هر آنچه در رابطه با کیف پول Jaxx باید بدانید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

Jaxx یک کیف پول چند منظوره پرطرفدار و دارای رابط کاربری جذاب است. این کیف پول از 13 ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین (Bitcoin)، لایت کوین (Litecoin)، زی کش (ZCash) و همچنین توکن های ERC-20 مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کند. کیف پول Jaxx توسط شرکت کانادایی Decentral توسعه و پشتیبانی می شود. Anthony Diiorio، یکی از بنیانگذاران اتریوم، این شرکت پیشگام در حوزه تکنولوژی بلاک چین را در سال 2013 تأسیس نمود. Jaxx در ابتدا یک نرم افزار کیف پول بیت کوین و اتریوم ساده بود.

ارزهای پشتیبانی شده در کیف پول Jaxx

کیف پول Jaxx بر روی گوشی های Android و iOS، از طریق افزونه مرورگر گوگل کروم و همچنین کامپیوتر های دسکتاپ با سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است:

دانلود کیف پول چند منظوره Jaxx

امنیت کیف پول Jaxx

در استفاده از کیف پول Jaax کلید های خصوصی با سرور های آنلاین تبادل نمی شوند و بصورت مستقیم و با امنیت بالا در سیستم شما ذخیره می گردند. کیف پول Jaax با وجود جامعه توسعه دهندگان فعال متن باز نیست، ولی کد های آن در وبسایت رسمی Jaxx برای عموم در دسترس است. این موضوع باعث می شود تا این کیف پول برای بهبود مشکلات امنیتی و نرم افزاری، توسط توسعه دهندگان و برنامه نویسان قابل بررسی باشد.

Jaxx یک کیف پول (HD (Hierarchical Deterministic محسوب می شود؛ بدین معنی که دارایی های دیجیتال شما با یک عبارت عبور 12 کلمه ای قابل دسترسی و بازیابی هستند. همچنین شما می توانید یک رمز عبور (PIN) چهار رقمی برای انجام تراکنش ها در کیف پول خود تعریف نمایید که به امنیت بیشتر کمک خواهد نمود. این کیف پول به حریم شخصی کاربران احترام می گذارد؛ زیرا ایجاد حساب کاربری در آن نیازمند وارد کردن آدرس ایمیل و سایر اطلاعات خصوصی نیست.

رابط کاربری کیف پول Jaxx

قابلیت استفاده یکی از قوی ترین ویژگی های کیف پول Jaxx است. در مقایسه با دیگر کیف پول های چند منظوره که در ابتدا کمی گیج کننده هستند، این کیف پول ارز دیجیتال دارای رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب است.

هنگام استفاده از Jaxx تعویض بین ارزها، ارسال و دریافت پول، ورود به آدرس ها و اسکن کردن کدهای QR بسیار آسان است. با این حال، مشکلات جزئی نیز در این کیف پول نرم افزاری وجود دارد که بسیاری از آنها توسط تیم توسعه دهنده بهبود یافته است. افراد مبتدی که فقط کیف پول را دانلود نموده و یک حساب کاربری در آن ایجاد کرده اند، احتمالا از این تجربه خوشحال خواهند شد. اما از منظر کاربران پیشرفته، مسائل عملکردی که توسط کاربران گزارش شده می تواند کمی ناخوشایند باشد.

همچنین بخوانید |  کمپانی فرانسوی Archos از کیف پول سخت افزاری Safe-T رونمایی خواهد کرد

آموزش نصب کیف پول Jaxx بر روی ویندوز

ابتدا از لینک موجود در ابتدای مطلب، نرم افزار کیف پول Jaxx نسخه ویندوز را دانلود نمایید. پس از اجرای فایل دانلود شده با پسوند EXE، صفحه زیر را مشاهده خواهید نمود که حاوی اطلاعاتی در رابطه با تغییرات موجود در نسخه جدید است. برای رفتن به مراحل بعدی ساخت کیف پول، گزینه “Continue” را انتخاب کنید.

تغییرات نسخه جدید کیف پول Jaxx
تغییرات نسخه جدید کیف پول Jaxx

در این بخش، قوانین و مقررات استفاده از کیف پول Jaxx به کاربران نمایش داده می شود که با انتخاب گزینه “Accept” آنها را پذیرفته و به مرحلۀ بعد خواهید رفت.

قوانین و مقررات استفاده از کیف پول Jaxx

در این مرحله برای ساخت کیف پول جدید از گزینه “Create New Wallet” و جهت بازیابی کیف پول های قبلی از گزینه “Pair / Restore Wallet” استفاده کنید. جهت بازیابی کیف پول، داشتن عبارت بازیابی (Backup Phrase) دوازده کلمه ای ضروری است.

ساخت کیف پول جدید در Jaxx

سپس بایستی روش ساخت کیف پول Jaxx را از میان گزینه های “Express” و “Custom” انتخاب نمایید. اگر مایل هستید تا ارزهای دیجیتال مختلفی را به کیف پول خود اضافه نموده یا برای آن رمز عبور 4 رقمی (PIN) تعریف نمایید، از گزینه “Custom” استفاده نموده و در انتها بر روی “Continue” کلیک کنید.

شیوه ساخت کیف پول جدید در Jaxx

حال ارزهای رمزپایه مختلفی که نیاز دارید تا کیف پول شما از آنها پشتیبانی کند را با علامت زدن تیک کنار آنها به Jaxx اضافه نمایید.

اضافه نمودن ارز رمزپایه جدید به کیف پول Jaxx

در مرحلۀ بعدی، ارزهای اصلی که می خواهید تا موجودی شما با آنها نمایش داده شود را انتخاب کنید. کیف پول Jaxx از ارزهای فیات همچون دلار، یورو و فرانک سوئیس پشتیبانی می کند.

اضافه نمودن ارز فیات به کیف پول Jaxx

جهت افزودن ویژگی های امنیتی، یک عبارت بازیابی 12 کلمه ای برای کیف پول شما تعریف می شود که می بایست آن را در چندین مکان امن و مطمئن نگهداری کنید. در صورت سرقت کامپیوتر یا تعویض سیستم عامل، دارایی های دیجیتال شما تنها از طریق این عبارت 12 کلمه ای قابل بازیابی هستند.

تعیین عبارت بازیابی در کیف پول Jaxx

حال در مرحلۀ بعدی، عبارت بازیابی 12 کلمه ای خود را مجدداً تایپ نموده تا مورد تأیید نرم افزار قرار گیرد و قابلیت بازیابی با آن فعال گردد.

همچنین بخوانید |  همکاری Pundi X و سامسونگ برای ارائه کیف پول ارز دیجیتال

تأیید عبارت بازیابی در کیف پول Jaxx

جهت امنیت بیشتر، کاربران می توانند یک رمز عبور 4 رقمی (PIN) برای انجام تراکنش ها تعیین کنند.

تعیین PIN برای انجام تراکنش ها در کیف پول Jaxx

مطابق تصویر زیر، رمز عبور 4 رقمی خود را از طریق صفحه کلید موجود دو مرتبه وارد نمایید تا توسط نرم افزار تأیید شود.

وارد نمودن PIN در کیف پول Jaxx

با انتخاب گزینۀ “Continue” مراحل ساخت یک کیف پول جدید در Jaxx به پایان می رسد و مطابق تصویر زیر، صفحه اصلی کیف پول برای شما نشان داده می شود که بخش های مختلف آن توضیح داده شده است:

صفحۀ اصلی کیف پول Jaxx
صفحۀ اصلی کیف پول Jaxx
  1. تعویض بین ارزها و توکن های مختلف
  2. تبدیل ارزهای رمزپایه به یکدیگر با استفاده از ShapeShift
  3. آدرس عمومی کیف پول شما جهت دریافت پول که هنگام تعویض بین ارزها، تغییر می کند
  4. موجودی فعلی شما در ارز یا توکن انتخابی
  5. موجودی فعلی شما به دلار یا هر ارز اصلی دیگر که در ابتدا انتخاب نموده اید

آموزش ارسال پول از کیف پول Jaxx

بطور مثال، در این آموزش هدف ما ارسال مقداری اتریوم است. بدین منظور مطابق مراحل زیر عمل کنید:

ارسال پول از کیف پول Jaxx

  1. کیف پول اتریوم (ETH) خود را انتخاب کنید.
  2. روی بخش “Send” کلیک کنید؛ آنگاه صفحه گسترش خواهد یافت.
  3. آدرس کیف پول مقصد را در این بخش کپی کنید.
  4. مقدار ETH که می خواهید ارسال کنید را وارد نموده یا دکمه “MAX” را فشار دهید تا به صورت خودکار حداکثر مقدار موجود ثبت شود.
  5. روی دکمه “Send” کلیک کنید تا فرآیند ارسال پول ادامه یابد.

صفحه جدیدی در سمت راست پنجره ظاهر می شود که جهت تأیید معامله بایستی روی “Confirm” کلیک کنید. حال میزان اتریوم تعیین شده به گیرنده ارسال خواهد شد. بدیهی است که فرآیند ارسال سایر ارزهای رمزپایه مطابق همین روش خواهد بود.

آموزش تبدیل ارزهای رمزپایه در کیف پول Jaxx

در کیف پول Jaxx این امکان وجود دارد که ارزهای دیجیتالی خود را توسط ShapeShift به یکدیگر تبدیل کنید. برای این منظور مطابق مراحل زیر عمل کنید:

تبدیل ارزهای رمزپایه در کیف پول Jaxx

  1. ابتدا ارز پایه را انتخاب کنید؛ ارز دیجیتالی که می خواهید آن را تبدیل نمایید (در این مثال ETH)
  2. روی بخش “Shapeshift” با لوگو روباه کلیک کنید؛ آنگاه صفحه گسترش خواهد یافت.
  3. از منوی کشویی، ارز / توکن مقصد را انتخاب کنید. نرخ تبدیل همواره بروزرسانی خواهد شد.
  4. مقداری (از ETH) را که می خواهید تبدیل کنید وارد نموده یا دکمه “MAX” را فشار دهید تا به صورت خودکار حداکثر مقدار موجود ثبت شود.
  5. بر روی دکمه “Shift” کلیک کنید تا فرآیند تبدیل ارزها به یکدیگر پایان یابد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا