نحوه تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکار – سرور – هاست – دامنه

اشتراک گذاری پست

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت اتوماتیک

بروز رسانی یا آپدیت وردپرس مهم ترین اقدام در جهت حفظ امنیت سایت وردپرسی شما می باشد. بروز رسانی ها برای رفع باگ ها و حفره های نفوذی مورد استفاده ی هکر ها در هسته ی سایت وردپرسی بسیار مهم می باشد زیرا در هر نسخه ی بروز شده این موارد ضعف مرتفع می گردند. ما هم با آموزش بروز رسانی وردپرس به صورت خودکار با شما همراه هستیم. برخی از کاربران به دلایل مختلفی قادر به انجام بروزرسانی به موقع وردپرس خود نمی باشند و یا از نسخه های جدید بی اطلاع می مانند. در این مقاله ما سعی داریم روشی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید وردپرس خود را به نحوی تنظیم نمایید تا بتوانید هم از نسخه های جدید منتشر شده ی وردپرس اطلاع یابید و هم بتوانید به صورت خودکار وردپرس خود را بروز رسانی نمایید. وردپرس از نسخه ی 3.7 به بعد قابلیتی جهت آپدیت خودکار برای بروزرسانی بدون دخالت کاربران پیدا کرد که به صورت پیشفرض فعال بوده و مشکلی نیز برای وب سایت ها ایجاد نمی کند.عملیات بروز رسانی برای سایت های وردپرسی نیز فعال می باشد ولی با توجه به مبحث این مقاله، ما نحوه ی آپدیت خودکار را آموزش خواهیم داد.

نکات قبل از بروز رسانی وردپرس:

  • قبل از هر اقدامی از پایگاه داده و فایل های سایت خود بکاپ گیری نمایید . برای بکاپ گیری می توانید از طریق Cpanel و یا از طریق افزونه ی WordPress Database Backup استفاده نمایید.
  • قبل از شروع ، تمامی پلاگین های خود را غیر فعال کنید، بدین منظور مراحل ذیل را دنبال نمایید:
  • ابتدا توسط آموزش نحوه ورود به سی پنل وارد هاست سی پنل سایت خود شوید.
  • ابزار phpmyadmin را باز نمایید.

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکارپس از ورود به phpmyadmin دیتابیس مربوطه را انتخاب نمایید تا جداول آن نمایان شوند.

تنظیم آپدیت وردپرس به صورت خودکارسپس جدول “wp-options” را انتخاب نمایید.

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت اتوماتیکهم اکنون به منظور یافتن رکورد مربوط به پلاگین های فعال بر روی ابزار Search کلیک نمایید.

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکاردر این مرحله در فیلد “option_name” عبارت “active_plugins” را تایپ نموده و بر روی Go کلیک نمایید.

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکاربر روی Edit مربوط به رکورد active_plugins کلیک نمایید.

آموزش تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکارحال می بایست تمامی محتوای فیلد “option_value” را حذف نمایید و بر روی Go کلیک نمایید تا اعمال گردد.

تنظیم بروزرسانی وردپرس به صورت خودکاردر نهایت می بایست قسمت “option_value” بدون محتوا گردد و پس از آن تمامی پلاگین ها غیر فعال شده اند.

  • حتما پوسته یا قالب وردپرس خود را به پوسته ی پیشفرض وردپرس تغییر دهید تا تغییری در قالب شما ایجاد نگردد. بدین منظور مراحل ذیل را دنبال نمایید:
  • وارد مدیریت وردپرس شوید.
  • از داشبورد خود، گزینه ی نمایش > پوسته ها را انتخاب نمایید.

تنظیم بروز رسانی wordpress به صورت خودکارسپس یکی از پوسته های پیش فرض وردپرس را از بین پوسته های موجود انتخاب نمایید.

نحوه ی فعال نمودن قابلیت آپدیت خودکار وردپرس:

در این مرحله می بایست پلاگینی که مخصوص این کار تعبیه شده است را دانلود و بر روی وردپرس خود نصب و فعال نمایید. این افزونه علاوه بر اینکه به شما در خصوص نسخه های جدید وردپرس اطلاع رسانی می کند، قابلیت بروز رسانی خودکار وردپرس را نیز دارد و شما نیازی به آپدیت دستی نخواهید داشت. بدین منظور مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • وارد مدیریت وردپرس شوید
  • از داشبورد گزینه ی افزونه ها>افزودن را انتخاب کنید

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکاردر نوار جستجو عبارت Advanced Automatic Updates را تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید

  • در نتایج جستجو این افزونه را خواهید دید، بر روی دکمه ی نصب کلیک نمایید و منتظر بمانید تا افزونه نصب شود

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکارپس از نصب افزونه را فعال نمایید.

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکارزمانیکه افزونه فعال شد، می توانید از قسمت تنظیمات > Advanced Automatic Updates وارد بخش تنظیمات این افزونه شوید، در ادامه موارد ذیل را خواهید داشت:

تنظیم بروز رسانی وردپرس به صورت خودکار

  1. Update WordPress Core automatically : بروز رسانی خودکار هسته ی وردپرس
  2. Update your plugins automatically : بروز رسانی خودکار پلاگین ها
  3. Update your themes automatically : بروز رسانی خودکار پوسته ها
  4. Notification Email : اطلاع رسانی از طریق ایمیل
  5. Debug Information : ارسال اطلاعات مربوط به اشکال زدایی به ایمیل
  6. پس از تنظیم موارد فوق بر روی Save Changes کلیک نمایید.
  • هنگامی که این افزونه فعال و تنظیمات مورد نیاز برای آن اعمال گردد، با وجود نسخه ی بروز رسانی شما را آگاه کرده و موارد مورد نیاز را بروز رسانی خواهد نمود و شما را از نتیجه آگاه خواهد کرد.

تمامی این عملیات توسط پلاگین به شما اطلاع داده خواهد شد و فقط باید تایید نمایید تا اقدامات مورد نیاز را انجام دهد. این کار معمولا بین 5 الی 10 دقیقه زمان خواهد برد و بیشتر از این نیاز به زمان نداشته و تمامی اقدامات به صورت اوتوماتیک انجام خواهد شد. با توجه به آپدیت دستی که نیاز به آپلود فایل و دستکاری های زمانبر می باشد این روش سریع تر و در زمان کمتر با سهولت بیشتر انجام می گردد و همچنین نیازی به اینترنت پرسرعت نخواهید داشت. همین موضوع منجر به محبوبیت استفاده از این روش شده است.

اگر هم اکنون تصمیم دارید بروزرسانی خودکار وردپرس خود را غیر فعال کنید، به آموزش نحوه غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار وردپرس مراجعه بفرمایید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و پیشرفته است، این سیستم مدیریت محتوا جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران سایت ها و سازگاری با تمام قالب ها و افزونه های پیشرفته و موجود در سطح اینترنت، به یک هاست کاملا بهینه و مناسب برای وردپرس نیازمند است، بنابراین از شما دعوت به عمل می آوریم از سرویس های خارق العاده هاست اختصاصی وردپرس مجموعه ما دیدن بفرمایید و ویدیو بازخورد مشتریان این سرویس را در صفحه زیر تماشا کنید.

4.5
/
5
(
17

امتیاز

)

در صورت نیاز به سرور، هاست و دامنه با بهترین قیمت و کیفیت و یا هر سرویس و خدمات دیگر با ما درتماس باشید.

01228421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا