت نرم آفزار ها استفاده می شوند. قابل ذکر است که دکمه های ترزور راحت از لجر قابل استفاده هستند. این قضیه به دلیل فاصله ی کافی است که در ترزور بین این دو دکمه وجود دارد. این در حالی است که در کیف پول لجر نانو اس دو دکمه زیاد به یک دیگر نزدیک هستند. که باعث بالا رفتن ریسک فشار دادن هر دو دکمه به صورت همزمان می شود.

فرق اندازه کیف پول ها

اندازه کیف پول لجر نانو اس از ترزور کوچک تر است. شاید همین اختلاف در اندازه باعث کوچک تر بودن صفحه نمایش و نزدیک بودن دکمه ها در لجر نانو باشد. ابعاد کیف پول ها به صورت زیر می باشند:

  • ترزور: 59 mm x 30 mm x 6 mm
  • لجر: 98 mm x 18 mm x 9 mm

امنیت فیزیکی ledger یا trezor

یکف پول لجر نانو اس آدرس را روی تراشه های فوق امنیتی نگه داری می کند. این تراشه ها شبیه آن هایی هستند که روی جدید ترین مدل کردیت کارت ها یا سیم کارت ها می بینید. این مدلل از تراشه ها امنیت بسیار بالایی دارند. شما مطمئن خواهید بود که آدرس رمز شما در امن ترین حالت ممکن نگه داری می شود.

این در حالی است که ترزور حرف زیادی برای گفتن در این زمینه ندارد. این کمپانی اعتقاد دارد که با محدود کردن راه های اتصال به این کیف پول امنیت آن افزایش می یابد. به همین دلیل است که امکان متصل شدن به کیف پول ترزور از طریق وای فای، بلوتوث و NFC نیست. این کیف پول همچنین امکان باز شدن با استفاده از اثر انگشت را ندارد.

می توانید در مطلب مقایسه کیف پول لجز نانو اس و لجر نانو ایکس با تفاوت ها و شباهت های دو ورژن کیف پول ledger آَشنا شوید.

خرید لجر

مقایسه قیمت خرید کیف پول ترزور و قیمت خرید لجر

قیمت خرید کیف پول ترزور trezor در فروشگاه های رسمی برابر با 109 دلار می باشد. در حالی که قیمت خرید لجر نانو اس در امید احمدیانی 99 دلار است. اختلاف قیمت دو کیف پول کمتر از چیزی است که در تصمیم گیری برای خرید لجر یا خرید کیف پول ترزور تاثیر گذار باشد.

نتیجه گیری 

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله و مقاله قبلی در زمینه کیف پول لجر ledger و ترزور trezor با تفاوت ها و شباهت های هر دو آشنا شدید. به نطر شما تفاوت کیف پول به اندازه کافی فاحش هستند که نظر افراد را برای خرید کیف پول ترزور یا خرید لجر تغییر دهند؟ به نظر شما خرید کدام یک به صرفه تر است؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا