نمایندگی آمازون در ایران 1399

اشتراک گذاری پست

آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی است که در بیشتر نقاط جهان نمایندگی دارد. متاسفانه به دلیل مشکلاتی که بین ایران و سایر قدرت‌های جهان وجود دارد٬ هنوز نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد! به همین دلیل٬ افرادی که قصد خرید از آمازون دارند٬ باید از شرکت‌های واسط برای پرداخت هزینه و همچنین تحویل کالا در ایران کمک بگیرند.

در این مطلب با سایت آمازون و نحوه خرید از آن آشنا خواهید شد.

معرفی سایت آمازون

همان‌طور که گفته شد آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در جهان است که از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را در شهر سیاتل٬ واشنگتن٬ آمریکا آغاز کرده است.

جالب است بدانید که این فروشگاه اینترنتی ابتدا فعالیت خود را با فروش کتاب به صورت آنلاین آغاز کرد. بعد از مدتی کسب و کارش را رونق داد و تصمیم به فروش اجناس دست دوم گرفت. بعد از مدتی و با گذر زمان رشد و توسعه این کمپانی به اندازه‌ای افزایش یافت که در سال ۱۹۹۹٬ تنها ۵ سال بعد از راه‌اندازی این استارت‌آپ جایزه برترین مرد سال به موسس این کمپانی اهداء شد.

نمایندگی آمازون در ایران

نحوه خرید از آمازون

  • وارد سایت amazon.com شوید.
  • پس از ورود به سایت آمازون روی گزینه Account & list کلیک کنید.
  • گزینه New customer  را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Start here کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل و یک پسورد را وارد کنید.
  • پس از ورود به اکانت شخصی خود, در قسمت tool bar  مواردی برای شما نمایان میشود که شامل موارد زیر است:

 

Your Amazon.com: در این قسمت میتوانید حساب عادی خود را به حالت پرایم تغییر دهید. اکانت پرایم را اکانت ویژه آمازون هم میگویند. چرا که در بعضی موارد ارسال رایگان دارد و مراحل ارسال آن سریع تر انجام میشود.

your browsing history: تمام آنچه در این سایت جستجو و خرید کرده اید, در این قسمت ذخیره میشود.

Recommended for you: کالاهای بر اساس رفتار شما در این سایت برای شما نمایان میشود.

زیرمجموعه‌های آمازون کدامند؟

با افزایش درخواست خرید از آمازون ٬ این شرکت توانست فروشگاه‌های آنلاین دیگری برای فعالیت در زمینه‌های مختلف ایجاد کند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از‌:

  • Amazon Maritime
  • com
  • Beijing Century Joyo Courier Services
  • Brilliance Audio
  • ComiXology
  • CreateSpace
  • Eero
  • Goodreads
  • Lab126
  • Project Kuiper
  • Ring
  • Shelfari
  • Souq
  • Twitch
  • Whole Foods Market
  • Junglee

سوالات رایج در رابطه با خرید از آمازون

آیا نمایندگی آمازون در ایران وجود دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم٬ در حال حاضر نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد.

آیا امکان خرید از آمازون در ایران وجود دارد؟

خوشبختانه این روزها با توجه به توسعه انواع روش‌های پرداخت ارزی مانند: انواع کارت‌های اعتباری امکان خرید از آمازون در ایران فراهم شده است.

نمایندگی آمازون در ایران

روش پرداخت هزینه خرید از آمازون چیست؟

در حال حاضر شما می‌توانید از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت٬ مسترکارت و گیفت کارت آمازون برای خرید از آمازون استفاده کنید.

توجه‌: از گیفت کارت آمازون تنها برای خرید از آمازون می‌توانید استفاده کنید. اما از ویزا کارت و مسترکارت برای خرید از تمام سایت‌هایی که از این سیستم پرداخت پشتیبانی می‌کنند٬ می‌توانید استفاده نمایید.

آیا آمازون ارسال کالا به ایران دارد؟

متاسفانه باز هم به دلیل مسائل سیاسی٬ آمازون ارسال به ایران ندارد. اما خوشبختانه با وجود شرکت‌های واسط مانند امید احمدیانی٬ شرایط تحویل کالا در ایران فراهم شده است.

ارسال کالا از آمازون به ایران معمولا چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به اینکه ارسال کالا به صورت مستقیم انجام نمی‌شود٬ فرآیند تحویل کالا بین ۲۰ الی ۳۰ روز زمان می‌برد.

توجه : امکان ارسال برخی از کالاها نه تنها به ایران بلکه سایر نقاط جهان امکان‌پذیر نیست. به عنوان مثال برخی از لوازم آرایشی بهداشتی٬ مواد غذایی٬ لوازم الکترونیکی و … . بنابراین قبل از اینکه هزینه‌ای  پرداخت نمایید٬ بهتر است که امکان ارسال و یا عدم ارسال کالا اطمینان حاصل کنید.

ثبت سفارش خرید از آمازون در امید احمدیانی چگونه انجام می‌شود؟

اگر تا کنون از خدمات ارزی امید احمدیانی استفاده نکرده‌اید٬ برای ثبت سفارش خریدتان باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کرده و بعد از وارد پنل کاربریتان شوید.

سپس لینک کالایی که مد نظر دارید را برای ما ارسال نمایید. هزینه‌ای که بابت تحویل کالا در ایران باید پرداخت نمایید٬ بر اساس وزن کالا و هزینه گمرک متفاوت است. بنابراین برای اطلاع از هزینه‌های خرید از آمازون حتما باید در سایت سفارشتان را ثبت نمایید.

خرید از آمازون و تحویل در ایران

همراهان عزیز٬ امیدواریم که با استفاده از این مقاله پاسخ سوالاتتان را در رابطه با خرید از آمازون پیدا کرده باشید. فراموش نکنید که نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد. بنابراین تنها روش شما برای از این سایت٬ استفاده از خدمات شرکت‌های واسط است.
شرکت امید احمدیانی شرایطی را برای شما همراهان همیشگی فراهم کرده است٬ تا بتوانید به طور مستقیم از آمازون خرید کرده و در ایران تحویل بگیرید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا