نحوه خرید از آمازون 1399

اشتراک گذاری پست

یکی از معتبر ترین و با اسم و رسم ترین فروشگاه های اینترنتی بدون تردید سایت آمازون است. Amazon.com پلتفرمی است که انواع محصولات مختلف با قیمت ها و کیفیت های مختلف عرضه می کند. با وجود رقبای زیادی که امازون دارد این سایت همچنان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید اینترنتی است. چنانچه تمایل به خرید از سایت های خارجی دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید از آمازون آشنا شویم.

چرا خرید محصول از آمازون به صرفه است؟

آمازون یکی از بزرگ ترین خرده فروش های آنلاین است. این سایت تنها یک خرده فروش نیست بلکه به عنوان یکی از اولین توزیع کننده ها در محصولات مختلف نیز عمل می کند. با توجه به این که قیمت محصولات عرضه شده در سایت Amazon در سراسر جهان یکسان است و قیمتی است که برای محصول در نظر گرفته می شود، نسبت به بسیاری از فروشگاه های دیگر پایین تر است، خرید محصول از آمازون به صرفه است.

نحوه خرید از آمازون

نمایندگی آمازون در ایران

به صورت کلی amazon هیچ گونه فروشگاه فیزیکی در دنیا ندارد. دفتر وبسایت آمازون در کشور آمریکا قرار دارد و این سایت به صورت آنلاین در سراسر در دسترس است. در نتیجه می توان دریافت که نمایندگی آمازون در ایران یا هیچ کشور دیگری وجود ندارد. اما هر کسی با دسترسی به اینترنت و آشنایی با نحوه خرید از آمازون می تواند از این فروشگاه خرید کند.

خرید از آمازون در ایران

برای خرید از آمازون در ایران مانند خرید از هر سایت خارجی دیگری نیاز به پرداخت ارزی دارید. برای پرداخت ارزی می توان از یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت ها یا مستر کارت های فیزیکی استفاده کنید. روش بعدی استفاده از یک کیف پول الکترونیکی مثل پی پال است. برخی کاربران نیز ترجیح می دهند با خرید گیفت کارت آمازون به راحتی از محصولات این سایت خرید کنند.

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران کمی پیچیده تر از کشور های دیگر است. به دلیل این که امکان پرداخت ارزی با استفاده از شبکه های مالی ایران وجود ندارد و عدم امکان دریافت کالای خریداری شده از این سایت در ایران خرید از سایت آمازون در ایران تنها با استفاده از یک واسطه برای ارسال کالا و پرداخت از طریق شبکه های مالی خارجی امکان پذیر است.

نحوه خرید از آمازون

به منظور خرید محصول از آمازون و دریافت در ایران می توانید از خدمات مجموعه امید احمدیانی استفاده نمایید. نحوه ثبت درخواست خرید از آمازون در سایت امید احمدیانی در زیر آمده است:

  • ابتدا به حساب کاربری خود در سایت امید احمدیانی وارد شوید و یا حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
  • در پنل از پیشخوان سمت راست خرید از سایت های خارجی را انتخاب کنید.
  • در این قسمت روی خرید از آمازون کلیک کنید.
  • لینک کالای مورد نظر خود در سایت آمازون را در فیلد مربوطه قرار دهید.
  • سپس روی دکمه ی محاسبه کلیک کرده و به صفحه پرداخت بروید.
  • معادل ریالی قیمت کالا، هزینه ارسال و گمرک را پرداخت نمایید.
  • پس از این مرحله درخواست شما برای کارشناسان ارسال می شود.
  • پرداخت هزینه طی یک روز کاری انجام میشود.

گیفت کارت آمازون

یکی از راه های پرداخت در سایت آمازون با استفاده از گیفت کارت آمازون است. گیفت کارت به کاری گفته می شود که متصل به حساب بانکی نبوده و قابلیت شارژ مجدد ندارد. برای تهیه گیفت کارت مجازی آمازون می توانید از خدمات امید احمدیانی استفاده نمایید. با این کارت ها می توانید از تمامی محصولات سایت آمازون و سایت های زیر مجموعه آن خرید کنید.

با توجه به این که اغلب شهروندان ایرانی با نحوه خرید از آمازون آشنایی ندارند، تصور می کنند که خرید محصول از سایت Amazon غیر ممکن است. تجربه شما از خرید اینترنتی از سایت های خارجی چیست؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا