واردات دستگاه استخراج بیت کوین هنوز هم قانونی نیست!

اشتراک گذاری پست

برای سرمایه گذاری در بیت کوین روش های مختلفی وجود دارد که عمده ترین آنها خرید بیت کوین و استخراج با استفاده از دستگاه های ماینر است. اما استخراج بیت کوین با توجه به قوانینی که اخیرا وضع شده است قانونی نبوده و دارای پیگرد قانونی است. با این وجود هنوز هم بسیاری از افراد برای کسب بیت کوین ، از دستگاه های ماینر استفاده می کنند. اما سوالی که در ابتدا برای بسیاری از آنها مطرح می شود این است که آیا واردات دستگاه استخراج بیت کوین قانونی است؟

آیا واردات دستگاه استخراج بیت کوین قانونی است؟

چند روز پیش خبری مبنی بر تعیین تعرفه واردات دستگاه ماینر منتشر شد. بر اساس این خبر، این کالا نیز جزء کالاهایی در نظر گرفته می شود که مربوط به سیستم اقتصاد و بانکداری کشور است. در نتیجه تعرفه ای که برای این دستگاه ها در نظر گرفته می شود، مشابه با سایر دستگاه های الکترونیکی سیستم بانکداری خواهد بود.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعیین تعرفه به معنای قانونی بودن واردات دستگاه استخراج بیت کوین نیست. چرا که بر اساس قوانین گمرک، حتی کالاهایی که واردات آنها قانونی نیست، نیز شامل تعرفه گمرکی می شوند. بنابراین بر خلاف تصوری که از چند روز پیش تا کنون برای بسیاری از افراد ایجاد شده است، واردات این دستگاه هنوز هم غیر قانونی است.

واردات دستگاه استخراج بیت کوین هنوز هم قانونی نیست!

آیا می توان با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید دستگاه ماینر خریداری کرد؟

سوال بعدی که بسیاری از شما مشتریان عزیز از ما داشته اید، این است که آیا می توان با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید این کالاها را خریداری کرد و در ایران تحویل گرفت؟ همان طور که می دانید شما می توانید با استفاده از سرویسی که فناوران امید برای شما عزیزان در نظر گرفته است، از سایت هایی مانند علی اکسپرس ، آمازون ، ایبی و … خرید کرده و در ایران تحویل بگیرید. اما این خرید و تحویل در ایران تنها شامل کالاهایی می شود که واردات آنها از نظر گمرک مشکلی نداشته باشد. بنابراین شما نمی توانید از طریق خدمات فناوران امید دستگاه ماینر خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرید. اما در صورتی که هزینه این کالا را با استفاده از ویزا کارت یا مسترکارت نیز پرداخت نمایید، مسئولیت تحویل کالا به عهده خودتان است.

استخراج یا خرید بیت کوین ؟

با توجه به اینکه روز به روز از میزان کوین های موجود در معادن این ارز دیجیتال کم می شود، بهتر است که برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال از روش خرید استفاده کنید. شما برای خرید این ارز رمزنگار در ایران می توانید از ارزهای ریال ، پی پال ، اسکریل و … استفاده کنید. چرا که روز به روز به سختی روند استخراج آنها اضافه شده و این کار را مشکل تر می کند. پس به جای اینکه ریسک انجام این کار را به جان بخرید، بهتر است که از روش های معمول برای سرمایه گذاری در بیت کوین استفاده کنید.

به نظر شما با توجه به تعرفه برق در ایران، آیا واردات دستگاه استخراج بیت کوین قانونی می شود!؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا