نحوه افتتاح حساب وسترن یونیون 1399

اشتراک گذاری پست

Western Union یکی از روش های انتقال وجه به خارج از کشور است که به دلیل بالا بودن سرعت انجام تراکنش های مالی و همچنین سقف مبلغی که می توان انتقال داد، توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد خصوصا اگر نیاز فوری به پول داشته باشند. در این مقاله همراه امید احمدیانی باشید تا نحوه افتتاح حساب وسترن یونیون را به شما آموزش دهیم.

آموزش افتتاح حساب وسترن یونیون 

وسترن یونیون Western Union نیز مانند پی پال کلیه خدمات ارزی اش را به روی افرادی که در ایران زندگی می کنند، بسته است. به همین دلیل افرادی که در ایران زندگی می کنند خودشان نمی توانند افتتاح حساب Western Union و یا پی پال را انجام دهند.

(در رابطه با پی پال باید به این نکته اشاره کرد که برای استفاده از تمامی خدمات این نوع حساب، نیاز به وریفای کردن اکانت است که ایرانیان قادر به انجام آن نیستند. به همین دلیل شما باید با استفاده از شرکت های خدمات ارزی مانند امید احمدیانی، این کار را انجام دهید و به نوعی تحریم های علیه ایران را دور بزنید. اما خبر خوب این است که با افتتاح حساب پی پال وریفای شده شما قادر به انجام تراکنش های مالی خواهید بود. یعنی هم می توانید خرید اینترنتی از سایت های خارجی را انجام دهید و هم انتقال وجه انجام دهید.)

خبر بد در مورد افتتاح حساب وسترن یونیون Western Union این است که کسانی که در ایران زندگی می کنند، به دلیل محدودیت های شدیدی که از سوی این کمپانی علیه ایرانی ها اعمال شده است، نه می توانند افتتاح حساب انجام دهند و نه این که انتقال وجه به یکی از کشورهای خارجی داشته باشند. اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، انتقال وجه با وسترن یونیون Western Union را انجام دهید.

انتقال وجه با وسترن یونیون Western Union

نحوه افتتاح حساب وسترن یونیون Western Union

پس توجه داشته باشید که شرکت هایی که ادعای افتتاح حساب وسترن یونیون را دارند و یا تظاهر می کنند که به عنوان یکی از نمایندگی های وسترن یونیون در ایران در حال فعالیت هستند، ادعای کاذب دارند.

نکته مهم دیگری که هنگام ارسال درخواست انتقال وجه دارید و باید به آن توجه کنید این است که چون انتقال وجه در این حالت به روش های غیر مستقیم انجام می شود، احتمالا زمان بیشتری طول می کشد تا پول به حساب طرف مقابل ریخته شود. اما با این وجود می توان همچنان آن را در مقایسه با سایر روش ها یکی از سریع ترین روش های انتقال وجه دانست. (البته بهتر است که به دلیل بالا بودن کارمزد وسترن یونیون ، از این روش برای انتقالات مالی مکرر استفاده نکنید و پی پال را جایگزینش نمایید چرا که دارای کارمزد کمتری است هرچند که سقف انتقال وجه با آن، تقریبا نصف وسترن یونیون است.

امیدواریم که در این مقاله، پاسخ سوال شما را در رابطه با آموزش افتتاح حساب وسترن یونیون داده باشیم. با این وجود اگر همچنان ابهامی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا