همکاری نوکیا در استارتاپ Streamr جهت ایجاد یک شبکه اینترنت اشیا – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بر اساس یک پست منتشر شده در وبلاگ نوکیا، شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقر در فنلاند، این شرکت قصد دارد تا به افراد ساکن در مناطق دورافتاده روستایی فرصتی برای اتصال به شبکه تلفن همراه و بهره گیری از مزایای اقتصاد دیجیتال ارائه نماید.

ابزارهای جدید هزینه راه اندازی و نگهداری شبکه را کاهش می دهند و دسترسی به مناطق دورافتاده را فراهم می کنند. شبکه های میزبانی شده توسط نوکیا، داده های اینترنت اشیا (IoT) را جمع آوری نموده و به مشتریان اجازه خواهند داد تا از آنها بصورت جداگانه یا از طریق پروژه های IoT Data Community کسب درآمد کنند.

همچنین نام نوکیا در میان شرکای تجاری استارتاپ مستقر در سوئیس با عنوان “Streamr” به چشم می خورد که اطلاعات جمع آوری شده توسط دستگاه های متصل به اینترنت را نشانه گذاری می کند. شبكه های میزبانی شده توسط نوكيا، داده های IoT را جمع آوری نموده و این اطلاعات را با بازار داده های Streamr ادغام خواهند كرد.

شبكه های میزبانی شده توسط نوكيا داده ها را از دستگاه های متصل به اینترنت در مناطق دور افتاده به بلاک چین انتقال می دهند. همچنین سنسورهایی در مکان های مختلف مانند مزارع برای تنظیم آبیاری و پیش بینی الگوهای آب و هوایی نصب شده اند.

جوامع دورافتاده در حال حاضر مشکلات بسیاری به لحاظ زیرساخت های شبکه و پشتیبانی از اتصال به اینترنت دارند که این پروژه می تواند شرایط موجود و فرصت های کسب درآمد ساکنان محلی را بهبود بخشد. با این حال، همواره چنین جوامعی به امکان اتصال به اینترنت پاسخ مثبت می دهند. نوکیا تأکید نموده که این تکنولوژی می تواند به طور بالقوه بر میلیاردها کاربر پهنای باند اینترنت تاثیر بگذارد.

همچنین بخوانید |  ارز دیجیتال تزوس (Tezos) چیست و چگونه کار می کند؟

ساکنان مناطق دورافتاده ارزش پیگیری اخبار، داشتن شبکه های اجتماعی، گزینه های سرگرمی و دسترسی به خدمات بهداشتی را درک می کنند. علاوه بر این، آنها مزایای آگاهی از قیمت های فعلی کالاهای مورد نیاز خود را به خوبی می دانند. این شبکه ها به روستاهای دور افتاده اجازه می دهد تا سرویس پهنای باند موبایل را میزبانی و نظارت کنند. مشتریان قادر خواهند بود تا ایستگاه های پایه صفر را تنظیم کنند و در عرض 15 دقیقه خدمات ارائه دهند.

ابتکار عمل این پروژه نیاز مشتری به پرداخت هزینه نصب، عملیات و نگهداری ایستگاه پایه را حذف خواهد کرد. علاوه بر این، مشتریان از خدمات ارائه شده کسب درآمد خواهند کرد. Streamr، که از تکنولوژی بلاک چین برای تسهیل جریان داده ها استفاده می کند، سال گذشته در عرضه اولیه سکه (ICO) خود توانست 31 میلیون دلار سرمایه اولیه جمع آوری کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا