مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل

اشتراک گذاری پست

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور دارند، تحصیل در انگلستان یکی از بهترین گزینه های شماست. حدود 3800 کالج و دانشگاه در انگلیس وجود دارند. این آمار این کشور را به یکی از برترین مقصدها برای ادامه تحصیل تبدیل کرده. اغلب افراد با شرایط اقدام به دریافت ویزای تحصیلی انگلستان آشنایی ندارند. اما همه می دانیم که برای مهاجرت به انگلیس نیاز به اخذ ویزا است. در این مقاله شرایط مهاجرت به انگلیس و اخذ ویزای تحصیلی انگلستان را شرح خواهیم داد.

شرایط مهاجرت به انگلستان

با وجود دانشگاه های معتبر در سطح جهانی و امکانات تحصیلی پیشرفته، انگلستان از لحاظ آموزشی در لیست برترین کشور ها قرار می گیرد. نظام آموزشی انگلستان یکی از معتبرترین نظام های آموزشی در دنیا است. از جمله دانشگاه های شناخته شده و برتر واقع در این کشور، می توان آکسفورد و کمبریج را نام برد. طبق آمار یک چهارم از دانشگاه های کشور انگلیس جز صد دانشگاه برتر در جهان هستند.

برای باید مراحلی باید طی شود. در این مسیر می توانید از خدمات مختلف فناوران امید بهره ببرید.

اخذ مدرک زبان برای تحصیل در انگلستان

برای دریافت ویزای انگلیس، نیاز به دریافت مدرک زبان انگلیسی معتبر است. در واقع اخذ مدرک زبان یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت به انگلیس است. مدارکی که سفارت انگلستان برای مهاجرت می پذیرد شامل آزمون آیلتس ، آزمون تافل و آزمون GRE می باشند. نمره زبان مورد قبول برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس در 4 مهارت آزمون آیلتس 6 به بالا می باشد. در آزمون های دیگر نمرات متفاوتی قابل قبول هستند. مثلاً نمره 6 در آیلتس معادل 60 الی 78 در تافل است.

مراکز برگزاری این آزمون ها هم داخل ایران و هم خارج از ایران واقع هستند. برخی داوطلبان ترجیح می دهند در کشور های دیگر در این آزمون ها شرکت نمایند. برای پرداخت هزینه آزمون های زبان، می توانید از خدمات ارزی فناوران امید بهره ببرید. این خدمات شامل پرداخت آزمون های داخل ایران و هم خارج از ایران می باشند.

ویزای تحصیلی انگلستان

اخذ وقت سفارت انگلیس

یکی از مهم ترین مراحل مهاجرت به انگلیس مراجعه به سفارت این کشور در شهر تهران است. این سفارت در خیابان فردوسی، پلاک 189 قرار دارد. اقدام برای اخذ ویزای انگلیس از طریق تهران، تا حد زیادی زمان بر خواهد بود. بازه ی نوبت دهی در این مرکز 4 الی 6 ماهه می باشد. بسیاری از افراد که قصد تحصیل در انگلستان را دارند امکان منتظر ماندن به مدت زیاد ندارند.

به افرادی که تمایل به دریافت ویزای تحصیلی انگلستان در زمان کمتری دارند، توصیه می شود به سفارت انگلیس در یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنند. اگرچه اقدام از طریق کشور های همسایه هزینه بیشتری دارد. اما اختلاف فاحش در زمان انتظار نوبت دهی باعث شده برخی افراد هزینه های آن را نادیده بگیرند. وقت سفارت در این کشور ها معمولاً 20 روزه خواهد بود.

برای اخذ نوبت سفارت باید هزینه آن را به صورت ارزی پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه سفارت انگلیس می توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. یا می توانید با استفاده از کارت اعتباری خارجی مثل ویزا کارت یا مستر کارت هزینه را پرداخت کنید. برای پرداخت از طریق کردیت کارت با فناوران امید در ارتباط باشید.

پرداخت بیمه انگلیس

از دیگر خدمات در زمینه مهاجرت به انگلیس که فناوران امید ارائه می دهد، پرداخت بیمه می باشد. دریافت بیمه برای تحصیل در انگلستان الزامی نمی باشد. اما اغلب افراد نسبت به دریافت بیمه اقدام می نمایند.

تحصیل در انگلستان

ویزای تحصیلی انگلستان

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان، بدون پرداخت شهریه دانشگاه امکان پذیر نمیباشد. برای پرداخت هزینه دانشگاه می توانید از انواع حواله ارزی استفاده کنید. حواله های سویفت ، وسترن یونیون و مانی گرام سریع ترین و مطمئن ترین راه برای ارسال حواله ارزی هستند. پرداخت شهریه دانشگاه و انواع هزینه های دانشگاه خود را از فناوران امید بخواهید.

ویزای تحصیلی انگلستان سه نوع می باشد:

  • ویزای کوتاه مدت: این ویزا برای افراد بالای 18 سال می باشد. برای شرایطی مناسب می باشد که افراد برای دوره آموزشی کوتاه، نهایتاً شش ماهه قصد مهاجرت به انگلیس دارند.
  • ویزای تحصیلی عمومی: اعتبار این ویزا مدت بیشتری دارد. دانشجویانیی که با این ویزا به انگلستان مهاجرت کرده باشند، میتوانند در برخی شغل ها مشغول به کار شوند.
  • ویزای تحصیلی کودکان: اعتبار این ویزا به مدت 6 سال است. افراد بالای 16 سال امکان اخذ این ویزا را دارند.

اگرچه شرایط مهاجرت به انگلیس از طریق اخذ ویزای تحصیلی انگلستان ممکن است دشوار و طاقت فرسا باشد، اما امکانات تحصیل در انگلستان بسیار مطلوب و وسوسه برانگیز است. آیا تاکنون اقدام به دریافت ویزای تحصیلی انگلستان کرده اید؟ نظر شما در رابطه با مهاجرت به انگلیس چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا