نحوه ارسال حواله کرون نروژ 1399

افرادی که اعضای خانواده آنان در کشور نروژ زندگی می کنند، یا به دلایل تحصیلی یا کاری نیاز به ارسال حواله ارزی به این کشور دارند، حتماً به این واقعیت که پیدا کردن راهی برای ارسال حواله کرون نروژ چالش برانگیز است، آشنا هستند. برای ارسال حواله کرون نروژ نیاز به افتتاح حساب ارزی یا افتتاح حساب پی پال و شارژ این حساب ها با ارز کرون نروژ است. اما بیشتر صرافی ها در ایران با ارز های دلار و یورو کار می کنند. به همین دلیل پیدا کردن صرافی هایی که با ارز ک کاربردی مثل کرون نروژ کار کنند دشوار خواهد بود. اما این کار با امید احمدیانی به سادگی قابل انجام است. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه ارسال پول به نروژ آشنا شویم.

نحوه ارسال حواله کرون نروژ

از بین راه های ارسال حواله کرون به نروژ برخی روش ها پرکاربرد تر و رایج تر هستند. لذا لازم به ذکر است که روش هایی که در ادامه معرفی می شوند تنها راه های ممکن برای ارسال حواله ارزی نیستند. برای آشنایی با نحوه عملکرد هر یک همراه ما باشید.

ارسال حواله سوئیفت

به حواله ای که بین حسابهای بانکی طرفین انتقال می آید، حواله سوئیفت یا حواله TT گفته می شود. زمان لازم برای ارسال این نوع حواله چند روز کاری است. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی است که با استفاده از خدمات امید احمدیانی این فرآیند امکان پذیر است. به علاوه با بازکردن حساب بین المللی امکان دریافت انواع کردیت کارت از جمله ویزاکارت و مسترکارت برای کاربران در ایران و خارج از ایران وجود دارد.

امکان ارسال حواله کرون به نروژ با استفاده از شبکه بانکی سوئیفت وجود دارد اما این روش شامل نرخ تبدیل ارز خواهد شد. که این نرخ تبدیل ارز به علاوه کارمزد ارسال حواله ممکن است هزینه ی فرآیند ارسال حواله را افزایش داده و از به صرفه بودن این روش بکاهد.

نحوه ارسال حواله کرون نروژ

ارسال حواله وسترن یونیون

یکی از بهترین روش های ارسال حواله فوری به سراسر جهان ارسال حواله وسترن یونیون است. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب ارزی یا داشتن حساب در این شبکه نیست. تنها کافیست با ارائه وجه حواله به یکی از باجه های وسترن یونیون در سراسر جهان و اطلاعات ساده‌ای در رابطه با گیرنده، حواله خود را ارسال نمایید.

اما چگونه از وسترن یونیون برای ارسال حواله کرون به نروژ استفاده نماییم؟ برای استفاده از این شبکه می توانید از خدمات ارزی مجموعه امید احمدیانی استفاده نمایید. با این فرایند تنها با پرداخت معادل ریالی حواله و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مجموعه انجام می پذیرد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که وسترن یونیون کارمزد بسیار بالایی دریافت می نماید. که برای ارسال حواله و مبالغ بالا هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. پس بهتر است از این روش تنها برای موقع ضروری استفاده نمایید.

حواله آنلاین بدون کارمزد

روش بعدی که توضیح داده خواهد شد روشی است که توسط مجموعه امید احمدیانی بیش از سایر روش ها به کاربران توصیه می گردد. این ارسال حواله به صورت آنلاین با کمترین نرخ کارمزد و بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز انجام می شود. این حواله مناسب ترین روش برای ارسال حواله کرون به نروژ است. چرا که بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می توانید انواع ارز ها را به کشورهای مختلف جهان ارسال نمایید.

برای ثبت درخواست، از طریق دکمه ی زیر به صفحه ی ثبت نام منتقل شوید.

ثبت سفارش

پیشنهاد شما برای نحوه ارسال حواله کرون نروژ چیست؟ آیا تجربه ای در این زمینه دارید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا