نقد کردن دلار اسکریل

اشتراک گذاری پست

در مقاله هایی که در رابطه با شبکه پرداخت آنلاین اسکریل در اختیار شما قرار دادیم، به این نکته اشاره کردیم که اسکریل یا مانی بوکرز به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان استفاده از آن برای کاربرانی که در ایران زندگی می کنند، وجود ندارد. به همین خاطر برای ارسال حواله ارزی از این طریق نیاز به استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند فناوران امید است. اما برای نقد کردن دلار اسکریل چه باید کرد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا روش انجام این کار را به شما عزیزان آموزش دهیم.

فروش دلار اسکریل : نقد کردن دلار اسکریل

همان طور که پیش تر بیان کردیم، به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، استفاده از مانی بوکرز در ایران ممکن نیست. بر خلاف حساب پی پال وریفای شده ، امکان دور زدن تحریم ها برای افتتاح حساب اسکریل نیز وجود ندارد. بنابراین در صورتی که شما نیاز به این حساب داشته باشید، باید از اطلاعات یکی از آشنایان خود در خارج از کشور استفاده کرده تا قادر به استفاده از این سیستم باشید. در غیر این صورت می توانید از خدمات ارزی فناوران امید برای ارسال حواله ارزی از طریق این سیستم استفاده کنید.

اما مسئله مهمی که در رابطه با مانی بوکرز نباید فراموش شود این است که باز هم به دلیل همان تحریم ها، این شبکه پرداخت از ارز ریال پشتیبانی نمی کند. یعنی در صورتی که شما از خارج از کشور حواله ای از طریق این سیستم دریافت کنید، قادر به استفاده از ارز انتقال داده شده نخواهید بود. بنابراین شما باید از طریق روش های دیگر، این ارز را به ریال تبدیل کنید.

خبر خوب این است که شما می توانید نقد کردن دلار اسکریل را از طریق خدمات ارزی فناوران امید انجام دهید. برای انجام این کار نیاز است که شما در سایت یک حساب کاربری ایجاد کرده و درخواست خود را از طریق منوی سمت راست ثبت کنید. به خاطر داشته باشید که تا زمانی که احراز هویت شما در سایت انجام نشده باشد، درخواست شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار نمی گیرد.

نقد کردن دلار اسکریل

خرید دلار اسکریل : شارژ حساب اسکریل

خرید دلار اسکریل از طریق فناوران امید یکی دیگر از سرویس هایی است که این مجموعه در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به عبارت دیگر شما می توانید از طریق این خدمت، مقدار ریال مد نظر خود را به دلار تبدیل کرده و سپس برای فرد مورد نظرتان در هر نقطه ای از جهان، انتقال دهید.

برای آگاهی از قیمت ها و نحوه محاسبه کارمزد انجام این کار، باید در سایت ثبت نام کرده و مقدار ارز مورد نیاز خود را ثبت کنید. به خاطر داشته باشید که فناوران امید هیچ گونه کارمزدی برای انجام این کار از شما دریافت نمی کند. تنها کارمزدی که شما باید پرداخت کنید، کارمزدی است که خود اسکریل برای ارسال حواله ارزی از شما دریافت می کند.

همراهان گرامی، در صورتی که در رابطه با نقد کردن دلار اسکریل و یا شارژ حساب اسکریل سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا