همراه بانک سپه : دانلود نسخه جدید برای اندروید و آیفون به همراه آموزش نصب – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

با نصب همراه بانک سپه بر روی تلفن همراه خود می توانید خدمات بانکداری الکترونیکی را در طول شبانه روز هر کجا دریافت نمایید. این برنامه بر روی تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون قابل نصب و اجراست. بانک سپه، دومین بانک ایرانی، دارای 1,800 شعبه و 2,581 دستگاه خودپرداز در سراسر ایران است و همچنین در کشور های آلمان، ایتالیا، فرانسه و بریتانیا شعبه فعال دارد. شما می توانید در ادامه این نوشته نسخه جدید برنامه همراه بانک سپه را برای اندروید و آیفون دانلود کنید و همچنین آموزش نصب و فعال سازی این برنامه نیز در ادامه در دسترس قرار گرفته است.

بانک سپه ایران، اولین بانک تجاری و دولتی کشور ایران می باشد که در سال 1395 با درآمدی بیش از 364 میلیارد ریال، از نظر میزان درآمد سالانه به عنوان بزرگ ترین شرکت ایرانی معرفی گردیده است و همچنین به عنوان بزرگ ترین بانک جهان اسلام و خاورمیانه به حساب می آید.

بانک سپه 3328 شعبه فعال در داخل کشور، 14 شعبه فعال و 4 زیر شاخه در خارج از کشور و 180 باجه دارد.

منظور از بانکداری اینترنتی ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت به شیوه ای امن و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری در باجه های بانکی است. استفاده از بانکداری اینترنتی که همراه بانک نیز جزوی از آن است، سبب صرفه جویی در هزینه، زمان و همچنین دسترسی به خدمات متنوعی که امکان ارائه آن به صورت حضوری وجود ندارد، می شود.

مراحل فعال سازی همراه بانک سپه

در نسخه های قدیمی همراه بانک سپه فعال سازی و نصب برنامه از طریق کلید تبادل اطلاعات صورت می گرفت که همین موضوع باعث بروز اشکالاتی از جمله عدم امکان اتصال به خدمات همراه بانک در صورتی دسترسی نداشتن به تلفن همراه مشتری می شد. اما با توجه به این که در نسخه جدید همراه بانک، ورود به برنامه با شماره مشتری است، ابتدا می بایست برای فعال سازی برنامه همراه بانک سپه برای حساب خود، به صورت حضوری به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کنید.

  • مشتریانی که قصد فعال سازی همراه بانک را دارند، چه افرادی که همراه بانک نسخه قدیمی استفاده می کردند و چه مشتریان جدید می بایست فرم “درخواست خدمات سامانه های غیر حضوری” را به ازای هر حساب خود تکمیل کنند.
  • پس از فعال سازی همراه بانک، یک رمز تایید برای انجام تراکنش های مالی به شماره تلفن همراه شما پیامک می شود. این رمز برای انجام تراکنش هایی از جمله انتقال وجه، پرداخت قبض و… مورد نیاز است و این رمز با رمز دوم کارت بانکی، رمز اینترنت بانک و رمز تلفن بانک متفاوت است.
  • مشتریانی که شماره مشتری بانک سپه را دریافت و از درگاه شعبه نسبت به فعال سازی همراه بانک خود اقدام و رمز اول (رمز ورود به درگاه) را دریافت نموده اند، می توانند از طریق شعبه با مراجعه به سایت بانکداری اینترنتی سپه به نشانی ebanksepah.ir یا در ادامه همین نوشته، برنامه همراه بانک سپه را دانلود و آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند.

همچنین بخوانید |  آموزش نرم افزار SoftEther Client و نحوه تنظیم و راه اندازی آن

دانلود نسخه جدید همراه بانک سپه

بانک سپه ایران خیلی وقت است که مانند بانک های ایرانی دیگر برنامه همراه بانک خود را برای تلفن های مختلف عرضه کرده است اما نسخه های قدیمی این برنامه از کاربرد کافی و تنوع خدماتی که نسخه جدید این برنامه ارائه می دهد، برخوردار نبودند.

همراه بانک سپه برای گوشی های اندروید، آیفون، ویندوز موبایل در دسترس است اما با توجه به این که جدیدترین خدمات و برنامه ها برای دو گوشی اندروید و آیفون ارائه می شود در ادامه به ارائه لینک دانلود و آموزش نصب و فعال سازی برنامه بر روی این مدل گوشی می پردازیم.

راهنمای فعال سازی

پس از عضویت در سامانه همراه بانک سپه بانک سپه می توانید با همان نام کاربری و رمز عبوری که تعیین شده در همراه بانک سپه نیز وارد شوید.

دانلود همراه بانک سپه اندروید

در حال حاضر نسخه جدید همراه بانک سپه برای گوشی های اندروید، نسخه 6.0.1 است.

دانلود نسخه 6.0.1 اندروید

حالا کافی است پس از فعال سازی حساب کاربری و دانلود برنامه اندرویدی بر روی گوشی خود، آن را اجرا کنید و سپس با همان نام کاربری و رمز عبور وارد شوید.

دانلود همراه بانک سپه آیفون

با توجه به این که نصب برنامه همراه بانک سپه در گوشی های آیفون متفاوت از اندروید است، به روش زیر می توانید برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید.

نصب مستقیم برنامه آیفون

اگر گوشی آیفون شما دارای سیستم عامل iOS جدید ( 9 به بالا) است از یکی از مسیر های زیر، گزینه ZoiTek را انتخاب کنید.

  • Settings > General > Profiles > Device Management
  • Settings > General > Device Management

سپس دکمه Trust را انتخاب کنید تا برنامه همراه بانک سپه بر روی دستگاه شما نصب و فعال شود.

حالا کافی است برنامه را اجرا کنید و سپس با همان نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه همراه بانک سپه ثبت نام کردید، وارد شوید.

خدمات و مزایای استفاده از همراه بانک سپه

در استفاده از همراه بانک سپه از مزایا و قابلیت های زیر بهره مند خواهید شد.

  1. عدم نیاز به دریافت کلید تبادل اطلاعات (مشابه چیزی که در نسخه های قدیمی همراه بانک ملت وجود داشت) برای نصب برنامه
  2. امکان اتصال برنامه به شبکه برای دریافت خدمات از طریق پیامک و اینترنت
  3. ورود به همراه بانک با شماره مشتری و امکان دسترسی به خدمات غیر حضوری برای کلیه حساب ها با یک نام کاربری
  4. امکان بروزرسانی اطلاعات حساب ها و کارت های مشتری
  5. امکان تغییر نام کاربری، رمز عبور و رمز تایید تراکنش ها بدون نیاز به مراجعه حضوری
  6. اطلاع از موجودی و گردش حساب در بازه های زمانی مختلف
  7. انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی (ساتنا، پایا و انتقال به حساب)
  8. افزودن حساب دیگر یا حذف حساب ها
  9. پرداخت قبوض شرکت های خدماتی (برق، گاز، آب، تلفن و…)
  10. استفاده همزمان چند نفر از یک برنامه برای حساب های مختلف
  11. امکان استفاده مشتری از گوشی های مختلف برای ورود
  12. مسدود سازی کارت بانکی
  13. خرید شارژ و مشاهده شارژ های خریداری شده
  14. قابلیت فعال سازی یک بار رمز مشابه بانک ملت

نکات ایمنی در استفاده از برنامه همراه بانک سپه

در طی سال های گذشته، روشی که مشتریان بانک ها برای انجام کار های خود انتخاب می کنند به شکلی چشمگیر تغییر کرده است. با توجه به افزایش کاربرد اینترنت در دهه گذشته، حالا نیاز به مراجعه حضوری به بانک و ATM ها برای انجام تراکنش یا انتقال پول از بین رفته است. حتی در طی چند سال اخیر روند استفاده از اینترنت جای خود را به استفاده از تلفن های هوشمند داده است.

همچنین بخوانید |  شماره شبا بانکی چیست و دریافت آن چگونه امکان پذیر است؟

بنابراین به احتمال زیاد شما هم یکی از از آن دسته افرادی هستید که اهمیت استفاده از تلفن همراه را در انجام کار های مالی درک کرده اید و قصد استفاده از آن را دارید. اکثر بانک ها روی تضمین امنیت برنامه های کاربردی خود سرمایه گذاری بسیاری کرده اند چرا که وجود هر گونه مشکل امنیتی می تواند به اعتبار بانک ضربه بزند.

اما جدای از امنیت برنامه، شما هم به عنوان مشتری می بایست نکات ایمنی را در استفاده از برنامه همراه بانک خود رعایت کنید.

فقط از برنامه رسمی استفاده کنید

شاید به نظر شما این نکته کمی پیش افتاده باشد ولی در صورتی که برنامه را از مکانی مطمئن دانلود نکنید، ممکن است به دام بدافزار ها و برنامه های کلاهبرداری بیافتید. به همین منظور توصیه می شود برنامه همراه بانک خود را از سایت های معتبر و شناخته شده دانلود کنید و از برنامه های مشابهی که از طرف بانک شما ارائه نشده اند، استفاده نکنید.

برنامه را بروز نگهدارید

این نکته درباره همه برنامه های کاربردی صادق است و فقط محدود به همراه بانک ها نمی شود ولی در مورد این برنامه ها این نکته اهمیت بیشتری پیدا می کند. به نظر ما بانک سپه در ارائه بروزرسانی خیلی نتوانسته خوب عمل کند اخیرا پس از مدت طولانی بالاخره یک نسخه جدید ارائه کرد. با ارائه هر بروزرسانی توسعه دهنده برنامه احتمالا ابزار های امنیتی برای مقابله با تهدیدات را به برنامه اضافه می کند که برای ایمن شدن در برابر تهدید های جدید توصیه می شود هر چه سریع تر جدید ترین نسخه را دانلود و نصب کنید.

از یک بار رمز استفاده کنید

همراه بانک سپه قابلیت به نام “رمز تایید تراکنش” دارد که با فعال سازی آن برای هر بار انجام تراکنش نیاز ورود کدی است که به تلفن همراه شما فرستاده می شود.

از برنامه خارج شوید

پس از این که کارتان با برنامه همراه بانک تمام شد، مطمئن شوید که به درستی از برنامه خارج شده باشید چرا که ممکن است در صورتی که همچنان برنامه در حال اجرا باشد، فردی ناشناس بتواند با دسترسی به تلفن همراه، به حساب شما دسترسی پیدا کند.

از یک برنامه ردیاب استفاده کنید

داشتن دسترسی از راه دور به تلفن همراه همیشه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات مسئله مهمی است. در صورتی که تلفن همراه شما مفقود شود و بر روی آن همراه بانک نصب داشته باشید، ممکن است در این صورت با روت شدن دستگاه شما، اطلاعاتتان در خطر باشد. در این صورت پیشنهاد ما استفاده از برنامه های مانند ردیابی تلفن همراه SFP است.

گوشی را روت یا جیلبریک نکنید

مفهومی به نام روت در گوشی های اندرویدی و جیلبریک در گوشی های آیفون وجود دارد که با انجام این کار دسترسی های بیشتری به تنظیمات گوشی برای شما فعال می شود اما همین دسترسی بیشتر باعث می شود تا امنیت دستگاه شما نیز بیشتر در معرض خطر باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که برنامه همراه بانک در گوشی خود نصب دارید، آن را روت یا جیلبریک نکنید. حتی همراه بانک ملی در صورتی که گوشی شما روت باشد امکان استفاده از برنامه را نمی دهد!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا