وب مانی در ایران 1399

اشتراک گذاری پست

با افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره، نیاز کاربران به سیستم پرداخت آنلاین نیز افزایش یافته. انواع کیف پول الکترونیک یکی از راهکارهای مناسب برای پرداخت به صورت آنلاین است. پی پال یکی از معروف ترین کیف پول های الکترونیکی است که متاسفانه خدمات خود را برای ایرانیان تحریم نموده و به همین دلیل استفاده از آن برای ایرانیان ریسک های فراوانی به همراه دارد. وب مانی webmoney جایگزین مناسبی برای کیف پول پی پل است. به این دلیل که وب مانی در ایران تحریم نبوده و ایرانیان بدون نیاز به وی پی ان می توانند از آن استفاده نمایند. برای آشنایی با نحوه افتتاح حساب وب مانی در ایران و شارژ حساب وبمانی در ایران در این مقاله همراه ما باشید

افتتاح حساب وب مانی در ایران

برخلاف افتتاح حساب پی پال برای افتتاح حساب وی مانی در ایران نیازی به وی پی ان یا هویت خارجی نیست. به این دلیل که وبمانی خدمات خود را برای ایرانیان تحریم نکرده است. این امر بزرگ ترین مزیت رقابتی وب مانی نسبت به پی پال در بازار ایران است. ایجاد حساب وبمانی در ایران به صورت زیر انجام می شود:

  1. در سایت امید احمدیانی یک حساب کاربری ایجاد کرده یا به حساب خود وارد شوید.
  2. از پیشخوان سمت راست به قسمت سرویس ها -> لیست سرویس ها -> افتتاح حساب وب مانی بروید.
  3. با کلیک روی گزینه ثبت درخواست و ادامه و پرداخت درخواست شما برای کارشناسان ارسال می گردد.

مدارک لازم برای انجام شدن درخواست افتتاح حساب وب مانی اسکن عکس صفحه اول پاسپورت به همراه شماره موبایل فرد می باشد. هزینه ایجاد حساب وبمانی در ایران 14 دلار می باشد.

شارژ حساب وبمانی

خرید و فروش وبمانی در ایران

بسیاری از کابران از وب مانی برای کسب درآمد ارزی استفاده می کنند. با وجود این که وب مانی تحریم نیست، اما نقد کردن دلار وبمانی و واریز موجودی حساب وب مانی شما به حساب بانکی ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. در واقع برای خرید و فروش دلار وبمانی در ایران نیاز به یک واسط دارید.

شارژ حساب وبمانی

برای شارژ حساب وبمانی یا واریز به کیف پول وب مانی نیاز به یک کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید. افرادی که دسترسی به انواع کردیت کارت ندارند، می توانند از خدمات شارژ حساب وبمانی امید احمدیانی استفاده نمایند. به این منظور می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید.

شارژ حساب وبمانی

برای شارژ حساب وبمانی نیاز است یک سلفی به همراه دست نوشته طبق آن چه در پنل امید احمدیانی گفته می شود به همراه کارت ملی و کارت بانکی خود ارائه دهید. علاوه بر موارد ذکر شده، شماره تلفن ثابتی که در سایت قرار می دهید نیز بایستی تایید گردد. سقف خرید و فروش وبمانی در امید احمدیانی 500 دلار در روز می باشد. مدت زمان لازم برای شارژ حساب وبمانی 1 الی 2 ساعت کاری می باشد.

لازم به ذکر است که شارژ حساب وبمانی در امید احمدیانی به زودی به صورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت و مدت انجام این فعالیت به حداقل خواهد رسید. به عبارت دیگر با انجام گرفتن این فرایند به صورت اتوماتیک خرید و فروش وبمانی به صورت آنی انجام خواهد گرفت.

وب مانی در ایران

فروش وبمانی

کسانی که از طریق سایت های فریلنسری یا سایت های باینری آپشن مثل فارکس یا الیمپ ترید در ایران درآمد ارزی کسب می کند، به دنبال راهی برای فروش وبمانی یا نقد کردن دلار وبمانی خود هستند. برای این امر نیز می توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی بهره ببرید. د رصورتی که تمایل به کسب درآمد ارزی دارید، اما نگران راهی برای نقد کردن آن هستید می توانید با استفاده از وبمانی از این مانع عبور کنید.

توجه:

اخیراً سایت های فارکس و الیمپ ترید حساب وبمانی که با شماره تماس ایرانی اهراز هویت شده باشد، قبول نمی کنند. به منظور نقد کردن درآمد الیمپ ترید نیاز به حساب وبمانی وریفای شده در خارج از ایران و یا حساب پی پال دارید.

افتتاح احساب وبمانی در ایران مشکلات عبور از تحریم ها را ندارد. زیرا استفاده از وب مانی در ایران آزاد است. اگرچه برای شارژ حساب وبمانی نیاز به یک واسط برای تبدیل ریال به ارز مورد نیاز خود داردی. قابل توجه است که وبمانی انواع ارزها از جمله دلار، یورو یا پوند پشتیبانی می کند.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا