نحوه کار با حواله مانی گرام: سریع ترین راه انتقال پول در دنیا – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

چندی قبل در خصوص انتقال آسان پول با کمک شرکت مانی گرام، را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون قصد داریم به بررسی حواله مانی گرام و نحوه ارسال و دریافت مانی گرام را مورد بررسی قرار دهیم.

ارسال پول به خارج از کشور، می‌تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد.
افرادی که شخصی از اعضای خانواده یا نزدیکانشان در خارج از کشور به تحصیل، کار یا
زندگی مشغول هستند، یا افرادی که با خارج از کشور مراودات مالی و بازرگانی دارند و
برای مقاصدی مثل دریافت نمونه محصول نیاز به ارسال حواله ارزی دارند.

به نظر شما، چقدر امکان دارد در همین لحظه‌ ای که این مقاله را می‌خوانید، بتوانید از حساب بانکی خود در ایران، به حساب شخصی در خارج از ایران پول ارسال کنید؟ شاید فکر کنید با توجه به محدودیت‌های موجود در سیستم بانکی کشور و عدم دسترسی به سیستم‌ های دریافت و پرداخت بین المللی، این فکر تنها یک رویا است. اما اینطور نیست… .

شرکت های زیادی در ایران به انتقال پول از طریق مانی گرام می پردازند. برای انتقال وجه به کمک مانی گرام به اطلاعات زیر نیاز است:

  • مشخصات فرد گیرنده (درج شده در پاسپورت)
  • آدرس کامل پستی گیرنده + کد پستی
  • شماره تماس گیرنده وجه

شخص فرستنده با در دست داشتن وجه پرداختی و همچنین مدرک شناسایی به یکی از نمایندگی های این شرکت رفته و فرمی را که در آن نام ، نام خانوادگی خود و نام ، نام خانوادگی و نام شهر فرد گیرنده در آن گنجانده شده را پر کرده و سپس آن فرم به همراه پول را به کارگزار دفتر می سپارد. سپس از کارگزار دفتر کدی ده رقمی دریافت می کند. فرستنده این کد را تنها و تنها در اختیار فرد گیرنده قرار می دهد و گیرنده با همراه داشتن مدرک شناسایی عکس دار به شعبه شرکت در شهر خود رفته و پس از دادن کد، پول را دریافت می کند. انتقال پول توسط مانی گرام چندین ساعت زمان نیاز دارد.

تفاوت مانی گرام و وسترن یونیون

نحوه عملکرد و سرویس دهی هر دو تقریبا یکسان است. هر دو از شرکت های پر آوازه انتقال وجه در دنیا محسوب می شود.

وسترن یونیون در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار بادجه در سراسر دنیا دارد. این در حالی است که مانی گرام در حدود ۳۵۰ هزار بادجه دارد و در کشور های نسبتا کمتری فعال است. در مجموع به نظر میرسد وسترن یونیون در میان  مردم در بیشتر کشور های دنیا، سرویسی شناخته شده تر بوده و تعداد بیشتر بادجه وسترن یونیون، دسترسی زودتر به آن را امتیازی نسبت به مانی گرام قرار داده است.

وسترن یونیون تعرفه های انتقال وجه بالاتری نسبت به مانی گرام دارد. اگر فردی که قصد ارسال وجه برای آن را دارید، به مانی گرام دسترسی دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از مانی گرام است. علت این انتخاب ارزان تر بودن تعرفه انتقال وجه در مانی گرام است.

یک مشکل در هر دو :

یکی از مشکلات مشابه هر دو سرویس انتقال پول، ساعت فعالیت بادجه های آن ها است. ساعت فعالیت بادجه های هر دو سرویس، مشابه با ساعت فعالیت فروشگاه های کشور و منطقه ای است که در آن فعالیت میکنند. این موضوع باعث برخی مشکلات می شود، برای مثال چناچه عضو خانواده شما در کشوری باشد که اختلاف ساعت زیادی با کشور شما دارد، در صورتی که زمانی که در کشور مورد نظر ساعات میانی و ظهر هنگام روز است، عضو خانواده درخواست سریع پول نماید، در کشور شما ممکن است شب باشد و بادجه های مورد نظر فعال نباشد. در نتیجه تا آغاز ساعت فعالیت کاری در کشور شما، انتقال پول به تاخیر می افتد.

همچنین بخوانید |  مانی گرام چیست؟ ارسال آنی پول به سراسر دنیا

تفاوت ارسال وجه از طریق حواله بانکی و حواله مانی گرام چیست؟

ارسال از طریق حواله مانی گرام بسیار سریع تر از حالت بانکی بوده و به این ترتیب پول ارسالی مشمول قوانین دست و پاگیر بانکهای رابط نخواهد شد و مستقیما و بدون هیچ دردسری به مشتری و یا دوستان شما ارسال خواهد شد.

تنها عیبی که این سرویس نسبت به سرویس ارسال بانکی دارد گرانتر بودن آن است.

برای انتقال وجه از طریق حواله مانی گرام، برای ارسال هر 1000 دلار مشتری باید حدود 80 دلار بر مبلغ مورد نظر اضافه نماید.

در حالت ارسال بانکی، این هزینه کاهش خواهد یافت که بستگی به بانک مقصد دارد. ولی در کل اگر در ارسال پول عجله دارید و یا از عدم ارسال آن بدست گیرنده واهمه دارید، ما حواله مانی گرام را به شما پیشنهاد می کنیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا