نمایندگی وسترن یونیون در ایران 1399

وسترن یونیون (Western Union) با داشتن بیش از 500 هزار نمایندگی در سطح جهان به عنوان یکی از بهترین روش های انتقال وجه به خارج از کشور می باشد. از مهمترین قابلیت های این سرویس پرداخت آنلاین می توان به بالا بودن سرعت انتقال، انواع روش های مختلف انتقال (مراجعه به نمایندگی، استفاده از سیستم آنلاین، انتقال با تلفن همراه) اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال تکیمل اطلاعاتتان در رابطه با نمایندگی وسترن یونیون در ایران هستید، در این مقاله همراه ما باشید. در صورتی هم که با مزایای این نوع حساب آشنایی کافی دارید، می توانید از طریق لینک زیر، درخواست انتقال وجه با وسترن یونیون را برای ما ارسال نمایید :

انتقال وجه با وسترن یونیون

اگر شما به دنبال سریع ترین روش برای انتقال پول به خارج از کشور هستید، استفاده از خدمات بانک سنتی تنها گزینه پیش روی شما نخواهد بود. یکی از روش های جایگزین پی پال و مانی گرام، استفاده از خدمات ارزی نمایندگی وسترن یونیون (Western Union) در ایران است. اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که :

نمایندگی وسترن یونیون (Western Union) در ایران

مزایای استفاده از Western Union چیست؟

وسترن یونیون دارای نمایندگی در کشورهای مختلف است

یکی از مهمترین مواردی که  موجب محبوبیت وسترن یونیون در کشورهای خارجی شده است، وجود شعبه های مختلف این کمپانی و امکان دسترسی افراد به آنها برای انتقال و برداشت وجه است. با این وجود متاسفانه، نمایندگی وسترن یونیون (Western Union) در ایران وجود ندارد.

وسترن یونیون دارای سریع ترین سرویس انتقال وجه است

زمان های بسیاری پیش می آید که افراد نیاز به انتقال وجه در سریع ترین زمان ممکن دارند. با استفاده از خدمات ارزی این کمپانی، شما می توانید بدون معطلی و تنها در چند دقیقه انتقال وجه را انجام دهید. با استفاده از این روش دیگر نیازی به انجام کارهای اداری و پر کردن فرم های بی شمار نیست. با این وجود به شما توصیه می کنیم که اگر قصد انتقال پول برای یک فرد خاص را دارید، بهتر است که از روش های جایگزین که کارمزد کمتری از شما دریافت می کنند، مانند پی پال PayPal استفاده کنید.

درگاه وسترن یونیون برای فروشگاه آنلاین

اگر شما در زمینه فروش کالا در سطح بین المللی در حال فعالیت هستید، نیاز به درگاه های پرداخت مختلف، جهت دریافت هزینه از مشتریانتان می باشید. گزینه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها وسترن یونیون است. البته روش های دیگر پرداخت آنلاین، مانند انواع کارت اعتباری (ویزاکارت و مسترکارت)، پی پال PayPal و … نیز وجود دارد. با استفاده از حساب بیزینسی Business و پریمیر Premier پی پال PayPal  که دو مورد از انواع حساب پی پال PayPal ، هستند، قابلیت فروش آنلاین وجود دارد. (البته اگر حساب شما در حال حاضر به فرم پرسونال Personal  است، می توانید آن را به سایر انواع حساب ارتقا دهید. برای آشنایی با نحوه انجام این کار می توانید از مقاله تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی چگونه انجام می شود؟ استفاده کنید.)

نمایندگی وسترن یونیون (Western Union) در ایران

انتقال مبالغ زیاد با استفاده از وسترن یونیون

بسیاری از روش های آنلاینی که برای انتقال وجه وجود دارند، سقف محدودی برای میزان انتقال وجه در نظر گرفته اند. خوشبختانه با استفاده از وسترن یونین شما می توانید از 300 الی 2500 دلار را در سریع ترین زمان ممکن انتقال دهید. در صورتی که سقف انتقال وجه برای پی پال PayPal ، 1000 دلار است.

همان طور که پیشتر بیان کردیم، نمایندگی Western Union در ایران وجود ندارد، اما این مسئله به این معنا نیست که شما نمی توانید، انتقالات وجه خود را از طریق این سیستم انجام دهید. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی که شرکت امید احمدیانی برای شما عزیزان مهیا کرده است، هم از مزایای این نوع حساب بهره ببرید و هم انتقال وجه خود را به ما بسپارید. تنها نیاز است که از طریق شماره های موجود در سایت، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا