نام رمزارز با بهترین عملکرد در 6 ماه گذشته بیت کوین نیست! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اگر چه بسیاری از سرمایه گذاران فقط و فقط به افزایش قیمت بیت کوین توجه دارند، رمزارزی که فراتر از بیت کوین و دیگر رمزارز ها رفته است، لایت کوین نام دارد که از ابتدای سال تا همین حالا حدودا 340 درصد افزایش قیمت داشته است و ارزش بازار آن 8.3 میلیارد دلار است.

این رمزارز در سال 2019 نسبت به رشد بیت کوین، رشدی دوبرابری داشته است و حالا هفتمین از نگاه داده های Mosaic Research Ltd و چهارمین ارز دیجیتال از نگاه داده های کوین مارکت کپ است.

بیت کوین با ارزش بازار 160 میلیارد دلار، بزرگترین رمزارز به حساب می آید و امسال حدود 140 درصد افزایش قیمت داشته است. این رقم خیره کننده است ولی در مقایسه با میزان رشد لایت کوین ناچیز به نظر می رسد.

درست مانند بیت کوین، عاملی که باعث افزایش قیمت لایت کوین می شود، گسترش پذیرش رمزارزها توسط کمپانی هایی از جمله فیسبوک، Fidelity Investment و AT&T و همچنین نصف شدن پاداش لایت کوین است که بزودی شاهد آن خواهیم بود.

منظور از نصف شدن پاداش، قانونی است که در شبکه لایت پس از به اجرا در آمدنش باعث می شود تا پاداشی که به ماینر ها داده می شود، نصف شود و پیش بینی شده که این اتفاق در تاریخ 6 آگوست 2019 بیافتد.

به گفته دیوید تاویل، رئیس موسسه سرمایه گذاری ProChain Capital به بلومبرگ گفته که عواملی که باعث افزایش قیمت می شوند، “قابل توجیه و واقعی هستند”.

نصف شدن قیمت ها را جهت دهی می کند

در حال حاضر ماینر ها به ازای هر بلاک جدیدی که اضافه می کنند، 25 لایت کوین می گیرند اما با نصف شدنی که در آینده نزدیک رخ می دهد، این رقم به 12.5 می رسد. به سبب قوانین ساده مربوط به عرضه و تقاضا، کاهش در میزان تقاضا می بایست قیمت یک رمزارز را افزایش دهد.

هربار که شاهد رویداد نصف شدن در بیت کوین و لایت کوین بوده ایم، قیمت به صورت نجومی افزایش داشته است. بنابراین اگر این الگو ادامه پیدا کند، افزایش قیمتی که تا به حال دیده ایم در مقایسه با رویداد جدید ناچیز است. این کاملا در بازار رمزارز طبیعی است.

تحلیلگر ارشد بازار در تجارت الکترونیک eToro

زمانی که آخرین نصف شدن لایت کوین 4 سال پیش انجام شد، قیمت این رمزارز 60 درصد پس از گذشته سه ماه افزایش یافت. بیت کوین مشابه همین الگو را داشته و به نظر می رسد که دوباره هم تکرار خواهد شد.

همچنین بخوانید |  در آپدیت آینده لایت کوین کارمزد تراکنش به نیم سنت می رسد

پیش بینی آینده لایت کوین

در حالی که لایت کوین در حال رشد است و بسیاری از خوشبینان انتظار دارند که این رمزارز آخرین بیشترین قیمت خود را هم بشکند، برخی از متخصصان هم هشدار می دهد که رمزارز هایی مانند بیت کوین بیشتر برای سرمایه گذاری استفاده می شوند تا تجارت. لایت کوین هم درست مانند بیت کوین آسیب پذیر است و بیشتر برای سرمایه گذاری استفاده می شود. آرون بروان که یک سرمایه گذار است، می گوید، “لایت کوین تا زمانی زنده است که بیت کوین ارزش داشته باشد”.

این [رمزارز] ارزی برای تراکنش است که برای دنیای مناسب است که در آن بیت کوین دارای ارزش باشد. من فکر نمی کنم در دنیای که قیمت بیت کوین پایین باشد، لایت کوین ارزشی داشته باشد”

آرون بروان

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا