همه چیز درباره کیف پول استلار (Stellar Wallet) و انواع آن – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

مردم در مورد چگونگی ذخیره سازی لومن (XLM) های خود در فضایی با امنیت بالا، نگران هستند. سپرده گذاری لومن ها در صرافی های آنلاین خطرناک است زیرا سکه های شما وابسته به اعتماد دیگران است. استلار ممکن است امروز فقط 0.4 دلار ارزش داشته باشد، اما همواره در حال رشد و توسعه است. این ارز دیجیتال می تواند در آینده نزدیک ارزش بیشتری کسب کند. تنها راه نگهداری امن لومن ها، داشتن دسترسی به کلید خصوصی آدرسی است که لومن ها در آن ذخیره می شوند. بنابر این باید از کیف پول استلار که در این مقاله به معرفی انواع آنها پرداخته ایم، استفاده کنید.

به یاد داشته باشید اگر کلید خصوصی را فراموش کنید، تمام لومن های خود را از دست می دهید؛ بنابراین مطمئن شوید حداقل یک نسخه پشتیبان از کلید خصوصی خود تهیه کرده اید.

انواع کیف پول استلار (Stellar)

همانند هر نوع ارز رمزنگاری شده دیگری، استلار را می توان در فضای ذخیره سازی دیجیتالی به نام کیف پول نگهداری کرد. انواع کیف پول برای ذخیره لومن ها عبارتند از:


کیف پول نرم افزاری :


1)کیف پول رسمی استلار

کیف پول رسمی استلار

Stellar Desktop یک کلاینت متن باز است. این کیف پول به شما این اجازه را می دهد تا کلید رمز مخفی خود را رمزگذاری کنید و بتوانید آنرا به صورت فایل بر روی رایانه خود ذخیره کنید. در این کیف پول می‌توانید لومن های خود را ذخیره، ارسال و یا دریافت کنید. این کیف پول از سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می کند.

لینک دانلود کیف پول Stellar Desktop

2)کیف پول Stargazer

کیف پول Stargazer

Stargazer یک برنامه کیف پول برای تلفن همراه (iOS،Android) و دسکتاپ جهت ذخیره سازی امن لومن هاست. توسعه دهندگان این کیف پول همواره سعی در کاهش کارمزد انجام تراکنش ها دارند. این کیف پول اجازه می دهد تا حساب های چندگانه و دارایی های متعدد خود را مدیریت نمایید. رابط کاربری ساده و در عین حال متن باز بودن از قابلیت های این نرم افزار است.

همچنین بخوانید |  مشکل کاربران کیف پول لجر نانو اس در دسترسی به موجودی بیت کوین کش خود

لینک دانلود کیف پول Stargazer


کیف پول سخت افزاری:


1)کیف پول Ledger Nano S

کیف پول سخت افزاری ledger nano

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری است که برای ارز های دیجیتال طراحی شده است و به راحتی در جیب شما قرار می گیرد. قیمت این کیف پول سخت افزاری حدوداً 95 دلار است. این کیف پول به علت ضریب امنیت بسیار بالا در نگهداری از دارایی ها، بهترین کیف پول استلار در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری محسوب می شود.

  • کاربری ساده – شما می توانید به راحتی آن را به کمک یک کابل USB به کامپیوتر، لپ تاپ یا حتی تلفن همراه متصل و از لومن های خود استفاده نمایید. همچنین با این کیف پول می توانید به راحتی لومن ارسال و دریافت کنید.
  • امنیت بالا – برای ایجاد کیف پولی امن و مطمئن تر برای کاربران، توسعه دهندگان ویژگی های امنیتی اضافی را به آن افزوده اند. در صورتی که کیف پول خود را گم کردید یا کسی آن را از جیب شما به سرقت برد، این شخص نمی تواند بدون اجازه شما به لومن هایتان دسترسی پیدا کند. این ویژگی با پرسش یک رمز عبور که توسط خودتان از پیش تعیین شده، میسّر می گردد. این کیف پول دارای همه ویژگی هایی است که شما نیاز دارید تا سکه های Stellar خود را از دسترس هکرها ایمن نگه دارید.
  • وجود دکمه فیزیکی – برای اینکه کاربران احساس امنیت بیشتری داشته باشند، این شرکت دکمه فیزیکی اضافه کرده که از طریق آن می توانید معاملات را تأیید کنید.
  • پشتیبان گیری خودکار – این کیف پول دارای قابلیت پشتیبان گیری از حساب شما به صورت خودکار و برای حفظ امنیت بیشتر است.

کیف پول موبایل:


1)کیف پول Lobstr

کیف پول Lobstr

لوبستر کیف پول استلار است. Lobstr به عنوان یک کیف پول تحت وب در دسترس است و همچنین دارای اپلیکیشن برای پلتفرم های Android و iOS است. Lobstr یک راه هوشمند و امن برای ارسال و دریافت لومن (XLM) است. Lobstr در میان کاربران استلار بعلّت کارمزد پایین تراکنش ها و رابط کاربری جذاب آن، کیف پول پرطرفداری محسوب می شود.

لینک دانلود کیف پول Lobstr

2)کیف پول Centaurus

کیف پول Centaurus

Centaurus اولین کیف پول موجود در Google Play برای استلار بود. این کیف پول کاملاً متن باز است. در اولین راه اندازی، برنامه یک آدرس استلار برای شما ایجاد می کند و شما می توانید بلافاصله لومن ها را در این آدرس دریافت کنید. از قابلیت های این کیف پول، توانایی اسکن کردن کد QR آدرس کیف پول گیرنده است.

همچنین بخوانید |  ارز رمزپایه استلار (XLM) آماده است تا روند صعودی خود را ادامه دهد

لینک دانلود کیف پول Centaurus


کیف پول تحت وب:


1)کیف پول Stronghold

کیف پول Stronghold

Stronghold یک صرافی غیرمتمرکز در شبکه استلار است. این پلتفرم توانایی مبادله اکثر ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می کند. در حال حاضر Bitcoin ،Ethereum و Stellar پشتیبانی می شوند. تیم توسعه دهنده این کیف پول در آینده نزدیک خبر از پشتیبانی ارزهای دیجیتالی بیشتری را داده است.

Stronghold یک سرویس کیف پول مدیریت شده است؛ یعنی شما با استفاده از نام کاربری/رمز عبور، نه کلید مخفی، به حساب Stellar خود دسترسی پیدا می کنید. کارمزد سپرده گذاری در این صرافی 0٪ است. اما برداشت (Withdraw) شامل کارمزد حدوداً 1.49% جهت واریز به حساب های غیر از Stronghold است.

ورود به کیف پول Stronghold

2)کیف پول Astral

کیف پول Astral

Astral یک کیف پول مبتنی بر وب برای Stellar است که با استفاده از احراز هویت دو عاملی، مجوز دسترسی به کاربران خود می دهد. هدف تیم توسعه این کیف پول، بهبود امنیت از طریق ذخیره سازی غیر متمرکز دارایی های شما است.

ورود به کیف پول Astral

3)کیف پول Stellarport

کیف پول Stellarport

Stellarport یک کیف پول استلار تحت وب است. از Stellarport جهت تجارت بصورت آنلاین، نظارت بر حساب ها و پرداخت ها استفاده می شود. این کیف پول همچنین دارای قابلیت های پیشرفته مانند پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری می باشد.

ورود به کیف پول Stellarport

4)کیف پول SAZA

کیف پول SAZA

با SAZA می توانید حساب ها و دارایی های متعدد خود را به آسانی مدیریت نمایید. SAZA یک کیف پول استلار تحت وب است که دسترسی امن به لومن های شما را امکان پذیر می سازد. همچنین از طریق آن می توانید استلار و دیگر ارزهای دیجیتالی پرطرفدار را انتقال دهید. این کیف پول از سوی سایت رسمی بنیاد استلار معرفی شده است.

ورود به کیف پول SAZA

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا