نحوه خرید از udemy 1399

اشتراک گذاری پست

شرکت در دوره های آموزشی متنوع با استفاده از اینترنت دیگر کار چندان سختی نیست! به عبارت دیگر شما برای یادگیری هر مبحثی می‌توانید از طریق اینترنت در یکی از دوره های آموزشی آنلاین شرکت کنید. یکی از برترین سایت‌هایی که برای شرکت در دوره های آموزشی آنلاین می‌توانید از آن استفاده کنید، وب‌سایت یودمی است. اما متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان استفاده و خرید از udemy برای کاربران ایرانی وجود ندارد مگر آنکه روش دور زدن محدودیت‌ها را بدانند! در این مقاله همراه ما باشید تا روش خرید دوره های آموزشی udemy را به شما عزیزان آموزش دهیم.

معرفی سایت udemy

Udemy ، یک پلت فرم آموزشی آنلاین است که ده‌ها هزار دوره را در طیف گسترده‌ای از موضوعات ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که از اوایل سال 2019 چیزی حدود 30 میلیون کاربر از طریق این پلتفرم به یادگیری مباحث مختلف آموزشی پرداخته‌اند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با این وب‌سایت آموزشی وجود دارد این است که، برخلاف سایت‌های دیگر مانند edx یا Coursera ، دوره های آموزشی آنلاینی که در سایت udemy ارائه می‌شوند، توسط دانشگاه و یا مؤسسات آموزشی خاصی نیستند. به عبارت دیگر هر فردی که توانایی آموزش مبحث خاصی را داشته باشد می‌تواند از طریق این پلتفرم، دوره های آموزشی‌اش را به فروش برساند.

خرید از udemy

نکته مهمی که هنگام خرید دوره های آموزشی udemy باید مد نظر داشته باشید این است که به هیچ وجه برای ورود به این سایت نباید از آی پی ایران استفاده کنید. چرا که به دلیل تحریم‌ها اکانت شما بسته می‌شود. بنابراین با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص ابتدا آدرس آی پی ایران را تغییر دهید.

بعد از آن شما می‌توانید از طریق قسمت جستجو و یا دسته‌بندی‌های موجود در سایت، آموزش مورد نظرتان را انتخاب کرده و به سبد خریدتان اضافه کنید! بعد از آن به صفحه پرداخت رفته و هزینه دوره را پرداخت نمایید.

خرید از udemy

برای خرید از udemy می‌توانید از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنید. برای سفارش خرید و صدور آنی کارت اعتباری و یا شارژ ویزا کارت / مستر کارت می‌توانید از طریق لینک‌های زیر درخواست خود را در سایت ما ثبت نموده و ظرف 2 ساعت کاری اطلاعات کارت را دریافت نمایید.

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

توجه: با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت مجازی تنها قادر به خرید آنلاین از وب‌سایت‌های خارجی خواهید بود. بنابراین اگر می‌خواهید از این کارت‌ها هنگام سفر به کشورهای خارجی نیز استفاده کنید بهتر است که از کارت‌های فیزیکی استفاده نمایید.

در صورتی که قادر به خرید کردیت کارت نیستید، می‌توانید از طریق خدمات ارزی امید احمدیانی نه تنها خرید دوره های آموزشی udemy را انجام دهید، بلکه هزینه شرکت در آزمون‌های مختلف مانند تافل، آیلتس ،pte و … را نیز پرداخت نمایید. برای ارسال درخواست پرداخت در سایت‌های خارجی می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

خرید از یودمی

تخفیف سایت udemy چیست؟

برای برخی از دوره های آموزشی آنلاین یودمی تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با جستجوی عبارت Discount در این سایت،از دوره های آموزشی که شامل این تخفیف‌ها می‌شوند، مطلع شوید. در حال حاضر بهترین سایت‌هایی که در زمینه ارائه کدهای تخفیف در حال فعالیت هستند، عبارت‌اند از: Groupon و Retailmenot.

آیا فعالیت‌های آموزشی Udemy قانونی است؟

بله، هر آنچه در این سایت تحت عنوان مباحث آموزشی ارائه می‌شود قانونی بوده و قابل استفاده برای عموم است.

دوره های آموزشی udemy

با توجه به این که هر کسی می‌تواند یک موضوع خاص را از طریق این پلتفرم آموزش دهد، نمی‌توان انتظار داشت که کیفیت تمامی آموزش‌ها در یک سطح است! بنابراین قبل از اینکه برای خرید از udemy اقدام کنید، بهتر است که نظرات کاربران در رابطه با آموزش مد نظرتان را مطالعه نمایید.

خرید از udemy

آیا مدرک ارائه شده توسط یودمی معتبر است؟

همان طور که گفته شد این سایت آموزش آنلاین وابسته به هیچ دانشگاه یا موسسه آموزشی خاصی نیست! بنابراین مدرکی که از سوی این سایت udemy به شما داده می‌شود اعتبار چندانی ندارد.

توجه: اگر به دنبال مدارک آموزشی معتبر هستید، بهتر است که از آموزش‌های آنلاین سایت‌هایی مانند edx و Coursera استفاده کنید.

آیا سایت udemy برای یادگیری مباحث آموزشی مختلف مناسب است؟

بدون شک جواب این سؤال مثبت است! اگر شما با نحوه خرید دوره های آموزشی udemy آشنایی داشته باشید، به راحتی می‌توانید با کمترین هزینه از بهترین آموزش‌های ارائه شده در این سایت استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که یکی از دلایل ارزان بودن دوره های آموزشی آنلاین یودمی ، عدم وابستگی این سایت به موسسه های آموزشی معتبر است. بنابراین تصور نکنید که چون کم هزینه می‌کنید، آنچه که دریافت می‌کنید بی‌ارزش است.

فروش دوره های آموزشی udemy

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، شما می‌توانید دوره های آموزشی متنوعی را از طریق این پلتفرم به فروش برسانید و در صورت نیاز، کوپن تخفیف برای آن‌ها ایجاد نمایید. هرچند که انجام این کار و موفقیت و افزایش درآمد از طریق اینترنت در این پلتفرم کار ساده‌ای نیست، اما قطعاً غیر ممکن هم نیست!

همراهان گرامی،در صورتی که برای نحوه خرید از udemy سؤالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا