نحوه‌ی خرید از سایت‌های خارجی

اشتراک گذاری پست

امروزه خریدهای آنلاین یکی از متداول‌ترین روش‌هایی است که بسیاری برای تأمین نیازهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. از این طریق علاوه بر این‌که در وقت و انرژی صرفه‌جویی می‌شود، می‌توان کالاهایی که در کشورمان موجود نیست را از وب‌سایت‌های خارجی خریداری کرد.
یکی از مشکلاتی که در خرید از سایت‌های خارجی برای بسیاری از کاربران ایرانی به وجود می‌آید، تحریم‌های ایران و متصل نبودن آن به شبکه‌ی جهانی بانکی است. متأسفانه ایران جزو 5 کشوری است که به شبکه‌ی بین‌المللی بانکی متصل نیستند و امکان جابه‌جایی ارز به‌صورت مستقیم را با بسیاری از کشورهای دنیا ندارد.

خرید از سایت‌های خارجی

در این بخش می‌خواهیم به‌صورت کلی با نحوه‌ی خرید از سایت‌های خارجی آشنا شویم، پس فرض می‌کنیم ایران با تحریم مواجه نیست و مبادلات ارزی در کشورمان مانند دیگر نقاط دنیا است!
برای خرید از سایت‌های خارجی، در ابتدا باید یک وب‌سایت معتبر و امن را پیدا کنید و با گشت‌وگذار در قسمت‌های مختلف سایت، ضمن پیدا کردن محصول موردنیازتان، قوانین سایت و نحوه پرداخت و ارسال را به‌دقت مطالعه کنید. پس از انجام این مراحل می‌توانید کالای موردنیاز خود را به سبد خرید اضافه کنید و سپس وارد مرحله‌ی پرداخت شوید.
متداول‌ترین روش برای پرداخت بهای اجناس بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی استفاده از کارت‌های اعتباری ویزا کارت، مستر کارت  است. در ادامه درباره‌ی این کارت‌ها توضیحات بیش‌تری را ارائه خواهیم داد. این کارت‌های بین‌المللی مثل کارت‌های بانکی خودمان هستند؛ یعنی برای پرداخت باید شماره‌ی کارت، رمز دوم و کد اعتباری 3 رقمی که روی کارت درج‌شده است را وارد کنید و سپس برای تکمیل فرآیند خرید، گزینه‌ی پرداخت را انتخاب کنید.
برای دریافت محصول نیز می‌توانید کد پستی و آدرس پستی بین‌المللی خود را وارد کنید تا محصول در زمان مقرر از طریق پست به دست شما برسد، توجه داشته باشید که معمولاً هزینه‌ی پست به هزینه‌ی خرید شما اضافه می‌شود.
کاربران ایرانی علاوه بر این‌که در نحوه‌ی پرداخت دچار مشکل می‌شوند، حتی قادر نیستند از طریق بسیاری از کشورها ازجمله آمریکا کالای موردنظرشان را در ایران تحویل بگیرند!
اما جای نگرانی نیست چون مثل همیشه راه‌هایی برای عبور از این تحریم‌ها وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 خرید از طریق ویزا کارت و مستر کارت

پیش از هر چیز برای خرید از سایت‌های خارجی، نیاز به مستر کارت و ویزا کارت دارید که همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم چون شبکه‌ی بانکی ایران به شبکه‌ی جهانی متصل نیست امکان دریافت این کارت‌ها و پرداخت از طریق آن‌ها در ایران وجود ندارد.
راهی که بسیاری از ایرانیان برای دریافت ویزا کارت و مستر کارت از آن استفاده می‌کنند، استفاده از شرکت‌های واسطه است. این شرکت‌ها که اتفاقاً شعب بسیاری از آن‌ها در شهرهای مختلف ایران وجود دارد، می‌توانند از طریق کشورهای همسایه مانند ارمنستان، آذربایجان و… برای شما کارت اعتباری بین‌المللی تهیه کنند.
بنابراین یک کپی از کارت ملی و پاسپورت، به همراه فرم اطلاعات درخواستی و مبلغ موردنظر خود را به این شرکت‌ها تحویل دهید و منتظر بمانید تا در از طریق یک کشور ثالث برای شما ویزا کارت یا مستر کارت دریافت کنند. معمولاً پس از چند روز کارت فیزیکی از طریق شرکت برای شما ارسال میشود و ظرف 30 روز کارت فیزیکی به دست شما می‌رسد. توجه داشته باشید که برای این کار یک شرکت قابل‌اعتماد را پیدا کنید تا در مراحل مختلف دچار مشکل نشوید.
در ادامه به روش‌های رایج‌تر که به‌غیراز خرید مستقیم وجود دارد خواهیم پرداخت.

 روش‌های متداول خرید از سایت‌های خارجی در ایران

1- در این روش کافی است از یکی از آشنایان خود در خارج از کشور کمک بگیرید. پس‌خرید شما در خارج از ایران انجام و به آشنای شما تحویل داده می‌شود و سپس از طریق پست یا مسافران به دست شما می‌رسد. توجه داشته باشید بعضی از کشورهای اروپایی و آمریکا خدمات پستی به ایران ارائه نمی‌دهند.
2- در این روش برای خرید از یک سایت خارجی، می‌توانید از شرکت‌های واسطه‌ی ایرانی مانند شرکت فناوران امید کمک بگیرید، به این صورت که لینک موردنظر خود را برای شرکت می‌فرستید و مبلغ را به‌صورت ریالی پرداخت می‌کنید. شرکت واسطه از طریق روابطی که دارد، محصول موردنظر شمارا تهیه می‌کند. این روش درصورتی‌که شرکت معتبری را پیدا کنید ریسک بسیار کمی دارد.
در پایان باید اشاره کنیم پیش از خرید از یک سایت خارجی، مطمئن شوید که کالای موردنظر شما در لیست کالاهای تحریمی نیست؛ زیرا حتی در صورت پرداخت موفق ، ممکن است کالای موردنظرتان به دستتان نرسد. ازجمله کالاهای تحریمی می‌توان به فراورده‌های نفتی و پتروشیمی و نانو مواد اشاره کرد.
لازم به ذکر است که میتوانید خرید های اینترنتی خود را در سایت های خارجی از طریق مجموعه فناوران امید با سابقه ای ۷ ساله در این زمینه بدون کارمزد انجام دهید  و از بخش پرداخت های ارزی این وب سایت کمک بگیرید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا