ویدیو کار با ارز دیجیتال تلگرام منتشر شد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

چندی ست خبر عرضه ارز دیجیتال تلگرام به نام گرام در شبکه تون در سایت های خبری منتشر می شود. طبق آخرین خبر ها، سی و یک اکتبر زمانی است که گرام عرضه می شود. اما چیزی که امروز تیتر خبر ها شده است، پخش ویدیویی از استفاده گرام در تلگرام است. هرچند تلگرام هنوز صحت این ویدیو را تایید نکرده است.

خبر قبلی را بخوانید:: شمارش معکوس تا انتشار بلاک چین تلگرام

کانال یوتیوب “crypto-pro” در تاریخ 3 مارچ یا 12 اسفند ویدیویی با کپشن روسی منتشر کرد که در آن کیف پول آینده تلگرام نمایش داده شده است. نکته جالب در خصوص این کانال یوتیوبی، این است که این کانال فقط یک ویدیو منتشر شده دارد و نشانه ها حاکی از این است که هدف ساخت این کانال تنها انتشار این ویدیو است.

ویدیو منتشر شده در کانال یوتیوب

همانطور که قبلا گزارش کردیم، به گفته چند منبع آگاه احتمالا ارز دیجیتال تلگرام و شبکه زیرساختی تون (TON)، تا چند ماه آینده راه‌ اندازی خواهد شد. بر اساس آخرین گزارش بدست آمده و طبق یک سند غیررسمی، تلگرام به سرمایه‌گذاران قول داده است که نهایتا تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ شبکه باز تلگرام (TON) را راه‌اندازی کند. بنا بر این سند، اگر پلتفرم غیرمتمرکز تلگرام تا تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی نشود، کلیه توافقنامه‌های خرید توکن‌های گرام (به صورت یک طرفه) لغو خواهد شد.

یک خبرگزاری روسی در واکنش به ویدیو منتشر شده اعلام کرده است این ویدیو صرفا تخیلی است اما این ویدیو بسیار مشابه ویدیو هایی است که تلگرام برای معرفی قابلیت های جدید خود پیشتر منتشر می کرده است.

همچنین بخوانید |  تلگرام : عرضه بلاک چین TON شش ماه به تعویق میافتد!

تلگرام در سال گذشته طی دو پیش‌ فروش خصوصی، رقمی بالغ بر ۱.۷ میلیارد دلار جذب سرمایه کرد. این میزان جذب سرمایه‌، انتظارات را از پلتفرم تلگرام بالا برده است و پیش‌ بینی می‌شود تا رقیبی برای پلتفرم‌های اتریوم، ایاس، ترون و دیگر پلتفرم‌های مرتبط با قرارداد هوشمند باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا