نحوه شارژ حساب پی پال ( paypal ) چگونه است؟ 1399

اشتراک گذاری پست

از پی پال در تمام دنیا استفاده می‌شود. شارژ حساب پی پال به سادگی به صورت دیجیتال انجام می‌شود. از طریق حساب بانکی متصل به اکانت خود و یا از طریق کارت اعتباری می‌توانید اقدام به شارژ اکانت خود نمایید. در این مقاله نحوه شارژ حساب پی پال به صورت مختصر توضیح داده شده است.

شارژ حساب پی پال با اپلیکیشن موبایل

کیف پول جای خوبی برای نگه داشتن صحیح و سالم پول است. در حساب پی پال نیز می‌توانید یک قسمت به نام کیف پول پیدا کنید. این نقطه شروع شارژ حساب پی پال است. قبل از اینکه بتوانید حساب خود را شارژ کنید باید آن را به یک حساب بانکی معتبر متصل کنید. برای این کار پس از ورود به اکانت خود به قسمت کیف پول وارد شوید. چند نکته:

1 – اتصال حساب بانک به پی پال ( paypal ) در برخی از کشورها ممنوع است.

2 – اگر حساب بانکی ندارید مکان هایی وجود دارد که برای شما این امکان را فراهم کرده اند که پول نقد خود را به اعتبار پی پال تبدیل کنید.

3 – با اتصال کارت اعتباری نمی‌توانید اکانت خود را شارژ کنید اما قادر خواهید بود که از درگاه‎‌های پی پال اقدام به پرداخت کنید.

در قسمت اتصال حساب بانکی می‌توانید لیستی از بانک‌های مرجع برای پی پال ( paypal ) را نیز مشاهده کنید. اگر بانکی که در آن حساب دارید در لیست بود، روی لوگوی آن کلیک کرده و شماره حساب خود را وارد کنید. اگر بانک شما در لیست نبود گزینه‌ی «دیگر بانک‌ها» را انتخاب کرده و پس از آن اقدام به وارد کردن اطلاعات حساب خود کنید. پس از چند روز پی پال ( paypal ) اقدام به واریز دو مبلغ کوچک به حساب شما می‌کند. شما باید با تایید این دو پرداخت در حساب پی پال اقدام به تایید حساب بانکی لینک شده در پی پال کنید. به محض این تاییدیه شما حسابی دارید که با حساب بانکی شما اتصال پیدا کرده است و در این زمان انتقال پول بین این دو بسیار ساده خواهد بود:

1 – وارد حساب کاربری پی پال خود شوید و روی گزینه اضافه کردن پول کلیک کنید.

2 – روی حساب بانکی مورد نظر کلیک کرده و مقدار مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

حساب شما به سرعت شارژ می‌شود.

شارژ حساب پی پال

کلام آخر

پی پال یکی از محبوب ترین روش های پرداخت ارزی و انتقال ارز به کشور های خارج یاست. فراموش نکنید که برای استفاده از پی پال به اولین چیزی که نیاز دارید، حساب پی پال است. شما می‌توانید با استفاده ازخدمات سایت امید احمدیانی، درخواست افتتاح حساب پی پال ارسال نمایید. افتتاح حساب شما معمولاً بین 1 الی 3 روز کاری زمان می‌برد. برای افتتاح حساب پی پال شما از یک کارت اعتباری مانند ویزا کارت و یا مسترکارت استفاده می‌شود. پس از افتتاح و آشنایی با نحوه شارژ حساب پی پال میتوانید اقدام به شارژ حساب کنید. در نهایت میتوانید از شارژ حساب پی پال خود برای پرداخت های ارزی استفاده نمایید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا