وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) را بیشتر بشناسید 1399

اشتراک گذاری پست

در وب سایت کدکانیون ( codecanyon )، تنها با پرداخت 2 دلار می‌توانید به 25270 کد آماده و پلاگین‌های زبان‌های برنامه‌نویسی دست پیدا کنید. تمامی کدهایی که ممکن است به عنوان یک توسعه دهنده‌ی فضای مجازی لازم داشته باشید در این وب سایت پیدا می‌شود. از کدهای PHP گرفته تا Bootstrap. پلاگین‌های وردپرس، جلوه‌ها و انیمیشن‌های CSS و هر نوع کد دیگری که بخواهید در کتابخانه‌ی بزرگ این وب سایت پیدا می‌شود. پلاگین‌های خود را بشناسید و حساب‌شده تصمیم بگیرید. نظرات بسیاری از کاربران در اختیار شما قرار گرفته است تا بهترین تصمیم را بگیرید.

در ابتدای سایت یک قسمت برای جست‌وجوی موارد مورد نظر شما وجود دارد. بلافاصله در قسمت پایین‌تر از آن پیشنهادات هفتگی به شما ارائه می‌شود. این پیشنهادات هفتگی به دقت و وسواس توسط تیم وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) دست چین و انتخاب می‌شوند. در قسمت پایین‌تر کدهای تازه به شما معرفی شده اند. این قسمت شامل ده دسته بندی مجزا می‌شود که نام آنها به شرح زیر است:

  1. جاوا اسکریپت
  2. PHP اسکریپت
  3. دات نت
  4. وردپرس
  5. پلاگین‌ها
  6. CSS
  7. HTML5
  8. موبایل
  9. اپلیکیشن
  10. پوسته
  11. پیش نوشته‌های اِج انیمیت

با کلیک کردن روی هر دسته بندی تعداد زیادی از گزینه‌های مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید کدها می‌توان روی هریک از آنها کلیک کرده و با پرداخت هزینه‌ی آن از طریق ویزا کارت یا مستر کارت، اقدام به خرید آن کد کنید.

پرداخت از طریق ویزا کارت

پرداخت از طریق مستر کارت

وب سایت codecanyon

ارتباط و آموزش

در قسمت پایینی صفحه‌ی اصلی وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) قسمتی برای ارتباط با سایر اعضای تیم بزرگ این وبسایت قرار دارد. با یک کلیک می‌توانید وارد فضای گفت و گو شوید. اگر نیاز به آموزش کد نویسی برای انجام پروژه‌تان دارید در همین صفحه بمانید. کلاس‌های آموزشی جمله مهارت آموزی کار با وردپرس، توسعه‌ی وب و کار با جاوا اسکریپت برای شما فراهم شده است.

در اینجا همه چیز در یک مکان برای شما فراهم است. این وبسایت زیرمجموعه‌ای از یک وبسایت مرجع به نام envatomarket می‌باشد که در زمینه‌ی سرویس دهی فضای مجازی فعالیت می‌کند. در این مرجع بیش از 35000 طراح و توسعه‌دهنده مشغول فعالیت و ایجاد موارد مورد نیاز شما در پروژه‌هایتان هستند.

کلام آخر

اگر شما یک برنامه‌نویس هستید، حتما سری به وب سایت کدکانیون ( codecanyon ) بزنید. شما می توانید با بهره‌گیری از پلاگین‌ها و کد‌های آماده این مجموعه، کار و بیزینس خود را توسعه دهید. برای استفاده از کدها و پلاگین های آماده این سایت م یتوانید از خدمات امید احمدیانی برای پرداخت ها استفاده کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا