ووچر پرفکت مانی (E-voucher) چیست؟ | کارت شارژ پرفکت مانی 1399

اشتراک گذاری پست

همان طور که در مقاله های آموزشی گذشته بیان کردیم، پرفکت مانی یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که برای کاربران ایرانی تحریم نبوده و به راحتی در ایران قابل استفاده است. بنابراین شما برای افتتاح حساب پرفکت مانی نیازی به استفاده از خدمات شرکت های واسط ندارید. اما مسئله اصلی که در رابطه با این ارز دیجیتال مطرح می شود این است که خرید و فروش دلار پرفکت مانی چگونه انجام می شود. خوشبختانه شما برای شارژ حساب پرفکت مانی روش های مختلفی پیش روی دارید که یکی از آنها استفاده از ووچر پرفکت مانی (E-voucher) است. در این مقاله همراه ما باشید تا با کارت شارژ پرفکت مانی بیشتر آشنا شوید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا همان E-voucher یکی از انواع کارت های ارزی است که به عنوان کارت شارژ پرفکت مانی در نظر گرفته شده و برای انجام امور مختلف مالی از طریق شبکه پرداخت پرفکت مانی مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت ها که به صورت دیجیتالی صادر می شوند شامل یک کد 16 رقمی و یک کد فعال سازی 10 رقمی بوده که دارای قابلیت های متنوعی است.

ووچر پرفکت مانی (E-voucher) چیست؟ | کارت شارژ پرفکت مانی

از E-voucher برای انجام چه اموری می توان استفاده کرد؟

این کارت ها که تا حد زیادی به پیمر وب مانی شباهت دارند، برای انجام امور مالی نظیر موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • شارژ حساب پرفکت مانی (افزایش اعتبار)
  • برداشت از حساب پرفکت مانی
  • انتقال ارز (حتی در صورتی که فرد مورد نظر حساب پرفکت مانی نداشته باشد می تواند از طریق کدی که برای وی ارسال می شود، ارز انتقال داده شده را برداشت نماید.)
  • خرید آنلاین از انواع سایت های خارجی
  • تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارزهای دیجیتال در صرافی های سراسر جهان

بنابراین در صورتی که قصد سفر خارجی دارید و یا به هر دلیلی پذیرنده ارز مورد نظر شما، قادر به استفاده از پرفکت مانی نیست، شما می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی خریدتان را انجام دهید.

توجه: ووچر پرفکت مانی درست مانند کارت هدیه یا گیفت کارت عمل می کند. بنابراین شما تنها 1 بار قادر به استفاده از آن خواهید بود. بنابراین در صورتی که قصد دارید از این کارت ها برای خرید از سایت های خارجی استفاده کنید، باید به خاطر داشته باشید که در صورتی که هزینه خرید شما 5 دلار باشد اما شارژ موجود در کارت شما 10 دلار باشد، تمامی 10 دلار از حساب شما کسر خواهد شد!

آموزش استفاده از کارت شارژ پرفکت مانی جهت شارژ پرفکت مانی

همان طور که گفته شد، شما می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی ، حساب خود را به اندازه دلخواهتان شارژ نمایید. برای انجام این کار می توانید مطابق با آموزش مرحله به مرحله زیر استفاده کنید:

  • وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی بالایی که برایتان نمایش داده می شود، گزینه Deposit را انتخاب کنید.

ووچر پرفکت مانی (E-voucher) چیست؟ | کارت شارژ پرفکت مانی

  • در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، گزینه E-voucher را انتخاب کنید.

ووچر پرفکت مانی (E-voucher) چیست؟ | کارت شارژ پرفکت مانی

  • در مرحله آخر، صفحه ای مشابه با تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود. اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و گزینه Active E-voucher را انتخاب کنید.

ووچر پرفکت مانی (E-voucher) چیست؟ | کارت شارژ پرفکت مانی

به همین سادگی، حساب شما در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ می شود!

همراهان گرامی، در صورت تمایل برای خرید کارت شارژ پرفکت مانی ، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا