نحوه افتتاح حساب وب مانی

با توجه به این‌که این روزها بسیاری از افراد برای انجام امور روزمره خود از اینترنت استفاده می‌کنند، خیلی دور از انتظار نیست که استفاده از انواع ارز دیجیتال مانند پی پال ، وبمانی WebMoney ، پرفکت مانی و … نیز بیشتر و بیشتر شود. همان‌طور که می‌دانید برای خرید اینترنتی، پرداخت ارزی، انتقال وجه و … روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها وب مانی یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است. این سیستم پرداخت آنلاین که به عنوان یکی از رقبای پی پال شناخته می‌شود، برای انجام کلیه امور ارزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای بهره بردن از مزایای این سیستم پرداخت آنلاین از طریق لینک زیر درخواست افتتاح حساب وب مانی را برای ما ارسال نمایید :

آموزش تصویری افتتاح حساب وب مانی

برای افتتاح حساب وبمانی شما باید مراحل زیر را دنبال کنید. دقت داشته باشید که در تمامی مراحل باید اطلاعات دقیق و واقعی در رابطه با شخص خودتان را وارد نمایید. بعد از اتمام این مراحل به شما یک WM Keeper Standard اختصاص داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید انواع امور ارزی را انجام دهید.

افتتاح حساب وب مانی

WM Keeper چیست؟

WM Keeper یا نگه‌دارنده وبمانی به نرم‌افزاری گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید از حساب وب مانی‌تان استفاده نمایید.

انواع WM Keeper

همان‌طور که گفته شد به محض افتتاح حساب وبمانی، WM Keeper از نوع استاندارد به شما اختصاص داده می‌شود. اما شما می‌توانید از سایر انواع این نرم‌افزار نیز که به صورت زیر است نیز استفاده کنید :

  • نگه‌دارنده وبمانی کلاسیک یا WM Keeper Classic
  • نگه‌دارنده وبمانی لایت یا WM Keeper Light
  • نگه‌دارنده وبمانی موبایل یا WM Keeper Mobile

برای افتتاح حساب وبمانی باید 5 مرحله زیر را پشت سر بگذارید :

مرحله اول افتتاح حساب وبمانی

وارد سایت وبمانی شوید و گزینه Sign Up را از سمت راست بالای صفحه انتخاب نمایید.

نحوه افتتاح حساب وب مانی

سپس شماره تلفن همراهتان را به فرمت بین‌المللی وارد نموده و سپس گزینه Next را انتخاب نمایید.

افتتاح حساب وب مانی

توجه : لطفاً به خاطر داشته باشید که ثبت‌نام در این سیستم با استفاده از WM Keeper Standard (Mini) انجام می‌شود. این نرم‌افزار بسته به نوع مرورگر و سیستم عاملی که استفاده می‌کنید، برای شما شخصی سازی می‌شود.

بعد از اینکه شماره تلفن همراه شما توسط سامانه وبمانی مورد تائید قرار گرفت، شما به صفحه دیگری برای تکمیل اطلاعاتتان وارد می‌شوید.

مرحله دوم افتتاح حساب وب مانی

فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید.

افتتاح حساب وب مانی

توجه : هر اطلاعاتی که در این قسمت وارد می‌کنید را به خاطر داشته باشید. خصوصاً پاسخ سؤال‌های امنیتی را! از همین اطلاعات برای بازاریابی اکانت وبمانی شما در صورت فراموشی رمز ورود استفاده می‌شود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتماً این اطلاعات را جایی ثبت کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات شخصیتان، روی گزینه بعدی یا Next کلیک کنید.

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، باز هم اطلاعاتی که وارد کرده‌اید نمایش داده می‌شود. در صورتی که همه آن‌ها مورد تائید شما است، گزینه Next را انتخاب کنید.

افتتاح حساب وب مانی

مرحله سوم افتتاح حساب وبمانی

در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن همراهی که در طول فرآیند ثبت‌نام وارد کرده‌اید را تائید کنید. از طریق کدی که برای شما با استفاده از SMS ارسال می‌شود، شماره را تائید کنید و گزینه Next را انتخاب نمایید.

نحوه افتتاح حساب وب مانی

توجه :  در صورتی که پیامی برای شما ارسال نشد، می‌توانید از لینکی که برای شما قرار داده شده است استفاده کنید.

مرحله چهارم افتتاح حساب وب مانی

برای تمام کردن فرآیند ثبت‌نام، باید رمزی برای حساب کاربری‌تان تعیین نمایید. سپس کد کپچایی که نمایش داده شده است را وارد کنید و روی OK کلیک کنید.

نحوه افتتاح حساب وب مانی

مرحله پنجم افتتاح حساب وبمانی

در آخر باید آدرس ایمیلتان را تائید کنید. جهت انجام این کار، تنها دستورالعملی که توسط ایمیل برای شما ارسال می‌شود را دنبال نمایید.

افتتاح حساب وب مانی

توجه : در صورتی که ایمیلی دریافت نکردید، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. فراموش نکنید که قبل از انجام این کار حتماً پوشه اسپم را چک کنید.

افتتاح حساب وب مانی

افتتاح حساب وب مانی

همراهان عزیز، اگر در انجام هر یک از مراحل افتتاح حساب وب مانی به مشکلی برخوردید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا