ورود وب مانی به ازبکستان با معرفی کیف پول جدید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

سیستم جهانی WebMoney Transfer ورود وب مانی به ازبکستان و راه اندازی کیف پول جدید WMY که واحد پولی سام ازبکستان را نگهداری می کند، اعلام کرد.

در این صورت از این پس با افتتاح حساب وب مانی امکان دسترسی به کیف پول WMY را نیز دارا می باشد و کاربران قبلی این سیستم پداخت نیز به این کیف پول جدید دسترسی خواهند داشت.

در این صورت با WMY امکان پرداخت هزینه های موبایلی، اینترنتی و بازی های آنلاین فراهم است و این واحد پولی توسطارائه دهندگان سرویس در سراسر جهان پذیرفته خواهد شد.

علاوه بر امکان پرداخت آنلاین، امکان پرداخت از طریق کد QR نیز برای کاربران این سیستم در فروشگاه های فیزیکی مانند رستوران ها، فروشگاه ها و… وجود دارد.

با استفاده از وب مانی حالا کارآفرینانی ازبکستانی که تمایل به صادرات کالای های خود دارند، می توانند مبالغ را به دلار آمریکا، یورو و سایر ارز ها از مشتریان خارجی دریافت کنند.

امکان افزایش موجودی کیف پول WMY از طریق کارت های بانکی UZCARD، سیستم پرداخت OSON و اپلیکیشن موبایلی PAYNET.UZ و همچنین به صورت نقدی در نمایندگی های PAYNET و دستگاه های خودپرداز وجود دارد.

اما برداشت از حساب وب مانی WMY به کارت های UZCARD و حساب های بانکی امکان پذیر است. علاوه بر این امکان تبدیل WMY به سایر ارز های پشتیبانی شده در سیستم وب مانی وجود دارد و بنابراین امکان پرداخت به 100,000 فروشگاه اینترنتی که وب مانی را قبول داند، وجود دارد.

این بانک همکاری هایی را با تعدادی کمپانی فعال در حوزه تجارت الکترونیک بین المللی آغاز کرده است تا پروژه های نوآورانه و تجارت الکترونیک را به ازبکستان بیاورد. ورود وب مانی به تجارت های ازبکستان نیروی ویژه ای برای رشد تجارت الکترونیک در ازبکستان است و کمک می کند تا اعتماد شهروندان به پرداخت های بدون دخالت پول در فروشگاه های اینترنتی جلب شود.

معاونت بانک Turkiston – فورکات علیو

وب مانی سیستم پرداخت بسیاری مهمی به حساب می آید و آمار و ارقام نشان می دهد که بخش بزرگی از کاربران آن را ایرانیان تشکیل می دهند. با وجود ورود وب مانی به ازبکستان، ایرانیان نیز می توانند ساده تر از قبل با مشتریانی در ازبکستان روابط مالی داشته باشند.

همچنین بخوانید |  وب مانی (WebMoney) چیست و نحوه کار با آن در ایران چگونه است؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا