همراه بانک ملی : دانلود برنامه بام برای اندروید و آیفون به همراه آموزش نصب و فعال سازی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بام کوتاه شده عبارت بانکداری الکترونیکی ملی خدمتی جدید از بانک ملی ایران برای مشتریان است که از این طریق می توانند خدمات بانکی مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین دریافت کنند. در سال 1396 بانک ملی موفق به دریافت تندیس ملی نوآوری محصول برتر بام، کسب رتبه اول در نوآوری های برتر بانکی و برگزیده جشنواره دکتر نوربخش در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌ های پرداخت شد. شما می توانید در ادامه این نوشته نسخه جدید برنامه همراه بانک ملی را برای اندروید و آیفون دانلود کنید و همچنین آموزش نصب و فعال سازی این برنامه نیز در ادامه در دسترس قرار گرفته است.

بانک ملی ایران، اولین بانک تجاری و دولتی کشور ایران می باشد که در سال 1395 با درآمدی بیش از 364 میلیارد ریال، از نظر میزان درآمد سالانه به عنوان بزرگ ترین شرکت ایرانی معرفی گردیده است و همچنین به عنوان بزرگ ترین بانک جهان اسلام و خاورمیانه به حساب می آید.

بانک ملی 3328 شعبه فعال در داخل کشور، 14 شعبه فعال و 4 زیر شاخه در خارج از کشور و 180 باجه دارد.

منظور از بانکداری اینترنتی ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت به شیوه ای امن و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری در باجه های بانکی است. استفاده از بانکداری اینترنتی که همراه بانک نیز جزوی از آن است، سبب صرفه جویی در هزینه، زمان و همچنین دسترسی به خدمات متنوعی که امکان ارائه آن به صورت حضوری وجود ندارد، می شود.

دانلود نسخه جدید همراه بانک ملی

بانک ملی ایران خیلی وقت است که مانند بانک های ایرانی دیگر برنامه همراه بانک خود را برای تلفن های مختلف عرضه کرده است اما نسخه های قدیمی این برنامه از کاربرد کافی و تنوع خدماتی که نسخه جدید این برنامه ارائه می دهد، برخوردار نبودند.

همراه بانک ملی برای گوشی های جاوا (لمسی و معمولی)، اندروید، آیفون، ویندوز موبایل در دسترس است اما با توجه به این که جدیدترین خدمات و برنامه ها برای دو گوشی اندروید و آیفون ارائه می شود در ادامه به ارائه لینک دانلود و آموزش نصب و فعال سازی برنامه بر روی این مدل گوشی می پردازیم.

راهنمای فعال سازی

پیش از استفاده از همراه بانک ملی می بایست در سامانه بام اینترنتی ثبت نام کنید، اما پیش از این که امکان ثبت نام داشته باشید می بایست شماره تلفن همراه شما در سامانه پیام کوتاه بانک ملی (ساپتا) بر روی دستکم یکی از حساب های شما فعال باشد. به این معنی که اگر برای تراکنش هایی که با حساب خود انجام می دهید، پیامک برداشت یا واریز را دریافت می کنید، می توانید مراحل را ادامه دهید. در غیر این صورت می بایست با در اختیار داشتن کارت ملی خود به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه کنید و شماره تلفن همراه خود را برای یکی از حساب هایتان ثبت کنید.

همچنین بخوانید |  نحوه خرید دلار از بانک ملی، ملت و تجارت برای سفر، درمان و تحصیل

سپس برای انجام ثبت نام، پس از کلیک بر روی دکمه زیر مطابق با ویدیو آموزشی زیر اقدام کنید.

صفحه عضویت در سامانه بام

پس از عضویت در سامانه بام بانک ملی می توانید با همان نام کاربری و رمز عبوری که تعیین کردید در همراه بانک ملی نیز وارد شوید.

دانلود همراه بانک ملی اندروید

در حال حاضر نسخه جدید همراه بانک ملی برای گوشی های اندروید، نسخه 2.3 است.

دانلود نسخه 2.3 اندروید اندروید 4.4 به بالا

دانلود نسخه 2.3 اندروید اندروید 4 تا 4.3.1

حالا کافی است پس از فعال سازی حساب کاربری و دانلود برنامه اندرویدی بر روی گوشی خود، آن را اجرا کنید و سپس با همان نام کاربری و رمز عبور وارد شوید.

دانلود همراه بانک ملی آیفون

با توجه به این که نصب برنامه همراه بانک ملی در گوشی های آیفون متفاوت از اندروید است، به دو روش زیر می توانید برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید.

نصب مستقیم برنامه آیفون

نصب با آیتونز

اگر گوشی آیفون شما دارای سیستم عامل iOS جدید ( 9 به بالا) است از یکی از مسیر های زیر، گزینه BMI International General Trading LLC را انتخاب کنید.

  • Settings > General > Profiles > Device Management
  • Settings > General > Device Management

سپس دکمه Trust را انتخاب کنید تا برنامه همراه بانک ملی بر روی دستگاه شما نصب و فعال شود.

حالا کافی است برنامه را اجرا کنید و سپس با همان نام کاربری و رمز عبوری که در سامانه بام ثبت نام کردید، وارد شوید.

خدمات و مزایای استفاده از همراه بانک ملی

خلاصه وضعیت حساب

این بخش از برنامه فهرستی از حساب های متصل با شماره تلفن شما را در اختیارتان قرار می دهد و می توانید اطلاعات مانند شماره حساب ها، مانده حساب و نوع حساب را مشاهده کنید.

صورت حساب

بخش صورت حساب به دو زیر بخش صورت حساب امروز و صورت حساب تقسیم بندی شده است که مزیت بخش اول از نام آن پیداست اما بخش دوم صورت حساب شما را در بازه زمان خاصی نشان می دهد که توسط خودتان قابل تعیین است.

همچنین بخوانید |  بروکر

محاسبه قسط های تسهیلات

در این بخش از برنامه می توانید به محاسبه قسط های تسهیلات دریافتی بر اساس مقادیر دلخواه خود از جمله نوع تسهیلات، مدت زمان تسهیلات با نرخ های دلخواه یا نرخ های موجود در بانک بپردازید. همچنین می توانید نسبت مبلغ اصل وام به مبلغ باز پرداخت را به صورت گرافیکی در این بخش ببینید.

محاسبه سود سپرده ها

امکان محاسبه سود سپرده ها، بر اساس مقادیر دلخواه از جمله نوع سپرده، مدت سپرده گذاری و مبلغ سپرده با نرخ دلخواه یا نرخ های موجود در بانک در این بخش وجود دارد. همچنین می توانید نسبت مبلغ سود سپرده به مبلغ کل اصل سپرده را به صورت گرافیکی در این بخش ببینید.

پروفایل کاربری

در ابن قسمت از برنامه اطلاعات شما از جمله اطلاعات شناسنامه ای و تاریخ آخرین ورود نمایش داده می شود که در صورت نیاز می توانید این اطلاعات را ویرایش کنید. زبان پیش فرض، نام مورد نظر جهت نمایش در برنامه و پنل تحت وب در این برنامه قابل تنظیم است.

خدمات پرداخت قبض

پرداخت قبض های خدماتی در این بخش از برنامه همراه بانک ملی بسیار ساده است و می توانید با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت به صورت تکی با دسته ای و آپلود فایل حاوی اطلاعات قبض ها قبض های خود را سریع پرداخت کنید.

انتقال وجه

در این بخش از برنامه می توانید انجام انتقال وجه به صورت بین بانکی، درون بانکی (ملی به ملی)، پایا، ساتنا را به صورت فوری انجام دهید و همچنین امکان زمان بندی پرداخت نیز وجود دارد.

حداکثر مبلغ قابل انتقال توسط بام

سقف پیش فرض انتقال وجه در سامانه بام

نوع تراکنشسقف روزانه بدون تایید پيامکی (ریال)سقف روزانه با تایید پیامکی (ریال)
انتقال وجه حساب به حساب خود500،000،000500،000،000
انتقال پول حساب به حساب درون بانکی500،000،000
انتقال پول حساب به حساب بين بانکی( پایا)150،000،000
انتقال پول کارت به کارت (درون بانکی)30،000،000
انتقال پول کارت به کارت (شتابی)30،000،000

سقف افزایش مبلغ به درخواست مشتری

نوع تراکنشسقف روزانه بدون تایید پيامکی(ریال)سقف روزانه با تایید پیامکی(ریال)
انتقال پول حساب به حساب خود500،000،000500،000،000
انتقال پول حساب به حساب درون بانکی500،000،000
انتقال پول حساب به حساب بین بانکی( پایا)3,000,000,000

نکته : با توجه به مصوبه بانک مرکزی، کلیه تراکنش های پایا در روز های کاری، در ساعت 15:45 انجام می پذیرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا