هزینه آزمون آیلتس 1399

اشتراک گذاری پست

آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های بین المللی است که برای مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی نظیر کانادا باید در آن شرکت کرد و نمره بالا کسب کرد. اما با توجه به نوسانات شدیدی که اخیرا در قیمت دلار شاهد آن بودیم، هزینه آزمون آیلتس به شدت افزایش یافته است.

هزینه آزمون آیلتس چقدر است؟

هزینه آزمون آیلتس بستگی به مرکز مورد نظر داوطلب داشته و متغیر است. به علاوه این هزینه با نوسانات نرخ دلار نیز امکان اعلام نرخ مشخصی برای این آزمون فراهم نیست. به همین دلیل هنگام انتخاب بین مراکز برگزار کننده آزمون، به قیمت آن نیز توجه نمایید. برای پرداخت هزینه این آزمون نیاز به پرداخت ارزی دارید. به این منظور می توانید از خدمات امید احمدیانی استفاده نمایید.

ثبت سفارش

مقایسه قیمت آزمون آیلتس در ایران و کشورهای دیگر

با توجه به اینکه هزینه آیلتس در ایران به شدت افزایش یافته است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای شرکت در این آزمون به یکی از کشورهای خارجی همسایه مانند ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و … سفر کنند.

کشورارز رایجهزینه آزمون
ترکیهلیر ترکیه۱۱۰۰
ارمنستاندرام ارمنستان۸۹۴۰۰
آذربایجانمنات آذربایجان۳۵۰

هزینه آزمون آیلتس

توجه: در صورتی که شما هم می‌خواهید در یکی از کشورهای خارجی گفته شده در این آزمون شرکت کنید، می‌توانید برای گرفتن ویزااز خدمات ارزی امید احمدیانی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

هرچند که قیمت این آزمون در خارج از ایران و داخل ایران با احتساب تمامی هزینه‌های سفر تفاوت چندانی ندارد، اما می‌توان گفت قیمت نهایی آزمون آیلتس در خارج از ایران کمی کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که تفاوت در هزینه آزمون تنها دلیل انجام این کار نیست. برخی از افراد تصور می‌کنند که مصاحبه کنندگان آزمون ielts در کشورهای خارجی به اندازه ایرانیان سختگیر نبوده و شانس بیشتری برای قبولی دارند! هرچند که این مسئله به طور قطع درست نیست، اما تصوری است که در برخی مواقع درست از آب در می‌آید!

البته با توجه به خستگی که سفر برای شما دارد معمولا توصیه نمی‌شود که از این طریق در آزمون شرکت کنید. چرا که احتمالا خستگی موجب از بین رفتن تمرکز و تسلط شما شده و تلاش‌های چندین ماهه شما را بی نتیجه می‌کند!

چرا قیمت آیلتس افزایش یافت؟

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است که چرا قیمت آزمون آیلتس به ناگهان اینقدر افزایش یافت. بر اساس آنچه از سوی دولت اعلام شده است، هزینه برگزاری آزمون آیلتس با نرخ ارز دولتی محاسبه نمی‌شود. به همین دلیل با تغییرات نرخ دلار در بازار، نرخ این آزمون زبان انگلیسی نیز تغییر پیدا می‌کند.

هزینه آزمون آیلتس

ثبت نام آیلتس

در صورتی که می‌خواهید در یکی از کشورهای همسایه در این آزمون شرکت کنید، باید به سایت رسمی کشور مورد نظرتان مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و تعیین تاریخ و مرکز مورد نظر، هزینه آزمون آیلتس را پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه ثبت نام آیلتس می‌توانید از کردیت کارت استفاده کنید.

پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت

در صورتی که یکی از این کارت‌های اعتباری را داشته باشید نه تنها می‌توانید از سایت‌های مختلف خارجی خرید کنید بلکه می‌توانید هزینه ثبت نام آیلتس و سایر آزمون‌های زبان انگلیسی مانند آزمون تافل، آزمون GRE ، آزمون PTE و … را پرداخت نمایید.

بیشتر بخوانید: تافل بهتر است یا آیلتس؟

در صورت تمایل می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خرید این کارت‌های اعتباری را برای ما ارسال کنید و در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات کارت را دریافت نمایید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

توجه: تفاوتی بین کارت فیزیکی و کارت مجازی وجود ندارد. در هر دو حالت شما می‌توانید خرید آنلاین داشته باشید. در صورتی که با استفاده از ویزا کارت فیزیکی یا مستر کارت فیزیکی می‌توانید هنگام سفر به کشورهای خارجی نیز از مراکز مختلف خرید کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام آیلتس با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی

در صورتی ک تجربه استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت را ندارید، می‌توانید پرداخت این هزینه را به کارشناسان امید احمدیانی بسپارید. با استفاده از لینک زیر در سایت ما ثبت سفارشتان را انجام دهید و در کمتر از دو ساعت گزارش پرداخت هزینه ثبت نام آیلتس را دریافت نمایید.

هزینه ثبت نام آیلتس

همراهان عزیز، در صورتی که هنگام ثبت سفارش ثبت نام آیلتس سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا